{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Paypal banggood
  • #1   3. nov 2020 Nej, men har oplevet 2 gange, hvor varen ikke kunne leveres fra Banggood. De kom aldrig på lager. Der gik kun 3 dage, og så var pengene tilbage med få tryk. Det er med direkte kreditkort.

  • #2   4. nov 2020 Har ikke lige prøvet det på Banggood, men på AliExpress og Ebay kommer pengene uden problemer retur og ret hurtigt.

  • #3   4. nov 2020 Jeg skyr PayPal som pesten. Stoler ikke på dem. Bruger altid kreditkort, har fået penge tilbage fra Banggood flere gange uden problemer.

  • #4   4. nov 2020 Jeg har fået penge tilbage fra paypal 3-4 gange uden problemer...

  • #5   4. nov 2020 Skrev med kunde service i går de sagde jeg ikke havde betalt, men pengene er trukket så skrev jeg med dem igen her til morgen de sagde jeg skulle vente 20 dage fra bestillings dagen og havde jeg ikke fået pakken inden da ville jeg få pengene tilbage, så må bare vente og se smiley

  • #6   4. nov 2020 Paypal tja jeg har både gode og dårlige erfaringer.
    Købte et kåbeglas til en motorcykel, det ankom med en flænge. Sælger var da ligeglad, og jeg lavede en paypal twist, den blev afgjort til at jeg skulle sende kåbeglasset tilbage for at få nogen refusion. Det ville koste mange gange mere end værdien ... Penge tabt.
    Købte også noget andet biludstyr, her kom der noget helt og ganske andet end det i annoncen, paypal twist afgjort til at det skulle returneres.... penge tabt.

    Så så længe at der slet ikke kommer noget og at sælger ikke angiver et falsk tracking nummer der viser andet, ja så er man ok stillet. Modtager man noget defekt eller noget helt andet og der er et tracking nummer der viser det er afleveret - ja så er det knald eller fald.
    Jeg er på ingen måde imponeret over PP.
    Har omvendt flere gange fået penge retur ved en indsigelse ved almindelig kreditkort betaling, det kræver man udfylder et par ting til banken, men virker hver gang.
    Hvis man er så forhippet på paypal, så tjek evt. trustpilot eller an af de mange facebook grupper omhandlende erfaringer med PP. Det er ikke så pisse godt.
    At sælge noget via Ebay og bruge paypal som betaling er så absolut også risikabelt. Solgte en vintage Tamiya bil der var mange år gammel og i en blandet stand. køberen lavede en indsigelse da han åbenbart forventede noget "nyt" .... penge tabt for mig.


  • #7   5. nov 2020 Har ikke oplevet det ved banggood men har oplevet at en vare ikke dukkede op inden for den anførte tid så skrev 3 Stk e-mail til sælger som han ikke svare på så kontaktede ebay for at høre hvad jeg skulle gøre men de kunne ikke hjælpe da der var gåede for lang tid så kontaktede Paypal og fortalte dem om situationen og fik at vide at inden for 180 dage after købet kunne de hjælpe så hende fra Paypal skrev en besked til sælger at vist der ikke skete noget fra hans side ville hans Paypal konto blive lukket og der gik lige omkring 1.5 time så fik jeg sjovt nok et svar fra sælger om at mine penge var blevet ført tilbage så kan kun sige at jeg har haft gode oplevelser med Paypal

  • Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #8   6. nov 2020 Jeg har oplevet det ved Banggood. De vil ikke refundere for en vare der ikke dukkede op.
    Paypal involveret, og så fik jeg pengene.
    Der har alt muligt ved Banggood, særligt til droner, og de har forsendelsesmuligheder der er gode med told-øjne. Og oftest går det godt. Men de er svære at danse med når noget går galt, nærmest umuligt. I øjeblikket har jeg en tvist med dem om en defekt 4-in-1 ESC, de ikke vil overholde garanti på. Der gik godt nok 3 måneder før jeg fik i gang med build, men det var på grund af den manglende ramme (ovenfor) og de har 6 måneders garanti. Den prøver jeg lige nu vis postal
    PayPal men det er vist selve forsendelsen de hjælper med.


  • #9   7. nov 2020 Jeg bruger sjældent banggood men kan anbefale ebay og især aliekspress der har jeg fået penge retur uden problemer hver gang

  • #10   7. nov 2020 Ja ebay er god handler ikke med nogen der hedder ali smiley

  • #11   8. nov 2020 Lige en lille update. Tror sku pakken lander i morgen smiley

Kommentér på:
Paypal banggood

Annonce