{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Ny bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Ja, så fik jeg købt en nitrobil, lidt mindre end først planlagt.

Det blev til en Kyosho TR15 Stadium Truck.

Er ved at tilkøre motoren og har cirka brugt 2 tanke, dog har jeg lidt problemer.

Når den står klodset op og står og køre i tomgang køre hjulene rundt, det skal de da ikke, vel ??

Der kommer ligeså en masse væske ud af udstødningen, skal der det ?

Når den så er slukket og står, begynder der at komme noget væske ud af udstødningsstudsen, nærmest lidt tykt og gulligt/grønlit væske, hvad er det og er det noget med forkert indstilling.

Dernæst har snortrækket sat sig 2 gange nu og den er temmelig svær at starte, er det meget normalt eller er der noget galt.

Kan man forøvrigt bruge starterbox eller rotostarter til sådan en fætter.

Det var alt for denne gang og håber da på nogle svar.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil
Kommentér på:
Ny bil

Annonce