{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Bil til græs {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger en RC bil som også kan klare at kører i haven uden at den bliver alt for kedelig.

Det er til en gave, og vi havde egentlig et budget på omkring 600-800.

Jeg ved desværre alt for lidt om emnet, men håber på, at en eller flere venlige sjæle kan pege mig i den rigtige retning.

Mvh

Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil til græs
  • #1   8. feb 2021 Hvis en bil skal køre på græs så skal den have en vis størrelse eller kan den ikke holde til det. Sådan en bil bliver svært at finde til den pris. Jeg kan finde på nogle forslag til det dobbelte af dit budget men ikke noget til under 1000kr - desværre smiley

  • #4   8. feb 2021 Find noget brugt

  • #5   9. feb 2021 Som Claus skriver du skal op i en hvis størrelse for at have en bil som er egnet til græs ræs.
    Du får ikke noget ordentligt til det budget du har oplyst.

    Gør som Søren skriver find noget godt brugt, ellers bør du vente og spare noget mere op.

    Kvalitet og pris høre ofte sammen, det gælder også inden for RC.


  • #6   13. feb 2021 Problemet med græs er at det bremser bilen voldsomt, Og jo mindre bilen er jo værre er det.
    Så på f.eks. en Traxxas bandit bliver motoren hurtigt for varm og bilen kører i øvrigt relativt langsomt.
    Så man skal som minimum op i noget 1/10 stadium truck som f.eks. en Traxxas Rustler.
    (Som er en Bandit med større dæk, og dermed bedre frihøjde.)
    Og det koster altså lidt mere.
    (Bruger Traxxas som eksempel, men det er ligegyldigt hvad du vælger, det er princippet.)


  • #7   13. feb 2021 Det bedste til græs er en 1/5 som f.eks. HPi Baja 5b.
    Men så har du heller ingen græsplane mere når kørslen er færdig.
    Den laver sine egne græsfri spor rimeligt hurtigt, især i svingene smiley


Kommentér på:
Bil til græs

Annonce