{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

båd? Elektronik? {{forumTopicSubject}}

Hejsa rcg

Hvis nu man købe en båd som denne på linket

http://www.happysale.dk/product_info.php?cPath=22&products_id=143

Ville Den være okey altså hvis man skifter controler, modtager , motor osv, Ville selve skrovet være et fint begynder skrog eller skal man finde noget lidt dyre og mere mærke vare?

På forhånd tak

mvh

Oliver F

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  båd? Elektronik?
  • #1   23. feb 2008 ... jeg tror det er et lidt lille skrog at arbejde med. Det kan blive svært at få plads til større komponenter.
    Båden har ikke noget ror, så den drejer ved hjælp af motorerne. Dette er en billig måde at få båden til at kunne dreje. Man sparer servo og ror.. Det bliver meget svært at forbedre det system. Båden er legetøj . og ikke en velegnet ombygningsmodel.
    mvh JessK

• #2   23. feb 2008 hej oliver f
    der er en båd inde på qxl som er lidt mindre. men den er med ror fra start af. jeg har selv haft både de nqd highwind og de andre bilka både. og de er slet ikke så sjove og nemme at modde på som den lille fra qxl. den fra qxl skal bare have en anden esc og så monterer du en rigtig servo til roret og så i med en speed 400 4,8v race fra graupner til 60kr og så sker der helt vildt meget i den lille båd.. her er den : http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=528161004&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=28055&LanguageNR=0
    kan dog være du også skal have et andet batteri end det 6 cellede AA nicd som følger med.
    jeg prøvede først med std el at smide en speed 300 6volts fra graupner i. det blev ca 70% hurtigere men den trækker ikke skruen helt ud. med speed 400 race 4,8v der kunne jeg ikke komme højere op end halvt gas så flippede båden bagover. men kunne forestille mig man kunne forbigå det med nogle turnsfins eller lign.
    men kort sagt synes jeg stadigvæk at den lille båd er alle pengene værd. det er en lidt mindre udgave af kyosho's og hbx's båd. hvis du køber den og mangler el til den har jeg komplet liggende til den med en sprit ny speed 400 race

• #3   23. feb 2008 jeg skal nok lige skrive til dig når min kommer ud at sejle i sommer jeg har nemmelig en precis magen til og jeg rev hele skittet ud af den.. skriv evt. lige i min PM

Kommentér på:
båd? Elektronik?

Annonce