{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Folk som sletter Beskeder i annoncer {{forumTopicSubject}}

Beklager den dårlige overskrift. men jeg er blevet godt træt af folk som dem jeg nu vil beskrive nu.
Folk som sælger en bil, reservedel, sender, batterier eller hvad fanden de nu sælger.
lad os nu sige en person sætter en nitro motor til 400 kr som har kørt x antal tanke. en ny koster 500 kr. en person smider et link hvor der står en ny koster 500 kr.
så vælger ejeren af annoncen at slette hans besked fordi sælger vil tjene mest muligt og garanteret venter på at en eller anden 10 årig dreng er dum nok til at købe motoren til den kæmper overpris sælgeren har sat den til.
Det er faktisk oftere og oftere at folk begynder at gøre det, nu bruger jeg meget markedet på rcg så falder da tit over annoncer hvor sælger vælger at slette en anden brugers besked fordi han får ret i den hvor der fx står:
"det er jo dyrt, den koster 100 kr fra ny så din pris på 85 kr er i overkanten".
enten sletter sælgeren beskeden og sætter brugeren på filter listen så han ikke kan kommentere annoncen igen, ellers kommer han med en dum og plat undskyldning til den store pris.

Emnet er nok lidt mærkeligt skrevet da jeg er ret træt så stavefejl og forkert ord er helt gratis i denne tekst.. men håber alligevel i forstår mig da jeg syntes det er et stigende problem her inde..
syntes IKKE det er iorden folk skal snyde hinanden!

Mvh Nicolai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk som sletter Beskeder i annoncer
  • #1   25. feb 2008 Nicolai : Jeg giver dig så evig ret i det du skriver, selvfølgelig vil vi alle sammen gerne tjene så meget som muligt på de ting vi sælger og vi vil selvfølgelig også have de ting vi køber så billigt som muligt, men jeg mener ikke at man skal være et direkte svin og tage røven på andre brugere herinde uanset om man sælger eller køber.

    Så tag lige og stik en finger i jorden og tænk en ekstra gang du enten sætter noget tilsalg eller når du byder på noget.


  • #2   25. feb 2008 Præcis, det er ligeså stort et problem. så en annonce hvor ejer sagt han gerne vil ha' over 3000 kr men fik et bud på 1500 kr,-

    et andet stort problem et at folk ikke læser annoncen.
    godt nok siger billeder mere end 1000 ord men et enkelt billede af en hbx med karros på viser jo ikke om det er standart elektronik eller tun der er i den.
    så stram op folkens! i er med til at gøre rcg til et lorte sted når man kigger på markedet!


  • #3   25. feb 2008 Helt klart hørt . Og hva må ikke blande sig i folks annoncen. Er selv blevet frosset på grund af jeg sagde det ikke kunne være rimlig, og 2 timer bagefter var jeg frosset , Så er helt klart hørt.

  • #4   25. feb 2008 ja kender alt for godt til det og jeg skriver mange gange til fólk og skriver link og alt mulig så for man bare en sviner tilbage fra ha. eller ejeren af annocen

  • #5   25. feb 2008 Det syntes jeg ikke kan være rigtig. de gider ikke folk snyder, hjælpe admins har ikke tid til at tjekke alle annoncer som kommer ind på rcg, og vi tjekker jo stort set alle dog ikke hver mand gør men hvis vi hver gang så en snyder meldte til det Ha' så var der næsten ingen snydere..

  • #6   25. feb 2008 jeg syntes problemet med alle de folk der byder på en annonce, og så alligevel ikke er intrasseret, og mange gange melder de ikk tilbage, hvis man byder er det fordi man vil ha varen, ellers skal man ikke byde, har prøvet det flere gange for nyligt, og det er lige fra de yngre brugere på 13 til de gamle drenge på 30++ byd og køb. eller hold jer fra annoncen,


    men for at vende tilbage ja det er et problem men at ham der har annoncen sletter indlæg, jeg gør det aldrig. men alle de problemer der er på siden kommer vi nok aldrig af med


  • #7   25. feb 2008 synes folk da oppert en broger bar til at komme a med ders rc-bil de er jo ikke den blåavis rcg skal vare et fer sted for alle kan godt lig folk da læser borger ræler de er da vist mange da ikke gør
    rcg skal jo ikke fram gå som et doligt sted
    de er jo et godt sted man kan få hjælp til næsten alt:D.D.D


  • #8   25. feb 2008 og folk kan bar holle sig vek vis de skal var domme
    og de er da ikkke sår svart og tag et val om man vil købe ting eller nej de vil jeg ikke så vis man er vilt med den ting og er 120% siker på man vil de så skiver man til ved kommen at men gan vil de... de er da ikke så svart vel og da er en gon man skal betale20kr for at komme in her.....d


  • #9   26. feb 2008 enig.. det er utroligt hvad folk skriver af usandheder i deres annoncer.. men som sagt er bedste måde at komme det til livs på ved at skrive til en HA. og ellers skrive en pm til vedkommende hvor man prøver at gi dem en smule dårlig smag i munden når de prøver at snyde.

  • #10   26. feb 2008 Kristian L . så giver de måske en udstemme hvor deri står at man har svinet ham til og sagt han skulle skride og sådan noget. sådan er 13-14 årige børn bare smiley

  • #11   26. feb 2008 nico så venter du bare til de bliver 18 og giver dem røvfuld smiley
    hehe det smarteste er nok at skrive til admin med det samme, det er jo tit man har bitchet så meget at når admin kommer ind i sagen er alt det slemmeste væk fra annoncen.
    kunne være fedt hvis det kunne undgås helt, men det er vist umuligt.
    jeg er selv blevet hustlet og det er en af grundene til at jeg prøver at undgå at handle herinde med folk fra jylland som jeg ikke ved er ok. det er sku lidt langt at tage helt til jylland fra danmark af for at skulle hive fat i en eller anden dør som tror det er ok at snyde.


  • #12   26. feb 2008 Du skal fandme ikke kritisere Jylland smiley
    Men ja du har ret, skriv til en admin så de kan løse problemet og så syntes jeg man skulle fjerne funktionen til at slette kommentarer i forums videoklip og annoncer..
    for jeg er træt af folk som prøver at løbe fra det.
    kan ikke huske om du var med i det emne hvor der var en som havde svinet mig til i en Pm.
    han sagde at det passede hvertfald ikke og jeg var et dumt svin så tog jeg et screan shoot af det og lagde det op i et fotoalbum i 10 minutter.
    bagefter havde han slettede sine kommentarer så man ikke kunne se han havde sagt han aldrig havde gjort det + han svinede mig til i forummet.. derfor syntes jeg den funktion skal væk.
    så må man sgu ta' sin straf når man ikke kan være ordentlig..


  • #13   26. feb 2008 Jeg er også træt af dem der byder på noget man har til salg, uden at de vil købe det?? Det er sket en del gange for mig. Folk byder og vi bliver enige om en pris, så kan man så ikke få fat i folk mere.
    Jeg har været ude for det samme 3 gange hvor jeg har skulle købe noget. Pludeselig vil folk ikke sælge, eller det er solgt til anden side.


  • #14   26. feb 2008 Haha Nicoali!
    Tror du ikke jeg er ligeglad?
    Jeg har en motor som står som ny.
    og har kun kørt 8tanke ja
    jeg slettede christan w's bedskeder for han ikke svarede tilbage! UDSTEMMME fordi du hænger mig ud!


  • #15   26. feb 2008 Nicolai jeg hænger dig ikke en SKID ud!! jeg nævner ikke engang dit navn i emnet her, jeg hentyder til din annonce men hænger dig ikke en skid ud..
    men Christian W havde jo ret i det han skrev..
    .. Og man får 2 minutter til at svare tilbage og så sletter du ens beskeder??
    du er da godt nok dum at høre på!!!


  • #16   26. feb 2008 -Nícôlâj âkâ »Brushless&Alu

    tænk dig lige om før du begynder at "spille smart" over dette gode indlæg på rcg


  • #17   26. feb 2008 Nícôlâj âkâ »Brushless&Alu

    Haah, Det sku dig selv der sidder og hænger dig ud nu smiley Så tænk dig lige om .
    Nicolai Sørensen_ .
    Har ikke hængt nogle ud smiley

    Så fuck hvor jeg bare griner af dig . Nícôlâj âkâ »Brushless&Alu


  • #18   26. feb 2008 Jeg spiller ikke smart!
    I hænger mig ud ved at over spamme min annoce!


  • #19   26. feb 2008 Haha gustav jeg griner sgu os af dig!

  • #20   26. feb 2008 Den er sku fin . Med dig. Men lige frem udstemme ham fordi du selv sidder og siger at du har den der motor til salg, det havde Nicolai Sørensen_ . jo ikke snakket om .

  • #21   26. feb 2008 Nicolaj du er simpelthen en af de mest uinteligente mennesker her inde.. du er med til at gøre rcg til et lorte sted.

  • #22   26. feb 2008 _Nicolai Sørensen_ . Haah ,

  • #23   26. feb 2008 Nícôlâj âkâ »Brushless&Âlû vi hænger dig ikke ud ved at skrive i dinne anoncer. jeg spammer heler ikke dine anoncer jeg skriver bare at jeg vil købe den men du pisser fuldstændigt af N.S. han nævner ikke nogen ´navne men du giver dig selv til kende

    mere vil jeg ikke kommentere i denne sag for jeg er ikke ude på at sikanere folk


  • #24   26. feb 2008 jeg har ikke gjort en skid forkert ved at oprette denne tråd! så Nicolaj brushless ost. forstår ikke hvorfor helved du flipper sådan ud og giver mig udstemmer og siger vi spammer din annonce!

  • #25   27. feb 2008 Og endnu et eksempel har jeg nu oplevet. en person solgte et team wave aflader bræt til 700 kr hvor nyprisen er 798 kr.
    det var brugt men han havde fundet det sted hvor det var aller dyrest i DK og linket til det i annoncen.. prisen i hans link var 1000 kr hvor et nyt koster 700-800.. syntes det er for lavt folk skal snyde hinanden.


Kommentér på:
Folk som sletter Beskeder i annoncer

Annonce