{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig?
  • #1   27. feb 2008 nej det er ikke bare dig

  • #2   27. feb 2008 ja der er bar mange der er frosset har selv tænkt på at det blir flere der er frosset hvorfor hva laver de

  • #3   27. feb 2008 Det er jo nok højst sandsynling fordi de gør noget de ikke må.. smiley
    I bund og grund kan det vel være lige gyldigt hvad de har lavet, så længe det ikke går ud over jer.
    Det jo så bare min mening .


  • #4   27. feb 2008 Marcus R
    Det har du både ret i og ikke, det kan på en måde være lige meget hvad det er de har gjord men ikke helt, for vi kan nemlig lære af det (Så vi ikke laver den samme fejl)
    Men ellers Ja!


  • #5   27. feb 2008 Ja, det kan du jo selvfølgelig have ret i..
    Men du kender da reglernefor du har jo læst dem ikke? :'D


  • #6   27. feb 2008 Jo jeg har læst dem. Men det er jo ikke alt der står i reglerne. Der står evt dårlig opførsel kan føre til spæring eller sletning af bruger. Eller noget lig. Men det siger jo ikke så meget? Det kan være hvad som helst! Men der står så også nogen punkter man ikke kan tage fejl af, men altså det kan være meget!

  • #7   27. feb 2008 jeg bliv frosset fordi jeg havde diskoteret med en et par stykker andre i en film så bliv jeg frosset for det

    synes godt nok at der bliver frosset lidt for meget her ind lige for tiden man skal ´næsten bare trykke på den forkerte tast på tastaturet også bliver man frosset eller er det bare mig


  • #8   28. feb 2008 Der er ikke frosset flere end der plejer, men vi har lige haft en periode hvor der ikke har været ret meget at administrere, men ellers ikke de store forskelle.


    Jeg kan så sige at det er generelt stigende.
    Da jeg startede her inde var der ikke noget der hed Hjælpeadministrator, der var heller ikke noget der hed frysning, det var advarsel eller ud af klappen hvis admin. faldt over at man var en skidt fyr.


    Gennemsnits alderen rasler også ned i en fart, og det er nok der geden sider og prutter.
    for mange frysninger er af unge der vil trodse/prøve kræfter med os, eller simpelthen ikke fatter en advarsel eller fem.
    Eller af de lidt ældre der simpelthen har fået nok af ungerne, og bliver ufine.

    Og jeg tvivler på at der er ret mange uskyldigt ramte imellem, heller ikke Christian W.

    Hvis folk var bedre til at holde selvjustits som vi var det før HA tiden, var det meget nemmere, men også på mange områder mere problematisk.


  • #9   28. feb 2008 nej Flemming fj-hobby siger heller ikke at uskyldig men jeg synes bare at det er for lidt at blivet frosset fordi man har diskoteret med en om hans film og det var hva der stod i den besked jeg fik da jeg blev frosset

  • #10   28. feb 2008 Problemet er ikke at i vil diskutere, tværtimod det må i gerne ber ikke i annoncerne.

    Men det er måden at i gør det på, det er så lavt og uinteligent mange gange.
    Hvis i nu formåede at klare jer via debat istedet for angreb på folk, og ligegyldige nedgøren af dem og deres ting.
    Så kan i sagtens fortælle at noget er skod.
    Men nu kommer vi i samme bane som der lige for nyeligt hat været en masse tråde om.


    "skriv/snak ordentligt"


Kommentér på:
Er det bare mig?

Annonce