{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Er det bare mig??? {{forumTopicSubject}}

Det er tit når man kigger på de forskellige modeller der under ekstraudstyr står f.eks som følgende jeg lige har set: Ekstra udstyr:
glødestarter med oplader.

krydsnøgle

lidt nitro

nogle batterier

Hvad fanden er der ekstraudstyr i det??
Følger 99% af det ikke med når du køber en model??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig???
  • #1   6. jan 2010 for det første er det ikk alle der køber rtr biler men nogle kan faktisk godt lide kits der følger ikke alt med

    for det andet syntes jeg os det er underligt da jeg ikke ville sige det er ekstra udstyr men mere hvad man har købte på selve bilen som vinduesvisker osv


  • #2   6. jan 2010 Men hvis man ikke skriver nok tekst afviser i jo bare bilen.

  • #3   6. jan 2010 Ekstra udstyr indbefatter IKKE
    Nitro, krydsnøgle, gløderør, batterier osv. I mine øjne. Men det er jo igen individuelt hva man syntes er ekstra udstyr eller ej.

    Det som jeg ser som ekstra udstyr er feks. en modtager med indbygget telemetri, telemetri sensore som feks. temperatur, tach, voltmeter osv.
    specielle dæk eller fælge, alu dele, GPS, kamera osv kort sagt ting som IKKE er standard udstyr på enheden.


  • #4   6. jan 2010 Hvis man skifter en servo er det jo også en del af bilen som er nødvendigt for at køre.
    Hvis man sætter sit eget anlæg i bilen er det jo også noget man skal bruge for at køre

    Jeg vil stadig sige at en god servo og en godt anlæg er ekstra udstyr i min bil, da det er noget jeg selv har tilføjet min bil.
    Og generelt så smider jeg alle opgraderinger under ekstra udstyr

    Hvor skal de ellers stå?


  • #5   6. jan 2010 enig med thomas h
    det man opgradere skal ind under ekstra udstyr smiley


  • #6   6. jan 2010 Enig med Bo K og Thomas H.

    Skriver man ikke nok om sin bil bliver den afvist, og jeg syns også at hvis jeg skifter min servo til en bedre er det jo ekstra udstyr


  • #7   6. jan 2010 Fatter ikke i siger det ikke er xtra udstyr.. hvis jeg køber et RTR eller RTF produkt er ALT det jeg køber ved siden af mit produkt altså xtra udstyr hvor meget i enten kan li det eller ej... take it or leave it.

    Mvh Henrik


Kommentér på:
Er det bare mig???

Annonce