{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

Problemer med Traxxas lader {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en revo 3,3 og har fået en traxxas lader med oveni.

http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=117&products_id=6190

Problemet er, at mine lidt gamle 3000mah Sanyo Nimh 7,2 volts batterier ikke rigtig vil lade på den. På selve laderen står der at den grønne lampe vil blinke når den lader, og at den vil lyse konstant når den er færdig med ladning, men den kan ikke stå mere end 3 min, så stopper den med at blinke, og lyser konstant som om den var færdig ladet.

Men det er det ikke! Nogle har en ide om hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Traxxas lader
  • #1   28. mar 2008 ps, søger jeg nogle hun stik til netop 7,2 volts batterier. Vi har ingen modelshop i nærheden af svendborg smiley og den eneste her er, vil have 260kr for 1800 nicd, og det lidt til grin!

    Tror TROR det hedder tamyia hun stik, kan nogle "confirm" dette? De hvis stik som oftest sidder på nyindkøbte batterier 7,2v

    jeg er den glade køber


  • #2   28. mar 2008 ku ik vente har købt en lader til mine 7,2v batterier (lynlader) og det ser ud til den anden lader virker til mine 6v batterier, så det fint nok! Gode ladere er jo også noget af det der gør det nemmest at have sådan noget legetøj smiley

  • #3   11. feb 2010 Den lader er kun til 5 cellet batterier, så den tror dit batteri er fuldt opladet, hvis du prøver at lade barrerier med mere end 6v. Så det er derfor smiley

Kommentér på:
Problemer med Traxxas lader

Annonce