{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Multiplex TwinStar II {{forumTopicSubject}}

Godmorgen RCG.

Jeg har længe gerne ville komme til at flyve med RC fly og har læst en del indlæg herinde omkring begynder fly ovs. og jeg kan se at næsten alle anbefaler et multiplex twinstar 2, så sådan et vil jeg meget gerne have fat i og så lære at flyve, men nu har jeg kigget en hel del rundt på nettet og kan ikke finde et der er RTF, findes twinstar'en ikke i en RTF version, for det med at skulle til at finde alt elektronikken og installere det, det er nok ikke det første jeg selv skal begynde på, håber i kan hjælpe mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Multiplex TwinStar II
  • #1   18. maj 2008 Hejsa, jeg tror ikke den findes i rtf, men lad dig ikke skræmme af det, den er supersimpel at montere radiogrej i, og manualerne fra multiplex er ganske gode, og lette at forstå/tyde.. Du kunne jo finde dig en klub, så er du sikret en rigtig god start, og masser af hjælp, til opsætningen, og valg af radiogrej.. : )

• #2   18. maj 2008 Nå okey, det var da altid rart at høre, at det ikke er så svært som jeg gik og troede smiley

Ang. en flyve klub, ja det har jeg også gået og tænkt på at melde mig ind i, men så igen, hvis jeg finder ud af at det ikke er noget for mig alligevel, så er det også mange penge at smide i en klub plus RC unionen, men det er nok det der skal til for at jeg får den bedste opstart, og mindsker risikoen for at jeg mister interessen.

Men hvor meget løber sådan et fly op i sådan ca. så den står RTF ? og hvad og hvor meget skal jeg bruge for at kunne samle den ? smiley

• #3   18. maj 2008 Det er bare at skrive en mail til en af forhandlerne, så sætter de en pakke sammen til dig. Men sørg for at få en ordentlig radio i tilfælde af du syns det er sjovt at flyve, så du ikke skal ud og skifte den igen når du vil ha' et fly mere smiley

• #4   18. maj 2008 ja det koster ca 1000-1200 kr om året for medlemsskab i rcu, og klub, men det er jo ikke mange penge for alt den hjælp du får, de er hurtigt tjent hjem igen i form af IKKE smadret fly.. ; ). du kan måske finde noget brugt grej at starte med, det ville være ganske fint, der er jævnligt noget til salg på RC unionens side under marked. du vil også hurtigt kunne komme i kontakt med nogel som flyver i klubben nær dig.. : )

Kommentér på:
Multiplex TwinStar II

Annonce