{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Valg af RC truck {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er på udkig efter en RC truck til lidt sjov.

Valget er imellem en Savage SS og en FG truck.
Efter at have set lidt video med FG, syntes jeg de ser lidt tamme/kedelige ud, men Savagen trækker jo bare!

Hvad ville i vælge ?

Prisen vil ca blive den samme når motor og alt til Savagen er købt.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af RC truck
  • #1   30. jun 2008 E-Savage

    Men det er også kun fordi jeg til enhver tid ville foretrække el fremfor besværligt og unødvendigt larmende og dyrt nitro.

    FG er jo lige en hel del større end ex en savage, så dit valg afhænger også af terrænet du har at køre i.

    Mange mener, til information, at benzinbilerne er meget nemmere end nitrobiler at vedligeholde og holde i gang.


  • #2   30. jun 2008 Jeg har en Revo. Den er jeg fantastisk glad for, men når jeg på et tidspunkt skal have en ny, bliver det el. Men det er fordi jeg primært kører på vores stille villavej og det lokale sportsanlæg. Og jeg skal da lige love for at man ikke bliver særlig populær i kvarteret, når man kører med sin Nitro-bil... smiley

    Men af de to du har nævnt, ville jeg nok tage en FG. Den er, som nævnt, meget nemmere at vedligeholde. Det er kommet bag på mig, hvor meget en nitro vogn skal justeres og vedligeholdes. Ikke at det er meget tid jeg bruger på det, men stadig væsentlig mere end jeg havde regnet med. Jeg bruger måske 30 - 45 min i alt hver gang jeg kører, på at justere, vedligeholde osv.


  • #3   30. jun 2008 helt klart en fg truck. de køre bare. så længe du passer på den, og ikke køre som brækket arm, så er de ikke til at slå ihjel, altså motoren.

Kommentér på:
Valg af RC truck

Annonce