478 visninger
|
Oprettet:
skal jeg melde mig ud eller hva ?? {{forumTopicSubject}}
Efterhånden tror jeg at det er blevet en børnehave dette her.
Giv mig en grund til at jeg ikke skal slette min konto og fjerne mine modeller......
Det er efterhånden blevet useriøst. Hvad kan der gøres
dec 2003
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 154
Der er gennemsnitsalderen over 30.
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 108
Men syntes fanme det er pattet bare at løbe fra det hele. Denne diskution har været meget oppe. Hvis alle bare sletter deres "profil", så får "børnehaven" jo deres vilje, og det skal de jo ikke..
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 108
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 36 Svar: 775
Så nu fik du lidt opmærksomhed, glad nu?
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 80 Svar: 2.233
mar 2004
Følger: 5 Følgere: 12 RC-enheder: 3 Emner: 99 Svar: 305
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
Hvor gammel er du da??
jul 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 90 Svar: 696
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 58 Svar: 289
Alle store forummer bliver til sidst bemænget med småkravl som bruger slt for meget tid på at fortælle om deres hverdag og den nye lygte (som vi andre oftest er ligeglade med).
mar 2004
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 140
Jeg synes det er en god idé du melder dig ud. Hvis du ikke er gammel nok til at ryste på hovedet af de latterligheder der ind imellem bliver præsteret herinde, men i stedet vælger selv at komme med en (denne tråd), så er det nok det bedste.
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 15 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 123
Ellers er der vidst ikke nogen grund til IKKE at slette dem
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 120
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 62 Svar: 607
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 13 Emner: 56 Svar: 531
Hi Rockwool, nu har du et meget afklaret syn på karakterer kan jeg læse.
I den forbindelse, hvad synes du selv din umalede Mini sprint skal have ??
Jeg bruger systemet på den måde, at jeg typisk kun giver 7 taller. Hvis jeg ikke kan det, lader jeg være, for ikke at støde nogen. Jeg vil hellere tilbyde min hjælp end hakke en dårlig og småmisundelig karakter af.
okt 2004
Dine krav til en topplaceret båd ligger på et meget højt niveau. Det burde næppe være adgangskriteriet for en topkarakter. Jeg bedømmer enkelt projekter og ser på en helhed. Hvad tingene kan gøres til ved enorme økonomiske investeringer, behøver ikke kvalificere til en høj karakter. Se f.eks Martin C , enhver kan trække 20 k op af lommen, lave et par ændringer, og købe sig til en topklasse båd. Alligevel findes der masser af andre langt mindre og måske ovenikøbet bedre projekter, der burde fremhæves.
RC behøver i mine øjne ikke være "ultimative" for at få den højeste anderkendelse. Jeg kan ikke bruge dit 4 tal til noget, til gengæld vil jeg hellere snakke båd med dig !
Holdningen til at "få en snak" om tingene, er pakket ind i selvhøjtideligt fnidder og fnadder.
Det er ok, at Martin C, som er den ukronede bådkonge giver mig et 5 tal. Fint nok. - Men at gøre det uden en kommentar, det er for højrøvet og selvgladt til mig !
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 8 RC-enheder: 20 Emner: 106 Svar: 232
slettet....
okt 2004
okt 2004
Med din holdning til karaktersystemet så burde du som en af de første nulstille dine enheder og vise, at du ikke er det mindste påvirket af "karakterræset". Din forklaring med at folk er lligeglade med gode råd hvis de har fået en topkarakter, den køber jeg ikke.
Du skriver :
"Hvis man giver en elendig karekter spørger folk hvorfor. så er de mere intereserede end hvis man bare siger at de skal lave noget om. Jeg startede med en strategi der ligner din. men fandt ud af at folk blot blev negative / ligeglade".
Jeg tror at de seriøse medlemmer er meget interesseret i at få gode råd til deres RC. De 10 % der ikke burde være i RCGalleri, skal du jo slet ikke bruge din tid på !
skal jeg melde mig ud eller hva ??