{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Opråb til rc folket ..... skal de uddø {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle rc folk der har benzin i blodet .......

jeg har fået bekræfktiget at Rc Race Truck Klassen er ved og udgå fra løbslisterne da der ikke er nok Truck kører til og opretholde et race på 10 mand til start desværre...

Så tag og meld dig ind i en rc klub og begynd og køre Race truck så hurtigt som det er muligt inden klassen bliver lukket ned for alvor det ville da være syndt synes du ikke det ???

jeg har selv planer om og melde mig ind i en klub nu og begynde og træne kørsel med FG Race Truck til race så klassen evt. kan reddes fra og uddø totalt....

så hvis du havde planer om og købe eller har en race-truck og tænkte på og køre i klub så gør det snarest da det vil redde den race klasse så...... har hørt rygter om der mangler 3 kører mere og hvis jeg er den ene så mangler vi kun to mere .............

KOM SÅ RC FOLK MED BENZIN I BLODET OG TRANG TIL RACE.............

mvh. "Ghost"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opråb til rc folket ..... skal de uddø
  • #1   31. maj 2010 godt skud i tågen..

• #2   31. maj 2010 Drift Newp '

hvad mener du ???

"Ghost"

• #3   31. maj 2010 det er fordi de køre gt smiley stadig benzin

• #4   31. maj 2010 ja folk køber biler isteddetfor ... ???

"Ghost"

• #5   31. maj 2010 der er stadig ingen 4x4 onroad klasse æv ...

Kig på off-road - ikke så meget pjat og regler og ævl og kævl ...
    du har en dyt med 4 hjul - også du klar.

et råd: keep it simple
    ellers gider "nye" folk ikke.

• #6   31. maj 2010 det er slet ikke så besværligt som i gør det til joh.....

men var også mere intereseret i folk der gider kører lastbil og ikke folk der ikke gider det :o))

det er kun så svært som man selv gør det til man skalbare have de godkendte dele som luftfilter og tank og udstødning osv... det er ikke så besværligt ............... :o))

"Ghost"

• #7   31. maj 2010 hehe det er rigtigt smiley

held og lykke med race truck'en

• #8   31. maj 2010 hvis bare alle topkørene vil holde sig fra klassen , var der flere der ville tage chancen og stille op, men med 2 af dk`s bedste kørere i truckklassen, som er en begynder klasse , gider ingen bruge tid på at dygtiggøre sig

ITS A FACT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #9   31. maj 2010 hvis der ikke var topkører, så ville der jo bare komme nye topkørere, så den er sku langt ude, Mange topkørere er med i flere klasser.
    Og blot til info!
    Det er ikke kun truck klassen som er ved at dø, det er hele onroad delen, alle kører offroad, og det er ikke pga. regler, for det er nemt nok at køre med til et løb på bare for sjov delen. så er der ingen regler. meld jer evt. til løbet i Bramming d. 6/6

• #10   1. jun 2010 ja der vil jeg så også give René W ret hvis det er kommer der joh nye der er topkører men så er der joh også noget og gå efter og træne sig bedre til ligesom et mål og slå dem de i sig selv er da vel sjovt også men som der også bliver sagt man behøver joh ikke kører totalt seriøst men for sjov og blive bedre til det også :o))

men jeah der er mange der kører offroad gør jeg også selv men synes også det er sjovt og kører på asfalt også :o))

men ingen mand er størrer end de kan ligge ned så de er vel ikke umulige og slå hen over målstregen men ikke for og sige at jeg kan gører det jeg er ny kører men måske med træning er der nogen der kan slå dem :o)

men hvis man opgiver på forhånd også har man joh også tabt kampen allerede :o))

alting skal joh heller ikke være så nemt som og klø sig i ...... men udfordringer er godt og have :o))

Håber bare der er flere der gider og kører lastbil har fået et par venner med på den en til seriøs kørsel og en til kørsel for sjov og træning .o)

"Ghost"

• #11   1. jun 2010 Jeg havde hellere end gerne, kørt truck klassen, men priserne er alt for høje herjemme. Alene dæk koster en blodig formue, når man tænker på holdbarheden.

• #12   1. jun 2010 Jeg tror stadig - og mener stadig at off-road netop grundet reglsættet (eller mangel derpå) er grunden til folk kører offroad mere end onrad.

På afstand (og som uviden) virker offroad meget mere "lettere" at gå til - også løbsmæssigt. Onroad er bare noget mere "kompliceret" og på en underlig måde ubarmhjertigt - hvor man i offroad (undskyld udtrykket) er sådan mere lalleglade ... jeg ved der har været en kæmpe debat på FGForum mener jeg omkring dette også - og det er ikke det jeg vil fremelske her.

Mener blot at den generelle perception er at offroad er nemmere smiley

Og som Henrik D skriver - havde man kassen ville man nok køre det hele, men folk prioritere ofte i largescale idet priserne er ganske høje.
    Jeg personligt kiggede på truck i tidernes morgen - men fravalgte grundet pris kontra indlærings kurven - og gik på offroad da det så meget nemmere ud.

og som sidste pind på bålet - lad truck dø, hvis vi til gengæld kan få en Largescale Rally klasse (hvor alle køretøjstyper er tilladte - så længe det er largescale biler (4x4, buggy'er, truggyer, monsters, beetler, mcd'er, fg, hpi ligemege hvad du har), kørsel på skiftende underlag med tidstagning og jagtstarter osv.)

Hygger smiley

• #13   1. jun 2010 men da jeg selv kører begge dele kan jeg sige at nogen nævner prisen og det er dyrt men i offroad er der meet mere slid på delene og skal meget oftere udskiftes så onroad går der ikke så mange dele i stykker hele tiden som der gør det i offroad ...

men der kommer sikkert også snart regler for offroad ud over decibel da så mange kører det nu og der er mange forskellige biler med forskellige tun og motor størrelser og de kører blandet sammen så jeg tuner min offroad til gode dele og så har jeg allerede en stor fordel fra dem der ikke har råd til og gører så meet ved bilerne og en størrer motor kommer hurtigere udenom den med lille motor på så det skulle ikke undre mig der kommer regler i offroad også snart desværre......

"Ghost"

• #14   1. jun 2010 Jeg er helt enig Ghost, men skaderne i offroad hænger, til en hvis grad, sammen med hvor hårdt man kører. For at nævne trucken igen, efter hvad jeg har forstået, holder et sæt dæk måske 1½ time. Og de skal jo trods alt, være varme førend de holder skidtet på banen.

• #15   1. jun 2010 støv skidt og møj æder på delene så det er ikke måden man kører på så skal den stå på hylden joh ....

men en støvet bane der kommer det ind alle steder selv de lukkede steder så der er jeg såå ikke enig ............ :o)

"Ghost"

• #16   1. jun 2010 jeg melder mig til truck klassen lige så snart jeg er kommet af med min gt.

• #17   1. jun 2010 Benjamin H

faneme en der gider :o)) fedt mand så skal vi sgu ud og kører race :o))

"Ghost"

Kommentér på:
Opråb til rc folket ..... skal de uddø

Annonce