Opråb til rc folket ..... skal de uddø {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle rc folk der har benzin i blodet .......
jeg har fået bekræfktiget at Rc Race Truck Klassen er ved og udgå fra løbslisterne da der ikke er nok Truck kører til og opretholde et race på 10 mand til start desværre...
Så tag og meld dig ind i en rc klub og begynd og køre Race truck så hurtigt som det er muligt inden klassen bliver lukket ned for alvor det ville da være syndt synes du ikke det ???
jeg har selv planer om og melde mig ind i en klub nu og begynde og træne kørsel med FG Race Truck til race så klassen evt. kan reddes fra og uddø totalt....
så hvis du havde planer om og købe eller har en race-truck og tænkte på og køre i klub så gør det snarest da det vil redde den race klasse så...... har hørt rygter om der mangler 3 kører mere og hvis jeg er den ene så mangler vi kun to mere .............
KOM SÅ RC FOLK MED BENZIN I BLODET OG TRANG TIL RACE.............
mvh. "Ghost"
mar 2008
Følger: 52 Følgere: 54 RC-enheder: 5 Emner: 99 Svar: 500
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 165 RC-enheder: 5 Emner: 124 Svar: 1.154
hvad mener du ???
"Ghost"
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 73
jul 2008
"Ghost"
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Kig på off-road - ikke så meget pjat og regler og ævl og kævl ...
du har en dyt med 4 hjul - også du klar.
et råd: keep it simple
ellers gider "nye" folk ikke.
jul 2008
men var også mere intereseret i folk der gider kører lastbil og ikke folk der ikke gider det :o))
det er kun så svært som man selv gør det til man skalbare have de godkendte dele som luftfilter og tank og udstødning osv... det er ikke så besværligt ............... :o))
"Ghost"
jul 2009
held og lykke med race truck'en
maj 2007
Følger: 38 Følgere: 36 RC-enheder: 2 Emner: 32 Svar: 312
ITS A FACT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
Og blot til info!
Det er ikke kun truck klassen som er ved at dø, det er hele onroad delen, alle kører offroad, og det er ikke pga. regler, for det er nemt nok at køre med til et løb på bare for sjov delen. så er der ingen regler. meld jer evt. til løbet i Bramming d. 6/6
jul 2008
men jeah der er mange der kører offroad gør jeg også selv men synes også det er sjovt og kører på asfalt også :o))
men ingen mand er størrer end de kan ligge ned så de er vel ikke umulige og slå hen over målstregen men ikke for og sige at jeg kan gører det jeg er ny kører men måske med træning er der nogen der kan slå dem :o)
men hvis man opgiver på forhånd også har man joh også tabt kampen allerede :o))
alting skal joh heller ikke være så nemt som og klø sig i ...... men udfordringer er godt og have :o))
Håber bare der er flere der gider og kører lastbil har fået et par venner med på den en til seriøs kørsel og en til kørsel for sjov og træning .o)
"Ghost"
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 122
jul 2009
På afstand (og som uviden) virker offroad meget mere "lettere" at gå til - også løbsmæssigt. Onroad er bare noget mere "kompliceret" og på en underlig måde ubarmhjertigt - hvor man i offroad (undskyld udtrykket) er sådan mere lalleglade ... jeg ved der har været en kæmpe debat på FGForum mener jeg omkring dette også - og det er ikke det jeg vil fremelske her.
Mener blot at den generelle perception er at offroad er nemmere
Og som Henrik D skriver - havde man kassen ville man nok køre det hele, men folk prioritere ofte i largescale idet priserne er ganske høje.
Jeg personligt kiggede på truck i tidernes morgen - men fravalgte grundet pris kontra indlærings kurven - og gik på offroad da det så meget nemmere ud.
og som sidste pind på bålet - lad truck dø, hvis vi til gengæld kan få en Largescale Rally klasse (hvor alle køretøjstyper er tilladte - så længe det er largescale biler (4x4, buggy'er, truggyer, monsters, beetler, mcd'er, fg, hpi ligemege hvad du har), kørsel på skiftende underlag med tidstagning og jagtstarter osv.)
Hygger
jul 2008
men der kommer sikkert også snart regler for offroad ud over decibel da så mange kører det nu og der er mange forskellige biler med forskellige tun og motor størrelser og de kører blandet sammen så jeg tuner min offroad til gode dele og så har jeg allerede en stor fordel fra dem der ikke har råd til og gører så meet ved bilerne og en størrer motor kommer hurtigere udenom den med lille motor på så det skulle ikke undre mig der kommer regler i offroad også snart desværre......
"Ghost"
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 122
jul 2008
men en støvet bane der kommer det ind alle steder selv de lukkede steder så der er jeg såå ikke enig ............ :o)
"Ghost"
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 9
jul 2008
faneme en der gider :o)) fedt mand så skal vi sgu ud og kører race :o))
"Ghost"
Opråb til rc folket ..... skal de uddø