1.805 visninger
|
Oprettet:
Det "nye" Hobbyking lager i EU {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Vil da lige høre om i har nogle positive eller negative erfaringer med det "nye" Hobbyking lager her i EU.
Kan se der stadig er mange ting de ikke har på lager, så måske er det lige så ringe som det gamle.
Men kom frisk med jeres erfaringer.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 29 RC-enheder: 11 Annoncer: 3 Emner: 14 Svar: 213
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 203 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 109 Svar: 3.302
https://chinahobbyline.com/ er vist det nye sort ang batterier
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 29 RC-enheder: 11 Annoncer: 3 Emner: 14 Svar: 213
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 129 RC-enheder: 10 Emner: 130 Svar: 5.156
Er det endnu en form for lusket reklame fusk?
Det er ikke noget jeg har sat i værk, blot til orientering.
Tilmeldt:
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 191 RC-enheder: 44 Emner: 95 Svar: 4.019
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 231 RC-enheder: 83 Annoncer: 3 Emner: 27 Svar: 1.149
Det "nye" Hobbyking lager i EU