{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

jonas l
jonas l
Tilmeldt:
23. aug 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22

Hjælp til en tåbe {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har så lige begået den største fejl, i nyer dansk historie, der må grines og kommenteres.
Har lige fået min rustler vxl og den var sindsyg med et 8.4V batt. nu har i nok lagt mærke til at jeg skrev VAR.
Nu er jeg total neewbii så her til morgen skulle jeg jo lige vise min søn hvad den kunne, så jeg starter med at montere batteriet forker +-minus og - til +, ikke nok med det jeg opdager det ikke dioden på vxl3s lyser godt nok rød men igen er der ingen alarmklokker der ringer.
Jeg trykker så ez knappen ned, og så skal jeg love for at der bliver lukket røg ud og nu er den helt død....

Det jeg gerne vil spørge om er: er det kun regulatoren der er defekt eller er det også motoren..

Mvh Jonas.

Øv Øv Øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til en tåbe
  • #1   13. sep 2008 sur numse:P

  • #2   13. sep 2008 Ja, den var ikke så heldig, men det er sikkert kun regulatoren der er stået af.. Den slags elektroniske ting består af 2 ting, nemlig magi og røg, og lukker man den ene af tingene ud, duer det ikke mere. smiley

    Men hvordan kunne du polvende stikket? De er da vist "foolproof" på sådan en Traxxas, medmindre selvfølgelig, man har skiftet stikkene ud. smiley


  • jonas l
    jonas l Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
    #3   13. sep 2008 Ja f... hvor er det sur røv, selv om jeg er en stor dreng(-: så var det lige ved at jeg måtte knibe en tåre...

  • jonas l
    jonas l Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
    #4   13. sep 2008 Ja det var fordi jeg har skiftet stikkene ud og så brugt krympeflex, som jeg nok skulle have fået i en rød udgave, men mon ikke det kun sker en gang...

    Men det sætter mig nok lige tilbage med dobbelt plovman, plus vente tid,
    jeg er stadig i chok over at man kan være så dum, har arbejdet med el i 12 år.......


  • jonas l
    jonas l Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
    #5   13. sep 2008 ja det må siges, jeg er for øvrigt åben for forslag omkríng hvordan jeg skal forklare den langhårede at jeg nok ikke er heeelt er færdig med at købe stumper..

    I forvejen så synes hun at det er noget pjat,! så jeg stårsku nok til en del larm når hun kommer hjem fra arbi (-:


  • #6   13. sep 2008 Sus på ebay med dit Visakort.. Så er der en del at spare på sådan en regulator. smiley

  • #9   13. sep 2008 tja så husker du jo frem over at kontrollere om +/- er vendt rigtigt smiley

    men HAHA ;O


Kommentér på:
Hjælp til en tåbe

Annonce