{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Hjælp til en til lidt upgrades {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen. Håber der er en flink sjæl herinde der lige gider at bruge lidt tid på at hjælpe mig :).

Jeg har får flere år tilbage købt mig en Tamiya TT-01 bil. Den er helt standard udover at jeg lige har købt ny motor og esc( http://morfars.dk/products/brushless-system-ezrun-v2-9t-35a)

Kan se at alle mine gamle batterier er døde og derfor ikke virker mere. Men har læst mig frem til at det alligevel også ville være fornuftigt for mig at opgraderer til lipo batterier.
Jeg har ikke mange penge, men samtidig vil jeg gerne have det bedste, eller tæt på ^^ - Så det jeg leder efter batteri mæssigt. er et batteri der har en ok køretid, dog skal der bare være FULD smadder på bilen.. så altså kraft frem for køretid.
Jeg har indtil videre kigget på dette fra maxamps( http://www.maxamps.com/proddetail.php?prod=Lipo-6500HC-74-Pack&cat=285) men det er måske lidt for dyrt til mit budget.

Hvad angår Batterioplader, skal jeg også her opgraderer. der har jeg tænkte på at købe den her.
((link fjernet)

Da jeg så har kigget lidt videre har jeg bemærket at nogen skriver hvis man har en ældre bil, og opgraderer med brushless motor, så kan man risikerer at slide nogen af tandhjul osv i stykker, fordi bilen ikke er bygget til det. jeg skal ikke køre særligt meget, kun lidt hygge engang imellem, så er dette noget jeg skal tage hensyn til, eller kan jeg nøjes med mine gamle "plastikdele" smiley

Til sidst, er der ellers nogen opgraderinger der ville være hensigtsmæssige at lave til min bil, gerne billige opgraderinger - Jeg er bare studerende, så det er ikke mange håndører jeg render rundt med smiley

Håber i kan hjælpe mig på mit spørgsmål, hvis i mangler nogen billeder eller andet info så spørg bare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til en til lidt upgrades
Kommentér på:
Hjælp til en til lidt upgrades

Annonce