{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Gør jeg noget forkert {{forumTopicSubject}}

Hey. Da jeg har sat min motor tilsalg og som jeg har skrevet i teksten til motoren, ville jeg helst have cash og intet andet. Stort set kun lipo batterier. Pludselig er der en mulig køber der dukker op og vil bytte med et eller andet spion kamera. Jeg spørge så om billeder og jeg får hans msn og vi skriver lidt. Da jeg så ser billederne af dette spion kamera, har det ingen interarasse, siger jeg nej tak. Men da jeg gerne vil af med motoren spørge jeg om han har noget andet. Og til sidst siger han så at han har nogle løse celler som han kan mikse sammen til nogle batterier og en lader, som han vil bytter for min motor tank slanger og ez start. Jeg synes det er lidt for billigt men da der ikke rigtigt har været nogle andre vælger jeg det nok er det bedste. Samme aften (i foregårs tirsdag) hævder jeg at der måske var en anden køber på der vil give kolde cash. Så idag fortæller jeg ham at jeg nok har en anden køber der kan komme med penge og hente tingene imorgen. Dvs. at jeg får penge som jeg vil have og kommer af med motoren så jeg har råd til lipo, som jeg jo helst vil have. Så fortæller jeg det tal ham der ville lave nogle batterier, også bliver han vildt sur og truer mig med og melde mig, og alt muligt. Så tænker jeg bare at jeg sagde da at jeg helst ville have kolde cash og hvis jeg fik det ville det nok ryger, altså motoren.

Tobias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør jeg noget forkert
Kommentér på:
Gør jeg noget forkert

Annonce