1.512 visninger
|
Oprettet:
www.rc-unionen.dk forum nede?? {{forumTopicSubject}}
Er det kun mig som ikke kan komme ind på deres forum...? eller er det nede for tiden.. kunne heller ikke i går aftes?
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 11
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 20 RC-enheder: 19 Emner: 62 Svar: 224
dec 2007
Følger: 1 Svar: 4
Så er det sket nok engang, RC-Unionens forum er nede igen igen.
Forum er nu nede på 3. døgn.
Underretning om nedbrudet kan hentes her: http://www.modelflyvning.dk/
Det er for dårligt at et simpelt strømsvigt er årsag til at forum ikke virker. Til så vigtigt et forum, bør man sikre sig mod strømsvigt med en UPS til serveren.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 9 Emner: 2 Svar: 13
Der er en masse medlemmer som betaler penge til en så stor forening, og så står serveren hos formanden, så amatørt agtigt efter min mening.
Har haft lavet en tråd på rc-unionen engang, som ikke faldt i gode hænder, da folk syntes at Lars gør et fint gratis stykke arbejde, som han nu også gør.
Men som jeg sagde den gang få en ordentlig webserver så det bare kan køre. Men nej, jeg blev rakket ned, da det er billigere og nemmere hvis den stod hos Lars. Da jeg selv arbejder med PHP, ASP og HTML samt netværk og databaser mm så ved jeg jo godt hvad jeg snakker om.
Det er billigere at betale for en webserver, så er man også fri for at betale for nyt hardware mm. Også hvis der bliver fejl bliver det fixet på min. 2 timer.
Men forummet er forældet og kan ikke bruges på de de fleste webservere på nettet. Så få kodet det om eller lav et nyt forum så det bare virker. En webserver af den kaliber der skal bruges til rc-unionen vil ligge mellem kr.400 og kr.800.- årligt. Kom nu ind i kampen FFS.
sep 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 16 Emner: 15 Svar: 70
www.rc-unionen.dk forum nede??