168 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp"
HJÆLP HJÆLP HJÆLP...!!
Jeg er ny inde for RC faget, så håber på lidt hjælp fra de lidt mere erfarene benytter af disse dejlige stykker legetøj. Jeg har fået mig en Tyrannosaurus 4WD 1:10 Jeg har bare lidt små proleme...
Jeg er ny inde for RC faget, så håber på lidt hjælp fra de lidt mere erfarene benytter af disse dejlige stykker legetøj. Jeg har fået mig en Tyrannosaurus 4WD 1:10 Jeg har bare lidt små proleme...
Skrevet af: Alexander B - 26. jan 2013
HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP
Jeg har en force .21 motor som jeg har haft bagpladen og trækstarter af. (helt ind til plejlstang) Efter inspektion har jeg samlet det hele igen men når jeg trækker i snoren trækker den kun stempl...
Jeg har en force .21 motor som jeg har haft bagpladen og trækstarter af. (helt ind til plejlstang) Efter inspektion har jeg samlet det hele igen men når jeg trækker i snoren trækker den kun stempl...
Skrevet af: Kenneth J.Micropulling.dk - 30. aug 2010
Hjælp hjælp hjælp.
Hej. Hvad jeg har lige kørt min bil ned i en gigantisk vandpyt så næsten hele bilen stod under vand. Hvad skal jeg gøre? Mvh. Benjamin.
Hej. Hvad jeg har lige kørt min bil ned i en gigantisk vandpyt så næsten hele bilen stod under vand. Hvad skal jeg gøre? Mvh. Benjamin.
Skrevet af: Benjamin B - 12. aug 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 42 RC-enheder: 7 Emner: 74 Svar: 323
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 24 Svar: 253
hjælp