{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Esben H
Esben H
Tilmeldt:
18. apr 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvad sker der? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Har lige købt en Revo. 3.3 fra ny. Men synes ikke den starter så godt. Er der ikke nogle, der kan et par gode tips til hvor man bedst starter en Traxxas bil med EZ-start. Den har kun været startet 2 gange.
Tænker måske det er batt. i Ez-start, kan man få noget der ikke går dødt så hurtigt?

Er totalt uden idé til, hvordan jeg kan optimerer glæden ved at kører RC. HJÆLP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der?
  • #1   18. apr 2009 først og fremmest skal den jo køres rigtigt til...
    dernæst skal den justeres..
    glødestarten skal os være ordentligt ladet.

    vigtige elementer ved nitro.


  • #2   18. apr 2009 Du har købt en nitrobil - køb Nitrobogen smiley

  • Esben H
    Esben H Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   19. apr 2009 Nitrobogen er en god idé. Er pt igang med at indkører bilen, og er ved 3. tank. Men jeg kan ikke starte den. Har læst jeg skal holde på udstødningen?
    Er der nogen der har et super tip til at få gang i den lille motor. Kan se gløderør virker. På forhånd tak


  • Esben H
    Esben H Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   19. apr 2009 Tilføjelse: Vil jo gerne ud i dag og køre den ind...........

  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #5   19. apr 2009 Har selv REVO 2,5 monteret med 3.3 motor.
    Lyder som om at den druker for dig....


  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 132
    #6   19. apr 2009 Det første du gør er at kigge den medfølgende DVD igennem, som forklare dig omkring bilen og tilkøring..

    Sørg for der er masser af power på din ez starter..


  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 132
    #7   19. apr 2009 Husk at hvis du lader ez starteren med den medfølgende lader, så skal den have efter hvor mange mAH dit batteri har, det står i indstruksbogen, f.eks hvis det er et 4500 mAH batteri i ez starter, skal den ikke bare lade til dioden lyser grønt, den skal slukkes og tændes 3 gange, før batteri er fuldt opladet, det står der i din instruks, som du også skal læse igennem smiley

  • #8   19. apr 2009 Pust i slangen som sidder på udstødningen så vil du se nitroen komme frem til karbuen stop med at puste ca 1 sek efter du har set det er gået ind i karbu. Evt kunne du også give den lidt nitro ned i karbuen men ikke meget! smiley
    Held og lykke med den.


  • Esben H
    Esben H Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #9   19. apr 2009 Oki. Nu må jeg ud og prøve. Har dog set medfølgende DVD, men den fortæller ikke noget om mit problem. Oplader med en IMAX6. Men EZ- start virker kun i ca. 1½ min så er der ikke mere strøm på? Det virker lidt underligt......

  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 132
    #10   19. apr 2009 Har lige været ude og prøve at starte min revo, den gider heller ikke, den er dog ikke ny, og der er noget galt med den, ved bare ikke hvad..

    efter du har ladet din ez starter op så mål lige volt på den, den er nok oppe på de ca 7,5-8 V, så burde den være fin.. under 7,2V er det ikke ladt helt op.


  • Esben H
    Esben H Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #11   19. apr 2009 Så kom bilen igang. Nu spiller det super meget. Alle sammen, tak for hjælpen. TAK

Kommentér på:
Hvad sker der?

Annonce