{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Ny 2WD brushless bil {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at købe en brushless bil og vil gerne høre jeres mening.
Bilen er til ren leg og ikke løb. Jeg vil helst have en med 2WD og har set på Hpi’s Firestorm FLUX men der må også være andre mærker. Blandt andet kan jeg se at den kun tager 2 celler LiPo hvor de nyeste biler kan tage 3 celler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny 2WD brushless bil
  • #1   18. maj 2009 Kig evt på Losi Speed T.
    Sådan en har jeg, den er sjov nok. Har ikke engang prøvet den med Lipo... ENDNU!!

• #3   18. maj 2009 Carsten: Har du prøvet Lipo i ? Bliver den ustyrlig, for vild??

• #4   18. maj 2009 Losi ser også fed ud. Kunne se at der var en diskutions her på siden

Losi Speed T el. HPI E-Firestorm Flux?

Jeg regner med at kører på Nihm (da jeg har dem) og senere opgradere til Lipo. Jakob, Hvad der dine erfaringer med Nihm -er der klem nok på. Hvor store er batterierne og hvor længe kan den køre?

• #5   18. maj 2009 Mit nihm batt er på 4500. Det er okay hurtigt, men har slet ikke brug for wheeliebar'en.... og holder vel 12-14minutter. Max 20min.

Er meget i tvivl om jeg skal købe 11,1volt, eller om det blir for vildt.

• #6   18. maj 2009 coolt var lige inde og tjekke den + give en høj. Det er da en Losi jeg skal ha'. men hvor køber du reservedele?

• #7   18. maj 2009 Har kun haft den 1,5måned, så alt det der med reservedele er jeg ikke lige inde i endnu...
    Inde i Grupper, søg på Team Losi Freaks DK. Der er noget om reservedele.

En ting til, alt på den jeg har, er i inches, altså gevind, unbrakoer osv. Jævnt træls, men ved ikke om det kun er på min, altså om den er importeret from overthere.... ?

• #9   18. maj 2009 Ok, tak Carsten. Takker. Har du brækket noget på din endnu, dele man skal ha på lager??

• #10   18. maj 2009 Jeg havde taget en Traxxas Rustler VXL..
    Firestormen har det med ofte at spise differentialet, og det med gevind/skruer i tommer ville jeg ikke kunne leve med, men sådan er vi jo så forskellige:)

• #12   18. maj 2009 Carsten; Lyder da godt :-))))

Anders ; Njah, det er osse lidt irriterende med de tommer, men jeg fik den i en fed (for mig) byttehandel. Så jeg lever med det, og nyder bilens køreegenskaber!!

• #13   18. maj 2009 Der er jeg helt enig med Anders N, det er skide irriterende med det tommegevin som rasler fra hinanden når man presser vognen, ellers har jeg ikke SÅ meget imod Losi, men Firestormen gad jeg ikke købe.
    Jeg ville nok også vælge en Traxxas Rustler VXL

• #14   18. maj 2009 Sauron L: Ja, og endnu mere irriterende er det når så skruerne bliver væk, tror det er de færeste som har et lager af skruer med tommegevind, modsat metrisk gevind, hvilket de fleste som kører RC da må forventes at have et rimeligt lager af.

• #15   18. maj 2009 Hvordan er det med Traxxas Rustler VXL, er den til at få reservedele til her i DK og er den med mm eller tomme gevind?

• #16   18. maj 2009 Personligt havde jeg snuppet en Team Associated T4. Den er til at få dele til i DK. Samt der er mange der har dele til Associated. Jeg var super glad for den jeg havde.
    Rustleren er også nem at få dele til. Den ville være mit nummer 2 valg.

Har haft Speed T for ca et år siden. Og ren holdbarhedsmæssigt, syntes jeg det var den absolut mest skrøbelige, sammenlignet med dem ovenover. Der knækkede dele på den, selvom den blev kørt pænt. Og så var det ikke til at finde dele, andet end nogle steder i udlandet.
    Når den kører, kører den rigtig godt. Og affjedringen virker rigtig lækker på den. Men personligt har jeg mistet meget for den bil, pga. skrøbeligheden. Men man kan da håbe de har forbedret den siden.
    Mht. batteri på Speed T og den motor der følger med, ville jeg vælge et stort 7,4 volt batteri. Stort pga. højere vægt og køretid. Og 7,4 volt, da det giver en rigtig fin hastighed.

• #17   18. maj 2009 Selv om Traxxas er amrikansk gik de over til mm gevind for over 14 år siden, jeg har ikke haft en eneste Traxxas der ikke har haft mm gevind.
    Hvad reservedel angår er der en hel del engelske sider der har næsten alt på lager, her i DK er jeg ikke helt klar over hvad man kan få af dele til Traxxas.
    Men det er langt de mest solide biler jeg har haft fat i.

• #18   18. maj 2009 Morfars, holte, m. fl. kan skaffe alt til Traxxas, det er lidt begrænset hvad de har på lager, men alt kan skaffes hjem inden for rimeligt kort tid.
    Dog er Rustleren jo en Traxxas vogn, og bedre holdbarhed og kvalitet er svær at finde.

• #19   19. maj 2009 Er der nogen der har prøvet at sætte 8 celle (9,6V) NiMh i en Rustler. Skulle den ikke kunne klare det, når den kan tage 3C LiPo (11,1V)

Kommentér på:
Ny 2WD brushless bil

Annonce