{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Bil trækker til højre ved acceleration {{forumTopicSubject}}

Hva gør at ens bil trækker til en af siderne, når man accelerere det kan være til højre på den ene bil, og en anden bil vil trække til venstre side. Det sker selv når alt opsætning ellers er indstillet lige korrekt på begge sider af bilen. Turn buckles, toe inn..osv også alt på controller er neutral. Som sagt Det sker kun under acceleration, hvis man kører frem uden at trykke speederen i bund, kører den helt lige. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skrift af gulvvarme system og termostater 11.000 kr.
  • Skift af afløbsrør under vask 1.000 kr.
  • “Hænge en lampe op”, “ Montere en knagerække på væggen i gangen” 810 kr.
  • Dybdegående hovedrengøring badeværelse og køkken oven 1.875 kr.
  • Rengøring af Badeværelse 850 kr.
  • Reperation af Sage espressomaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil trækker til højre ved acceleration
  • #1   1. nov 2025 Og diff kører fint. Der er ikke en af siderne der kører lidt strammere?

• #2   1. nov 2025 Hej Mikkel, det ved jeg ikke helt hvordan man tjekker for, ved bare jeg har haft dem skilt ad renset, og kommet nyt diff silikone olie i, som jeg også har gjort på samme måde, på andre af mine biler..,??

• #3   1. nov 2025 Tror jeg prøver at skifte hjulene, ser om det ændrer på noget, og evt en anden servo for at udelukke alle andre faktorer, der måske kunne være m til at påvirke fænomenet til dette.

• #4   1. nov 2025 servo er det ikke.

det er nok mere dit diff som kan glide lidt
    du kan nok kun rigtigt teste det ved at spære det komplet men så er den ret svær og dreje højre venstre..

er det en 4wd eller 2wd ?

• #5   1. nov 2025 Hej Kuno det er en 4 WD en HPI Bullet, Diff er blevet shimmet, hvis det er hva du mener med at den glider. ??.

• #6   2. nov 2025 Hvis du løfter bilen og drejer på det ene hjul, skal det andet drejer den modsatte vej. Let og frit.

Der efter skal du holder på det ene hjul og dreje på det andet. Nu burde motoren drejes rundt. Så prøver du at holde på det andet hjul og dreje på det første. Så burde de føles ens. Med kun motorens modstand

• #7   6. nov 2025 Der var noget der?? ene side var en anelse strammere spændt på camper/ hældning på hjul, så derfor kørte træk Aksel også mere trægt eller anspændt eller hvordan man nu vil sige det?? 1000 tak for hjælpen allesammen

• #8   7. nov 2025 Velbekommen. Godt det lykkedes

Kommentér på:
Bil trækker til højre ved acceleration

Annonce