{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

angående lipo batteri {{forumTopicSubject}}

hej rgc

lige et spørgsmål, ang lipo, jeg har et lipo 2s,ladt op ca 4 gange, nu er det dødt, på den ene celle 0.0v, på den anden er der 3.8v, hvordan kan det lade sig gøre? medmindre der har været en defekt i cellen.
Er der nogen der kender til det?

Hilsen Kim Rasmussen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  angående lipo batteri
  • #1   15. jul 2009 hej kim.
    det som kan være sket er at den ene celle har fået et stød feks tabt uheldigt på gulvet eller har fået et stød på anden vis feks crash i bil eller fly eller what not..
    har selv været ude for at en celle døde blot ved et tab på stue gulv. det er surt men ikke rigtigt noget man kan gøre ved det.
    har også prøvet at få en helt nyt lipo hvor den ene celle havde et knæk invendigt og det gjorde at den ikke holdt strømmen ligeså godt som den anden celle og de hurtigt blev forskudt af hinanden og tog en evighed for at afbalancere.
    mvh k


  • #2   15. jul 2009 Hej kristian L

    Batteriet har været brugt i en båd, og har været 100% beskyttet,
    det har været svært at balancere, flere timer.

    Hilsen Kim Rasmussen.


  • #3   15. jul 2009 Så har den ene celle været dårligt fra starten, surt show.
    Det ene af mine batteri er begyndt på det samme inden for de sidste 4 opladninger og står nok af på et tidspunkt.
    Og jeg ved ikke hvorfor den er begyndt på det, men jeg tager det som en mand (Hulk Snøft)


  • #4   15. jul 2009 hej igen

    det må garantien tage sig af, eller der bliver ikke købt mere der.

    det er et sunhigh 5000mha til 365.- fra iccom, men de plejer jo at være

    meget fair der.

    Hilsen Kim Rasmussen.


  • #5   15. jul 2009 De skulle være nogle "billige" lipo'er, og står selv og skal til at købe nogle også kim, så må jeg jo bare husk godt med skumgummi til sikring i bil..

Kommentér på:
angående lipo batteri

Annonce