{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

IMax b6? {{forumTopicSubject}}

Hej har tænkt mig og købe en Imax b6. men ved ikke om den kan lade mine batterier med deans? er der nogen har på rcgalleri der har Ladern Imax b6? den skal mest bruges til et 3300 mah batteri og et 1800 mah batteri. kan man evt bruge de der krkodille næb til at lade med? Skriv lige hvis du ved noget!´om imax b6!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IMax b6?
  • #1   24. jul 2009 Hov link er her (link fjernet)

• #2   24. jul 2009 Glem alt om krokodille næb.....

Er ikke klar over hvilke ledninger der medfølger (spørg forhandleren) men lade stik kan købes seperat, så ingen ko på isen
    :o)

• #3   24. jul 2009 Der er deans kabel med til 5b eren, så mon ikke det følger med til 6b eren også, ellers er det ikke svært at lodde et kabel selv.
    mvh Rune

• #4   24. jul 2009 ww.blah.dyndns/SDC10481.JPG

Og krokodillenæb kan bruges til det meste... Eneste dumt er at det er han tamiya-stik der sidder på laderen... Det skulle jo have været hun smiley

• #5   24. jul 2009 Linkfix:
    www.blah.dyndns/SDC10481.JPG

• #6   24. jul 2009 Der følger samme stik med til B6 Men den der lader hos B2B som godt nok hedder det samme ligner mere en dyr Kina kopi.. Den ligner bestemt ikke min B6 du kan få en "rigtig" b6 hos rcmodels.dk til ca samme pris...
    http://www.buzzflyer.co.uk/uploads/images_products_large/608.jpg

• #7   24. jul 2009 for satan...
    linkfix igen
    www.blah.dyndns.dk/SDC10481.JPG

Det er sgu for tidligt for mig

• #8   24. jul 2009 Har selv Imax B6 fra B2B, og der er Tamiya, Dean, næb, to små til batteripakker og et til gløderørstarter.

• RC for sjov *
    RC for sjov * Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 7 Svar: 19
    #9   24. jul 2009 Morten K
    Hvis ikke den ligner din lader, hvordan kan det så være en kopi ??

Har selv laderen fra B2B, og ja den hedder præcist det samme, men er IKKE en kopi af den blå B6 lader fra SkyRC.
    Det er 2 foskellige lader, som uheldigvis hedder det samme.

• #10   24. jul 2009 Som uheldig vis hedder det samme ;O) du mener det er et tilfælde at de hedder det samme fordi det navn er meget brugt?? Eller kunne det tænkes at de med vilje i Kina har brugt samme navn ;O) Jeg tvivler MEGET

• RC for sjov *
    RC for sjov * Tilmeldt:
    apr 2008

#11   24. jul 2009 Nu kommer stort set alt jo fra Kina, så den begrundelse kan jo bruges om alle elektriske produkter.

Bare fordi det ikke er et stort kendt varemærke, så betyder det ikke at et produkt er en kopi.
    Den ligner jo på ingen måder laderen fra SkyRC, så jeg vil gerne se dit bevis for at det er en kopi ??

Desuden, så bliver B6 laderen fra SkyRC lavet med flere forsk. navne, så måske du skulle spørge dig selv om ikke din B6'er er en kopi af noget andet.

Min pointe er bare, at du absolut IKKE har noget grundlag for at påstå at laderen er en kopi af noget, og BARE fordi du syntes det er "mystisk" at 2 ladere har samme navn !

Her finder du så SkyRC's ladere med et andet navn :
    (link fjernet)
    og dette er også et registreret trademark, Så hvem kopiere hvem ??

• #12   24. jul 2009 Jeg ved udmærket at den laves under andre navne, jeg ved også at chippen i dem er den samme og forskellen ligger i softwareen. Men det er da utroligt at du tager det personligt og bliver fornærmet over det...

Jeg er ret sikker på at de har brugt samme lade chip men jeg har aldrig påstået det, det jeg siger er at de bruger samme navn, netop for at forvire og lokke folk til at tro der er tale om en anden lader som man har hørt om.. Jeg er ret sikker på at de tilfældigvis ikke gav den samme navn "imax B6" Det ville da være noget af at tilfælde at de laver en lader og vælger lige præcis at kalde den Imax B6 uden nogensinde at have hørt om den anden... Så helt rolig nu ;O) og fred hver med din lader...

• RC for sjov *
    RC for sjov * Tilmeldt:
    apr 2008

#13   24. jul 2009 Jeg tager skam intet personligt, hvorfor skulle jeg det ?

Syntes bare det er for dumt, alle de gange folk herinde råber KOPI, bare fordi en vare ikke lige er lavet af en stor mærkevare producent.

ISÆR, når de 2 ladere der tale om her, på ingen måder ligner hinanden,
    og når den lader du kalder den "ægte vare" ovenikøbet findes med andre registreret logo'er.

Men jeg skal med glæde tage mine ord i mig igen, hvis du bevise at den omtalte lader er en kopi af din lader.
    Man skal jo ikke komme med påstande man ikke kan bevise.

• #14   24. jul 2009 RC for sjov jamen dog, læs nu hvad jeg skriver.... Jeg siger de har kopiert navnet for at få folk som har fået besked på at købe en imax b6 til at købe den, jeg kan sku da godt se at den ikke ligner rent fysisk... og når prisen er den samme så køb sku da orginalen, ja orginalen den som først kom med det navn om du vil.. Selv om indmaden sikkert er den samme.... Påstande uden beviser??? Kig lige 1 gang mere på navnet om ikke de har kopieret det navn, eller nu spørger jeg dig så lige en gang mere, tror du de helt tilfældigt kom på samme underlige navn uden at have hørt om den "anden" imax, nu når jeg ikke må kalde den for den orginale med det navn.. ;O)

Kommentér på:
IMax b6?

Annonce