{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Regnvejr koster dyrt {{forumTopicSubject}}

Så sidder man her og skal have den sidste ferie dag til at gå. Ud kan man ikke komme så surfede lige lidt rundt efter Tamiya klassikere ....

Men så var det man lige kom forbi Rcmart og kom til købe nY Futaba sender, nye Tamiya Upgrade dæk + fælge og lidt andre småtterier som en Tamiya motor m.v. til Hotshot'ten ... En skal varene ikke bare kommer 10 minutter senere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regnvejr koster dyrt
  • #1   10. aug 2009 ... og nu kom der også et sæt kuglelejer til retro'en på bestillings sedsen

• #2   10. aug 2009 God stil - havde jeg pengene havde jeg helt sikkert også fyret dem af på noget spændende smiley

• #3   10. aug 2009 Pissede noget rundt med hvorfor en motor jeg skulle bruge på Shot'en. Har en Reedy Modified men den er efter test altså en tand for voldsom til Shot'en. Så ledte jeg lidt på nettet efter en sand klassiker en Tamiya Technigold/sport men de er sgu for dyre. Så valget faldt på en Tamiya Dirt Tuned motor, ikke nogen voldsom motor men passer sikkert godt til køre egenskaberne på Shot'en. Så er der Shot'ens originale dæk montage ... mmm den er ikke lige helt optimal gummiblandinger er for hård til offroad. Så fik bestilt nogen af disse (se link tamiya technigold scroll ned ...) ... og sidst men ikke mindst 20 kugle lejer der skal i bilen ved løbende adskillelse og vedligehold. Og som rosinen i pølseenden et lille nyt 2.4 ghz Futaba anlæg. Har hidtil brugt en rigtig rigtig klassiker af et Acoms anlæg fra Midt 80'erne som har holdt vel en 10-12 biler igennem.......... Er det ikke en herlig hobby.

Næste skridt må være at få opgraderet Shot'en med nye dæmbere ala dem der sad på SuperShot.

Kommentér på:
Regnvejr koster dyrt

Annonce