569 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. mar 2008 Følger: 10 Følgere: 106 RC-enheder: 13 Emner: 83 Svar: 1.157
Servo hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej.
En af mine venner skulle lige prøve min stampede idag. han kørte så ind i kantstenen, og nu kan den ikke dreje lige så meget til højre, som til venstre
Det er som om at servo saveren (Den ting som man skruer på servoen) sidder løs, selvom man strammer skkruen helt... er den ødelagt eller kan det laves ighen ?
Jesper
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 78 Svar: 243
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 106 RC-enheder: 13 Emner: 83 Svar: 1.157
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 30 Svar: 304
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 30 Svar: 304
http://www.rcmodels.dk/product-521-1040.php
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 3.957
men ja, nyt servo horn, hvis ikke servo
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.817
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 3.957
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.817
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 106 RC-enheder: 13 Emner: 83 Svar: 1.157
Servo hjælp