{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1/16 slash vs 1/16 revo
  • #1   25. aug 2009 Kommer jo an på formålet og den måde du bruger den på smiley

• #2   25. aug 2009 udfra hvad jeg lige kan se så er slashen ikke så bred som revoen og vil vælte meget mere rundt i den klassiske slash stil. slashen har så lidt længere wheelbase og muligvis lidt mere plads under karros.
    jeg ville klart vælge revoen. men lure selv på en mulighed med at købe slashen i kulmotor udgaven da den er billigere og jeg alligevel altid smider noget som er kraftigere i end std bl. og så var tanken at købe revo karros ved siden af samt de sidste dele til at konvertere slashen til revo og så have 2 biler smiley
    men ved ikke helt endnu om det kan lade sig gøre. kan det det så har man en "super" revo da den så er en smule længere i wheelbase end std 1:16 revo smiley
    mvh k

• #3   25. aug 2009 Bilerne er helt ens, pånær bærearme, dæk/hjul og karosse. Det koster ikke meget at købe delene så man kan konvertere bilen.

• #4   25. aug 2009 ok har du fået din mini revo endnu

• #5   25. aug 2009 kig på youtube og se hvad du synes er fedest smiley
    Har også planer om at købe sådan en når min Stampede er solgt. Sad og kiggede film på youtube igår (mini revo og slash), og jeg er blevet enig med mig selv om at det skal være revo'en smiley

• #6   25. aug 2009 Jeg har Slash 1/16 med velineon sættet, og den er superunderholdende. Den vil dog gerne trille lidt rundt.

Revoen ligger bedre på vejen, men er knap så lang, så det hele er lidt trængt.

• #7   25. aug 2009 Revoen har langt bedre køreegenskaber, men os en del mere modstand grundet de store jul hvilket betyder mere varme i motoren.

Slashen er efter min mening LANGT federe i designet, men kører os en del ringere. Varme kan os blive et problem på den.

ekstra køling kan selvfølgelig eftermonteres på begge biler (og det vil jeg anbefale) og som der allerede nævnes, så er det en forholdsvis simpel aktion at konvertere fra den ene til den anden (Ud over John J's kommentar, så er der os lige en bagvinge der skal nævnes smiley )

Og når man kører på løst underlag (det vil sige IKKE græs eller asfalt) så er slashen ganske udemærket efter min mening.
    Begge har dog den fejl at de er for bløde i affjedringen, hvilket reultere i at de begge rammer på med chassiet hvis man laver lidt større hop med dem.

• #8   25. aug 2009 Jeg skal også have fingrene i en Revo på et tidspunkt.. Men som Tass siger, så bliver motoren meget varm, kunne jeg forstå.. Har dette nogen seriøs betydning, eller er det lidt ligemeget, om man køber køler eller ej?

• #9   25. aug 2009 de har samme længde
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXXKK0&P=7

Kommentér på:
1/16 slash vs 1/16 revo

Annonce