{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

salg af benzin biler {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår simpelthen ikke prisen på mange af de benzin biler der sælges herinde!

Mange ser meget medtaget ud og folk vil stadig have en formue for dem.... jeg har endnu ikke set en der er dyppet i guld til de priser!!

Jeg har en kammerat der på en anden hjemmeside har købt en fg marder til 2250kr. rtr. god men også meget brugt.... men det kan man da forstå med den pris. det var noget andet hvis den havde stået til 4000 som mange gør herinde.

Eks. 2000 kr for en benzin bil hvor sælgeren "tror" der er noget bestemt galt med.... det lugter sgu af noget er galt...

Håber folk lige prøver at ser realistik på hvad deres bil faktisk er værd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af benzin biler
  • #1   3. sep 2009 hehe de er jo det værd som folk vil betalle for dem, så længe der er tosser der vil give 4-5 kilo for en brugt rc ville det jo være dumt at sete prisen ned:)

• #2   3. sep 2009 det kan jeg da godt se... men der er nogen hvor de gerne vil have men byder (uden at de har en mindste pris) og bliver nærmest forbavset over ens bud.

Nu skal det jo så siges at når man har vestjyske rødder, så er prisen aldrig prisen.... dvs man handle naturligvis.... smiley

• #3   3. sep 2009 hehe de kan endda finde på at give dig en udstemme for at skam byde:) på deres guld belagte gude rc:)

• #4   3. sep 2009 ja nemlig... smiley

Men er det bare mig eller er der noget om snaken?

Altså er den nu spæk fyldt med alu og der er en masse dele med til + 2,4 mhz sender osv.... jamen så kan jeg da godt forstå prisen.
    Men jeg hentyder til dem der ikke engang gider at gøre den ren inden de taget 1 foto og smider ind, og derefter regner med at follk smider 4000 kr. for den.

• #5   3. sep 2009 nah jeg synes ikke det er dig, det er rigtigt men så længe folk vil betalle så kan jeg ikke se hvorfor de ikke skule gøre det

• #6   3. sep 2009 Jeg kan kun bakke op omkring jeres undren over disse voldsomme priser for noget som er helt standard og måske endda ikke engang velholdt.

Det kan være de tænker jeg ga i sin tid 6-7000 for den og den er 1-2 år gammel så kan den vel ikke midste ret meget i værdi...

Jeg er også jyde og som Preben siger så bør der være plads til man prutter om prisen ellers er sælger ikke interesseret i at sælge. Dermed ikke at sige at det er iorden at skambyde på en enhed men så kunne folk jo i det mindste skrive en mindste pris. Så er der da noget at starte ud fra.

• #7   3. sep 2009 Jeg kunne ikke være mere enig.. jeg griner osse af dem af og til, med det står jo folk frit for at prissætte deres varer. Er man ikke tilfreds, så kan man jo lade være med at købe...

Jeg bruger osse meget tid på modelflyvning Danmark /rc-unionen.dk og der har jeg købt et utal af varer som aldrig har været i brug eller pakket ud til ca 60% af ny prisen.. Kan nævne et par motore.. En OS120FS som koster 3000 kr fik jeg for 2100 kr incl porto, den havde aldrig været startet, og en OS30FS som koster 1100 kr fik jeg får 700 kr..

Det er da priser der er værd og snakke om, så der får man noget for pengene smiley

Karsten

• #8   3. sep 2009 Kongen

Hvad har det med at gøre at folk næsten forlanger nypris for een bil der er meget brugt, og ikke velligeholdt ?

Karsten

• #9   3. sep 2009 JA, folk er tit HELT ude i hampen med deres priser.

Tit ser man jo netop en std. bil som er pudset lidt op og saa smidt til salg til 70-80% af nyprisen selvom den er over 1 aar gammel. Det holder ikke en meter.

Efter MIN mening saa skal en std. bil der er 1-2aar gammel OG vedligeholdt, koste ca. 50% af nyprisen.
    Lige som upgrades kan man heller ikke forvente at faa pengene hjem paa.

Selv har jeg overvejet at sälge med Leopard, men da den staar mig i en mindre formue, og sikkert ikke kan indbringe ret meget. Saa faar den lov til at staa paa hylden, og blive degraderet til min "basher bil"...

At reservedels priserne er höje..... tja paa nogle ting er de, karosser, däk osv. koster meget, men ellers saa er de nu ikke saa dyre i stumper som folk gör det til.... (selvfölgelig er upgrades dyre, det er de altid)

• #10   3. sep 2009 altså, man kan jo bare finde en anden hvis man syntes prisen er helt hen i vejret

Det kan jo være at sælger har en pris som han minimum vil have, ellers beholder han den bare.

Mange gange er det svært at vudere hvad prisen er, fordi mange af; speceilt bajaerne, er voldsomt opgraderet

Jeg er personligt mere træt af folk der tror de kan få det hele for det halve. Eller bytter med alle købers biler

• #11   3. sep 2009 http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=43913

et godt eksempel på en bil som er mega dyr

men hvis man ved hvad den koster fra ny er den pludselig billig

• #12   3. sep 2009 tænk hvis man kunne overføre det til 1:1 biller, jeg har lige solgt min bmw den blå i mit fotoalbum den har i sin tid for ca.4 år siden kostet mig 40k i indkøb, igenem årne har jeg vel brugt omkring 40k på den bland andet med 4 nye døre omlakering alu fælg og diverse opgraderinger, altså 80.000 i alt, den har jeg kunne sælge for ca. 30.000 tænk hvis jeg kunne forlange de samme prisser som folk tager for deres rc`er

• #13   3. sep 2009 Søren P >> Det er netop ogsaa en "ny" bil, den har jo närmest ikke kört og vil give dig ret i at prisen ikke er helt unfair smiley

Lars S >> Det er vist ogsaa cirka hvad jeg har skrevet, eller var hvad jg mente... Man faar ALDRIG pengene hjem paa sit grej.
    Det eksempel du giver med döre og lakering, det er vel ikke en upgrade men närmere en rep. ligesom hvis du knäkker en del paa RC'en og skifter den....

• #14   3. sep 2009 UDBUD OG EFTERSPØRGSEL

jeg har noget lokumspapir, kun brugt en gang, det kan købes for 1/4 af indkøbsprisen

motorcykler taber slet ikke så meget værdig som f.eks. personbiler
    jeg tabte 10% over 2 år på min motorcykel

• #15   3. sep 2009 lyder mest somom Preben er bitter over at han ikke har råd til en ny benzin, og vil have en brugt for det halve

• #16   3. sep 2009 Hørt Søren P, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, kan man jo bare gå ik.

hilsen michael.

• #17   3. sep 2009 hmm..
    det er vel sælger selv der bestemmer prisen.. mener hvis jeg tror på jeg kan få 6000kr for min rex-x rtr.. bliver den da udbudt til det.. og at prisen er for høj er vel stadig mig eget problem og ikke andres?

og hvem ville dog ikke have 1000kr mere for deres rc?

• #18   3. sep 2009 Selvfølgelig er det ejeren der bestemmer prisen, ingen tvivl om det. Men at folk bliver sure over et lavt bud når de ikke kommer med en pris, det er sq tilgrin...

• #19   3. sep 2009 michael O
    jeg er 100% enig med dig

TASS
    det er ikke det som er problemet, men derimod købere som underbyder selvom der er en pris
    og skriver noget i retningen af "du kan umuligt få den pris"

• #20   3. sep 2009 Søren p:
    Jeg er bestemt ikke sur eller bitter. Men jeg forstår bare ikke at man bare skal klikke et par gange på andre hjemmesider, så kan du få den samme bil til billigere penge....

Og jo jeg har råd til at købe og skaffe res. dele. men det er jo ikke ens betydning med at jeg vil give en formue for noget som ikke er det værd.

Desuden så holder jeg mig også væk, hvis jeg ikke kan lide lugten.

Dette er ikke et surt opstød men bare alm. debat. smiley

• #21   7. sep 2009 Hvis det skal være billigere, så tag chancen og kig efter brugt, i tyskland.

Jeg købte en rimelig Leopard Race fra http://www.ebay.de
    Prisen var ca. 1/2 af nypris uden opdateringer og elektronik, og den havde fået alu arme bagerst og alu uprights, og kom med Multiplex Servoer og Graupner AM Sender. Men køn... Det var den sku ikke.

Køn, det er den stadig ikke, men der er da lagt en "smule" Elcon stumper mm. på...

• #22   7. sep 2009 tak for tippet!

jeg har kigget lidt rundt på de sider og det er også dem jeg hentyder til i 1. indlæg.

skulle jeg købe brugt skulle det også være noget lign. din. jeg har ikke planer om at skulle bruge 4000kr. på noget som alligevel går i stykker med tiden.

Kommentér på:
salg af benzin biler

Annonce