{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

FG Marder vs. Baja 5T {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en ny RC da min gamle stod bag i min bil der blev lavet hærværk på.
Jeg er så lidt i tvivl om jeg skal købe en FG Marder eller en Baja 5T, den jeg havde før var en Stelth X09 Brushless og var meget glad for 4WD og frihøjden.

Så nu vil jeg lige høre jeres mening herinde om hva I har at sige om de 2 modeller.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FG Marder vs. Baja 5T
  • #1   22. okt 2009 skulle jeg vælge, ville jeg vælge 5T modellen uden at kende de to. helt igennem. Det eneste jeg kan se er en fordel ved en FG er de modeller som er 4WD der mangler HPI lige at lave en 4WD Baja så ville jeg vælge den helt sikkert men jeg vil nu ikke bytte min MCD med noget andet.

  • #2   22. okt 2009 der er lavet et kit 4WD fra et andet kopi mærke som kan komme over på 5t er jeg næsten sikker på;)

    og med det du skal tage er der kun en vej det er 5t ss 5b


  • #3   23. okt 2009 vær da go ved dig selv og køb en himoto smiley
    stor,4wd, nem at skrue på og meget billig i dele samt alle upgrades laves ffra fabrikken så de er også billige
    så kan de også fåes i "pro"-modeller hvor de er upgraderet med det meste i alu;)
    om det er den bedste rcbil siger jeg ikk.. har selv en (og 3fg-1xrc1-tq-2savage.mm)


  • #4   23. okt 2009 Smid et link til hvor han kan købe sådan en Himoto

  • #5   23. okt 2009 Hejsa

    jeg har HPI 5T - og kan varmt anbefale den ! Godt nok ikke 4wd men kører sygeligt godt ... og sjovt - den næsten flyder rundt jo. I mine øjne er HPI af alle arten den bedste vej når du nu laver det store spring fra en HBX til benziner ...

    Prisen på en 5T er bare høj - RIGTIG høj ... samtidig skal du lige tænke på dens størrelse ... en er altså en meter lang og en halv meter bred ... du cykler ikke lige ned til stranden med den ... Jeg kan lige præcis have den i mit baggagerum på bilen ... sååå overvej det nu nøje.

    5T er den fedeste ondeste truck syntes jeg - kører måske ikke lige så hurtigt eller så fikst (nemt) som en SS eller 5B - men "griner"-faktor har den masser af - også er den totalt stabil også i hop.

    Mvh
    henrik


  • #6   23. okt 2009 danny- Værsgo, de fåes ved 1ccom: (link fjernet)

    Brian L:jeg har selg eb fg baja 4wd. den kører satme godt. meget nemere at håndtere end hpi'en efter min mening

    mvh henrik


  • #7   23. okt 2009 Som jeg forstår det på jer så er det en HPI Jeg skal tage og købe. Jeg siger mange tak for hjælpen

  • #8   23. okt 2009 hvis du endelig skal have fg, så køb dig da en leo. de kører bedre en fg marder og fg baja.

    men hvis jeg skulle have ny, bliver det da helt sikkert en 5T, eller SS.


  • #9   23. okt 2009 Henrik B: Må sQ ærlig indrømme at jeg heller vil have mig en HPI.

    Jeg har nu sat og kigge lidt på de forskellige Baja'er, og er faldet for både 5T og 5B SS.
    Hvilken vil I sige er den bedste til pengene, samt hvilken en fås der de bedste tundele til?


  • #10   23. okt 2009 til 5T og SS, er upgrades ens, der er dog nogle ting der kun er lavet til 5T, og kun til SS. Og så er der nogle udstødninger du ikke kan smide på en 5T.

    Men Brian, hvis jeg var dig, ville jeg vælge en SS, og så smide nogle ordenlige servoer i fra start af. smiley


  • #11   23. okt 2009 Du skal jo bare have dig din 5t'er... Det er jo den du har snakket om så længe nu. Tror også den vil klare sig godt over i sandet på rømø...

  • #12   23. okt 2009 nemmerlig ! 5T smiley

  • #13   24. okt 2009 5t jada hvis man har tid nok smiley himoto til dem der vil hurtig afsted igen smiley
    du kan fuld aluupgraderet himoto pro til 10-11k og har ikk set en baje endnu til under 10k "brugt" med fuld alu-upgrades


    (link fjernet)
    der er ikk pro model i program men de har dem smiley


Kommentér på:
FG Marder vs. Baja 5T

Annonce