{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

lidt for dårligt {{forumTopicSubject}}

hej rcg.

vil starte med at sige dette ikke er for at hænge nogle ud..

men syntes det er ligt for dårligt af de bruger der er her på rcg. nu er der kommet en e maxx ind i går. der står ikke så meget om den. i Beskrivelse står der selt ikke noget men den er alligevel kommet ind.... hvis der ikke have stået traxxas eller noget fint på den var den sku ikke kommet ind (har set det flere genge nu)

syntes godt i kan tage lidt beder imod dem der prøver at kommer ind og lade dem få en chance for at komme på. også når deres biler ikke hedder noget fint.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt for dårligt
  • #1   18. dec 2009 Og jeg synes der er utroligt ar man ikke kan oprette noget uden at skulle få 10-50 afvise-point. Det er et galleri og der er både lav og middel bedømmelser. Hvis der kun kom de flotteste billeder og tekster ind kunne man jo ligeså godt skrotte vurdering-skalaen og kalde alle for x-høj. Og lave rc-galleri om til et eksklusivt selskab hvor kun de få må være smiley

• #2   18. dec 2009 *utroligt at

• #3   18. dec 2009 jeg syntes bare det er ved at være lidt for meget. har set flere der har prøvet 5-6 gange på at komme på men det er ikke lykkedes for dem. og så giver de op. og ja så er de ikke kommet på rcg fordi der er så mange her på der kun stemmer ja hvis der står fg eller traxxas der på.

men kan jo gå lige så meget op i det om man så har købt en bil i bilka til 299.- eller om man har givet 4000.- for sin bil

• #4   18. dec 2009 Tror altså ikke mærket har så meget at sige. Hvis det f.eks er en hbx bliver den afvist fordi nogen synes det er noget tis og hvis der står fg på bliver det afvidt fordi de er misundelige. Synes det er ærgeligt man skal afvises når kravende og anbefalingerne for optagelse er overholdt.

• #5   18. dec 2009 kan give dig ret

forleden dag var der en der ville ha en hbs billederne var fra morfars fordi hans egen var totalskadet og billeder var ikke engang sammee model

• #6   18. dec 2009 Jesper: hvad er problemet? Sådan bil bliver da aldrig optaget her på siden så, det er jo trods alt brugerne der sidder med stemmerne.

• #7   18. dec 2009 ja men det er det at han forsøger fem gange uden at ændre det mindste

• #8   19. dec 2009 Som alle andre steder i verden har alle en mening, og en idé om hvordan det skal være, og ikke skal være.
    Der er nogle der ikke kan lide hbx, der er nogle der kan lide traxxas
    Der er nogle der hader EL-biler, der er nogle der hader nitro.

På den måde må det jo sådan set være lige for alle. For i sidste ende er det sgu nok rimelig jævnt fordelt.

Hvis folk tager gode billeder af en HBX kommer den også ind. Hvis folk tager skodbilleder af en FG kommer den heller ikke ind. Hvis man gider gøre noget ud af enheden, så kommer man også ind. Hvis man ikke gør, så er det bare gamling, nogle er heldige og ryger lige ind, med næsten lige så mange ud- som indstemmer.

• #9   19. dec 2009 hvis jeg kan se folk i det mindste har forsøgt at gøre noget og skrevet så godt de kunne og taget billeder efter bedste evne - ja så får de en indstemme af mig - om det er hpi , traxxas , hbx , bilka , BR eller lego rager mig en pind ... dog har jeg igennem tiden set de finerer mærker komme "lettere" ind end andre

Men så længe man gør sit bedste er jeg tilfreds - DOG vil jeg påpege at man skal altså lige skrive noget tekst og tage rimelige billeder.

- jeg vil da være den første til at indrømme jeg har da udvist-stemmet folk pga jeg syntes deres kommentarer til den kritik de fik af folk var så grove - og deres sprog brug var så beskidt at det gad jeg ikke se på. F.eks hvis de fik een udstemme begynde de straks at skælde ud og kalde alle folk for barnlige og småbørn og hvad ved jeg - slap dog af og forsøg at gøre din enhed mere lækker , google dog bilen og find detail tekst omkring den fra producentens hjemmeside. - og hvis det nu er en bilka-bil så MÅL den da med en linieal - det er da det mindste istedet for ved dimensioner at skrive: ?? ved det ikke.

Det kan være en kamp - men det kan også være let ! ... det er brugeren SELV der bestemmer sådan som jeg ser det.

• #10   19. dec 2009 jeg synes folk skal læse kravene for at opnå medlemsskab før de bare trykker "AFVIS". Det kan ikke passe at folk ikke kan komme ind fordi der sidder nogen der hader det bil-, helikopter- eller bådmærke osv. som søger ind. Læs nu de krav der skal til før du trykker afvis. Overholder de ikke kravene kan man med god samvittighed trykke afvis...men ellers skal folk sgu have lov at komme ind.

Det der med at nogen er finere end andre hold bare ikke....giv da folk en chance for at komme ind!

• #11   19. dec 2009 Kravene er :
    1. RC enheden skal være din egen.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden!
    3. RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. RC enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

• #12   19. dec 2009 6 synes jeg er dum der står jo traxxas.com på min rustler

• #13   19. dec 2009 ja og der står ikke noget om hvor meget og hvor lidt man skal skrive om sin rc. men aligevel kan man se gang på gang at der er mange der skriver afvist pga for lidt tekst.

ved ikke hvordan det er i dag. men syntes det skal laves sådan at hvis alt er over holdt så må man kunne gå til admin og så få ham til at se på det og give dem en chance får at komme på

• #14   19. dec 2009 se nu der er en der vil ind han har kun et billede af en åkande

• #15   20. dec 2009 Det sker tit at en fg med få eller dårlige billeder kommer ind, og det sker også tit at en hbx med fine billeder ikke kommer ind:s

Kommentér på:
lidt for dårligt

Annonce