{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Ind eller ikke ind {{forumTopicSubject}}

Hejsa hvad er kutymen med hensyn til enheder den anden dag var der en der blev høvlet ned fordi hans bil var under opbygning det vil sige den kunne ikke køre, så ikke tale om den skulle ind, nu er der en båd der mangler ror og lidt småting den skal vel heller ikke ind så eller hvordan er det man ser på det, er det alt efter hvem der skal bestemme her på RCG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ind eller ikke ind
  • #1   14. feb 2010 vil mene at der gælder samme regler så hvis en ting der er ved og gjort køre/sejl/flyve klar ikke kan komme ind kan andre heller ikke
    min mening
    over and out smiley

• #2   14. feb 2010 faktisk er der ikke noget officielt krav på at en enhed er rtr, for at blive oprettet det er bare folk der selv opfinder regler efter forgodtbefindende,

• #3   14. feb 2010 JA det har jeg lagt mærke til og hvor er det efterhånden blevet ynkeligt her inde på RCG hvad der får folk til at stemme det ene eller andet er vel folks humør, der ligger intet retfærdigt i det der sker den ene dag kan der være tre linier tekst og en rc ryger ind, en andn dag prøver den samme på samme måde men bliver afvist og høvlet ned, så er det ikke nemt at være bruger af RCG, når man ikke aner hvad man skal og ikke skal forholde sig til

• #4   14. feb 2010 ellers kunne man lave det sådan at man skal give en grund til fx afvise eller velkommen. Så når bilen er kommet ind bliver de kommentarer slettet og man kan skrive kommentarer med at man fx giver en x-høj, eller fed bil

• #5   14. feb 2010 Det har været oppe at vende mange gange før det med at afvis eller byde velkommen men der sker ikke en skid, der burde som du skirver gives en grund inden man kan afvise eller godkende men tror desværre bare ikke det bliver til noget

• #6   14. feb 2010 tror jeg desværre heller ik

det er træls at uanset hvor god tekst og billeder der er kommer der altid afvise point

• #7   14. feb 2010 det bliver ikke til noget, fordi at hvis du skule begrunde din stemme så var det ikke længere demokratisk, og jeg kan lige se stormen af hade pb fordi man afviser lidt ligesom stemme systemet er ubrugeligt fordi der kun bliver givet høj fordi hvis folk giver en lav så får man en lav igen og en sur pb

• #8   14. feb 2010 Lars S du har fuldstændig ret dem der bliver afvist afviser alt og alle dem der giver lav får selv lav igen sådan er det blevet desværre

• #9   14. feb 2010 Kan ikke finde noget i reglerne, der godtgør en afvisning pga. en enhed ikke er RTR ?
    Så mon ikke man bare skulle læse reglerne først og lade være med at bruge sine egne regler, hehe.

• #10   14. feb 2010 der er heller ikke noget i reglerne om det, der står endda at alle rc enheder er velkommen, men det er et naturligt fænomen at folk opfinder sine egne regler, nu arbejder jeg med børn og der er det meget tydeligt, for eksempel i en leg hvor der ikke er helt klare regler vil børn lyn hurtigt opfinde mange indviklede og avancerede regler, og det er ikke kun børn der gør det smiley

• #11   14. feb 2010 Det er og bliver da et spørgsmål om definition, og ikke regler. Jeg definerer en RC enhed, som RTR, og ikke et halvfærdigt projekt, mens andre herindes definition, på ordet RC enhed, er en totalt skraldet bil, hvor der mangler både el, og det ene og det andet, men sådan er vi jo så forskellige.

• #12   14. feb 2010 Hvad man kigger på definitionen, så er RCGalleri altså et galleri for RC enheder. En model-bil/-båd/whatever er altså ikke en RC enhed, hvis den ikke kan fjernstyres - hvilket den ikke kan uden el fx.

• #13   14. feb 2010 Nej men nu siger vi så jeg er helt ny her på RCG og køber en helt ny bil uden el hos morfars, jeg vil så gerne kunne oprette et forum for at få hjælp men det kan jeg ikke uden at have mindst en rc oprettet okay så opretter jeg da bare den bil jeg har købt alle og enhver ved da at den kommer til at kunne køre og fjernbetjenes så skal den vel også have lov til at komme ind skal den ikke

• #14   14. feb 2010 Folk stemmer som vinden blæser - og efter humør - sådan er det og sådan vil det altid være og ofte er det efter folks egen smag der bliver stemt.
    Har dog lagt mærke til HPI Baja og FG'ere har "nemmere" ved at komme ind. Samme med Heli'er har det også rimeligt nemt.
    Men det er måske bare mig der bilder mig det ind smiley

Men tænk ikke videre over det - fordi der er intet du kan gøre smiley

Hygger alle
    Mvh
    Henrik

• #15   14. feb 2010 Preben C: Er du nu helt sikker på at du ikke kan oprette en tråd i forummet uden at have en RC enhed oprettet?, umiddelbart vil jeg mene at det sagtens kan lade sig gøre, uden at være sikker.

• #16   14. feb 2010 Jo det kunne man godt fik jeg at vide det er så fotoalbum man ikke kan altså, kan man ikke vise hvad man har købt for at finde noget der passer på

• #17   14. feb 2010 Så kan man da heldigvis finde et link på nettet, eller skrive hvad man har købt.., eller uploade billederne et andet sted, og linke til dem..

• #18   14. feb 2010 >Det har været oppe at vende mange gange før det med at afvis eller byde velkommen men der sker ikke en skid<

Hvorfor skulle der dog os det, når det eneste i foretager jeg er at jamre i foraet???
    Undskyld mig, men jeg er sq træt af at se de her indlæg uden at der nogensinde blive videregivet til det eneste sted det rent faktisk er relevant...
    Og nej, det er IKKE HA teamet...

• #19   14. feb 2010 Jeg vil mene at en fjernstyret enhed er sådan en man kan fjernstyre, og det kan man ikke hvis der mangler vitale dele på enheden.
    Udover det burde man også kræve af folk der lægger deres enhed ind på dette galleri, at de gider at tage gode billeder af det de nu vil ha´ ind, så man kan se hvad det drejer sig om.
    Og at folk gider skrive lidt om det de nu har.

At man ikke kan oprette et fotoalbum før man har oprettet en enhed er rigtigt, og jeg ved ikke hvorfor, eller om der er en grund til det overhovedet.
    Men det er meget sjælden at nybegyndere køber noget der først skal restaureres, så problemet er vist ikke så stort.

Kommentér på:
Ind eller ikke ind

Annonce