{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan dette ske
  • #1   7. mar 2010 Simon J Hvordan kan du dog sige det er en bil der er oprettet der?
    Så skal vi vel alle sammen til at nøjes med enten et karosseri eller som den der en bund/chassis uden hjul eller noget hold da op Simon det ved du da udmærket godt det ikke holder den der.
    Så skal den her vel også bare ind når den anden den kan så har jeg lige tre Hbx chassis uden karosseri og hjul der skal ind også

• #2   7. mar 2010 Det er jo en drifter smiley

• #3   7. mar 2010 Skal den her så også ind

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32057

• #4   7. mar 2010 Henrik J er det ensbetydende med at driftere skal ind selv om det ikke er en færdig bil

• #5   7. mar 2010 den burde ikke have været inde

• #6   7. mar 2010 Ja jeg vil nok ærligt erkende at seriøsitet er mere og mere væk efterhånden, for skal man til at have ravl og krat ind her så er det som jeg før har ytret mig om en stor børnehave hvor der er alt for mange børn med stemmeret, så burde de have en afdeling for sig selv inden det galleri bliver helt ødelagt

• #7   7. mar 2010 okok O Ja da det kan du da men har du venner nok til at stemme dine dæk ind ??

• #8   7. mar 2010 Seriøst skal den ikke have en udstemme og starte forfra man kan da ikke have halve biler som RC
    Hvor mange er med på det??

Jeg er
    Preben

• #9   7. mar 2010 Nej absolut ikke, bare ensbetydende med at det er vældigt populært og at de holder sammen + alders-gennemsnittet for drift folk er nok ikke så højt som inden for andre genre.

• #10   7. mar 2010 Så lad os få en af de hjælpeadmin til at få ordnet denne misforståelse her

• #11   7. mar 2010 det havde ALDRIG gået hvis det var en HBX. og nej den skulle ikke være inde.

• #12   7. mar 2010 Og det her : http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32052

ALT info om motor og ESC er jo bare kopiert. Og det er endda på Engelsk?!

Men fordi det er en E-maxx bliver den jo stemt ind. Det vile aldrig gå med en HBX.

Mvh Kasper L smiley

• #13   7. mar 2010 arh Kasper den er OK.

• #14   7. mar 2010 Kasper L :
    Den er da god nok, han har idet mindste gjort sig den ulejlighed at finde infoen og om den står på dansk eller engelsk er underordnet.

• #15   7. mar 2010 Jeg har sendt en klage til Tass så må vi se om han gider tage sig af det

• #16   7. mar 2010 Altså det er bare MIN mening smiley Jeg synes bare godt at man kan tage sig tiden til at oversætte det.

• #17   7. mar 2010 Kasper L det vil jeg give dig ret i det er så ok man kopiere men så kan man oversætte det er ikke alle der kan engelsk,

• #18   7. mar 2010 Det er nok noget man burde diskutere med en hjælpeadmin, for der burde ryddes op her i galleriet for alt det der ikke er RC enheder.
    Og der er efterhånden en hel del af den slags herinde.

• #19   7. mar 2010 JA men Sauron er det noget du vil hjælpe med for når jeg skriver til en admin er det som at slå i en pude, jeg er ikke så populær ved de der admins

• #20   7. mar 2010 Jeg tror ikke det vil hjælpe noget, det her emne har været oppe mindst 10 gange i den tid jeg har været her inde, og der er ikke sket noget.
    Det er derfor jeg mener at det er noget der burde diskuteres, enten om det burde være tilladt af opstille reservedele som RC enheder (så skal regalerne laves om) eller om der skal ryddes om i alt det der er kommet ind.
    For de reservedele der er kommet ind, bruges som undskyldning for at der kommer flere ind.

• #21   7. mar 2010 Gider ikke til at deltage i denne debat IGEN IGEN IGEN IGEN.

JEG sletter den ikke, det er JER (brugerne) der har stemt den ind. Det er JER der laver en definition af en regel istedet for at tage den som den er.

Slut herfra

• #22   7. mar 2010 Tass det er da utroligt humør du altid er i hvis ikke lige det går som du ønsker sidst slettede du mit album og her vi du ikke slette en rc

• #23   7. mar 2010 Egentligt sjovt at du havde så uhyre travlt med at snakke om små sko, børnehave osv fordei jeg slettede dit fotoalbum der blev brugt som annonce,,

Og nu har du ondt i enden over en oprettet RC enhed....

Sjovt som verden ændrer sig.

• #24   7. mar 2010 Preben C:
    Det er rigtigt smiley

• #25   7. mar 2010 Green.
    Det er rigtigt, men det nytter ikke meget når brugerne ikke overholder de regler der gælder her på galleriet.
    Det er derfor jeg meder at der bør strammes op så det hele ikke laller ud. Og det er faktisk ikke noget vi (seriøse) bruger kan gøre noget ved.

• #26   7. mar 2010 Ja men hvad hjælper det hvis det er venner der stemmer den ind i realiteten skal der kun 10 venner til at få sådan en ind så når man jo ikke at stemme den ud, men kan godt se det ikke nytter noget systemet kører ikke som det burde og der er for mange af nogle personer som vil have det til at køre som det gør. Som Sauron skriver der er seriøse brugere der ikke kan gøre noget og så må man finde sig i at det bliver mere og mere ødelagt i forhold til hvad det bleve lagt ud med da vi startede galleriet op i sin tid

• #27   7. mar 2010 Til Sauron L og Preben C:
    Nu ved jeg godt jeg kun er 15 men der burde være en måde at forhindre useriøse brugere på min alder og yngre at komme herind. Min idé er at ALLE under 18 år skal gennem en eller anden slags prøve som sørger for at de er seriøse og kan opføre sig ordenligt. Men det er jo svært sådan noget. Jeg er bare personligt træt af alle de useriøse brugere på min alder herinde.

Mvh Kasper L smiley

• #28   7. mar 2010 Kasper L ja det er nogen gange man får sat de unge under en vis alder i samme båd det gælder både i forummer og i handler hvor der bliver snydt, at det så går ud over dem der er seriøse er efter min mening synd, i Kolding havde vi i 80érne en rigtig god rulleskøjtebane for de unge den blev så lukket i 2001 da de unge ikke respekterede det du lånte altså banen og sådan er det tit de få ødelægger det for mange og vi har her på rc galleri været utallige forslag igennem men kan åbentbart ikke gøre noget ved probelemet andet end at vente på det bliver lukket ned

• #29   7. mar 2010 Kære hjælpe admin.

Jeg har selv været i et admin-team, også som GO ( Gameoperator ), for GF (Game Force).
    Det er jo blot et spørgsmål om at rette reglerne til, så de ikke kan misforståes.
    Hvis i nu skrev at Bilen skal vises KOMPLET, med og uden karros. Og der MINIMUM skal være 5 billeder, så er der ikke så meget at tage fejl af. Jeg kan slet ikke se problemet.
    Og så var det nok en god ide, at få nogle af dem der er oprettet, slettet. Det er IKKE alle der overholder de regler, i selv har sat op.

mvh
    Bo O, en ellers tilfreds bruger af RCG

PS:
    Dette skal ikke tages som en kritik, men som et opråb til jer hjælpe-admin.

• #32   8. mar 2010 Kasper L
    Det kan godt være du kun er 15 år, men det har ikke noget at gøre med om man er useriøs, det kan man se på dit indlæg til denne tråd som er seriøs skrevet.
    Af en eller anden grund er der ikke nogen på din alder der har generet mig i den tid jeg har været her på galleriet.
    De folk jeg selv har haft sammenstød med er alle sammen over de 35 år gamle, og mener åbenbart at de kan tørre en dårlig dag på arbejdet af på folk her på galleriet, det er det jeg mener er useriøst.

Bo O
    Det er jeg helt enig i, korte, enkle og krystal klare regler der skal overholdes er vejen frem for at undgå misbrug og ballade her på galleriet.

• #33   8. mar 2010 Sauron: det er helt rigtigt. det er ligeså tit ældre der er useriøse som det er unge. Og jeg synes det ville være træls hvis vi unge bliver udelukket fra RCG (og de andre gallerier) . da der har været et par indlæg om at alle under 16 eller 18. ikke skulle have lov til at være her.. men det ville ikke gå i mine øjne da der er ligeså mange unge som ældre der er seriøse og useriøse:)

• #34   8. mar 2010 det var nu heller ikke brugerne jeg tænkte på.
    Det var deres rc ( biler, fly, både ) ja alt der hedder rc, der skulle slettes, som ikke kan gå under de gældende regler.

- - -« Anders Hyldal Jørgensen »- - -
    jeg giver dig fuldstændigt ret

• #35   8. mar 2010 Mine erfaringer som HA viser heller ikke noget reelt mønster der hænger sammen med folks alder. Det står nogenlunde lige med hvem der ikke kan forstå tilstedeværelsen af diverse regler om hvem der ikke kan. Derfor ville en aldersgrænse os være en stor fejl efter min mening.

Reglerne er på nogen punkter beskrevet lidt kryptiske, og det er lidt uheldigt nogen gange, da det giver anledning til en del misforståelser.
    Specielt i forbindelse med oprettelse af RC enheder. Det underlige af det hele er så at langt de fleste brugere er fløjtende ligeglade med hvordan reglerne ser ud, de laver deres egne regler som guide for hvad der er velkommen, og hvad der ikke er. De fortolker så at sige reglerne som de lyster hvilket er skide syndt for nye brugere, og til frustration for mange seriøse brugere.
    Problemet eksistere i øvrigt på de fleste gallerier, dog i noget mildere grad her på RCg frem for bil og bådgalleriet (efter min mening)

I mange tilfælde hjælper det utroligt meget at skrive en privat besked til en bruger der ikke for artet profilen korrekt, og oftest ender det med en stor tak fra den bruger man hjælper (igen, mine erfaringer)
    Jeg har set flere medlemmer der aktivt forsøger at hjælpe istedet for bare at skrive afvist, læs reglerne etc.

Problemstillingen med en RC enhed der oprettes uden motor, uden hjul, uden karosse eller lign. er lidt et godt eksempel. At der mangler diverse ting på den er ikke ensbetydende med at det ikke er en rc enhed. Det er bare ikke en køreklar rc enhed. En motorcykel uden motor er jo stadigt en motorcykel uanset hvordan hulen vi vender og drejer det.
    Og så opstår problemet, hvor meget må der mangle på bilen for at det ikke længere kan kaldes for en RC enhed??
    En definitions sag der vil ende med forskellige konklutioner fra bruger til bruger. Derfor ville det absolut være en fordel med regler der udspecifiecere det lidt bedre end det nuværende. Dog syntes jeg man skal passe på så det ikke bare ender med et regelsæt der tar 2 timer at læse igennem (os selvom de færreste overhovedet læser dem) netop fordi der i forvejen kun er et fåtal der læser dem.

Man blir nødt til at se lidt objektivt på sagerne, og netop fordi RC-enhed er et vidt begreb er jeg personligt ikke villig (og kan i øvrigt heller ikke når der ikke er 5 anmeldelser) til at slette en RC enhed på baggrund af at "den ikke er RC)

Lidt tanker mv fra min side.

Til sidst vil jeg gerne nævne at der har været lidt, lad os kalde det bøvl, i mellem Preben C og undertegnede. Dette er dog ordnet på nuværende tidspunkt, og jeg vil våge den påstand at tavlen er visket ren fra begge parters side. Egentligt ikke noget der vedkommer brugerne, men stadigt vigtigt at få frem eftersom vi begge bider lidt efter hinanden i denne tråd.

Mvh
    Tass
    Moderator OG bruger

• #36   8. mar 2010 Der vil altid opstå gnidninger når flere brugere er i et forum eller her på RCG det er umuligt at undgå, så derfor er der lidt mundhuggeri ind imellem og det er forståeligt, men bagefter skulle man jo gerne kunne være her allesammen, da det er hensigten med en fælles hobby, at nogen så vil have en regel og andre en anden regel ja det er ikke nemt, køb en pose bolsjer der røde og nogle vil have andre farver sådan vil det altid være, lad så det være sagt at kan man ikke indordne sig eller affinde sig med de regler der er ja så kan man jo vælge 1 af to ting,
    1. at holde sig i baggrunden og bide i det sure æble
    2. Lad være med at melde sig ind på RCG som er for friviliige og ligeledes at man så er en ulønnet hjælpeadmin der skal stå skulder mod skulder både med den ene og den anden, så er det ikke retfærdigt at ødelægge vedkommendes dag så må det være en mudderkastningsside for at få det på det rene. Dette var lige lidt fra mig af Tass og jeg kan godt mødes og alligevel er det sundt at have lidt modspil ind imellem

• #37   8. mar 2010 Jamen vi er jo enig på 99% af de punkter, du kommer med.
    Men Reglsættet kunne sagtens sættes op, så der ingen tvivl hersker.

Citat:
    1. RC enheden skal være din egen.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden!
    3. RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. RC enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Eks:
    1. RC enheden skal være din egen.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden! Minimum 10 billeder
    3. RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. RC enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    7. Rc-enheden SKAL være køre/sejl/flyveklar.

Hvis regel 2 for en lille ændring og regl 7 lægges til, så er der ingen diskution.
    Og hver gang, der kommer en rc-enhed ind, der ikke overholder reglerne, så kan den jo blot anmeldes, og evt slettes. Der skal nok være nogle der vil gøre det.
    Det skal self lægges ind, i jeres muligheder som admin, at kunne slette en rc-enhed, ved 1 enkelt anmelding.

mvh
    Bo O

• #38   8. mar 2010 Tass >The Slash Brother< .
    Det er et rigtigt godt indlæg du kom med her, og vi er stort set enig, men der er som du selv skriver folk der misbruger galleriet.

Det er også derfor at reglerne skal være så lette at forstå at de ikke kan misforstås, det vil også gøre det lettere at være Hjælpe-Administrator smiley
    Bo O´s forslag er faktisk godt.

• #39   8. mar 2010 muhahaha det var min bil : D den ene : D

• #40   8. mar 2010 marved J
    Det er da ikke noget at hygge sig over.

• #41   8. mar 2010 syns det vældigt sjovt ': D at i er så muggen over så lidt : D

• #42   8. mar 2010 det er faktisk en meget hyggelig snak i har haft her smiley det skal lige siges at jeg har ikke flere venner her på RCG end dem i kan se i min profil og efter hvad jeg kan se så gir det ikke 100 velkommen point. men jeg valgte efter at have læst hvad Preben C skrev til mig, at slette bilen lave den færdig og oprette den på ny. fordi hvorfor have noget på galleriet som folk ikke syns er velkommen og han har da ret den var da ikke helt færdig men den blev stemt ind på ærligvis alligevel. men pyt nu med det nu ligger den her og er samlet 100% og kan køre. og oprettelsen var på ingen måde lavet for at udfordre reglerne. da jeg er ny her på rcg vidste jeg faktisk ikke at alt rc ikke er velkommen. men skal se ordenlig ud og ikke være fætter BR.
    men smut da forbi og byd mig velkommen istedet for at mugge mere over dette.
    http://rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32064
    det er ellers rat hyggeligt her inde smiley

• #43   8. mar 2010 meen neej kan da godt se det : D at det noget skidt folk ligger halve biler ind jeg kunne jo godt have været sådan en der ik en gang havde alle dele ind men kun lage halve biler ind hvor de aldrig blev opdateret eller blev bygget færdig over hovedet : D

• #44   9. mar 2010 Jens J - Hvorfor skulle biler fra fætter BR ikke være velkommen???
    Hvorfor er det "mindre" en fjernstyret bil end din?

• #45   9. mar 2010 det er ikke noget jeg ved noget om det er bare hvad jeg kan forstå ud fra det der bliver skrevet her smiley

• #46   9. mar 2010 Der er ikke nogen her der fordømmer nogle som helst rc biler der bleve skret at bare fordi det er et mærke som folk kan lide kan den blive stemt ind uden ret meget diskution og er det en HBX eller en Fætter BR skal de være meget specielle for at kunne komme ind, det er sådan jeg har fortolket det og så er reglerne ikke ens for alle som de burde være, ret mig hvis jeg har misforstået noget

• #47   9. mar 2010 altså min personlig mening er at alle er velkommen her inde bare de har den samme interresse som jo er rc om så de har råd/lyst til en fætter br bil eller en revo det er jo lige gyldigt

• #48   9. mar 2010 Alle er velkommen. Eneste krav er at de overholder brugerbetingelserne.

Om man stiller op med en pro kyushu til 13.000 eller en niko/BR til 149 er ligegyldigt. Det er der desværre nogle der har misforstået, men det bliver der selvfølgelig rettet op på når det opdages da det faktisk er et brud på reglerne at afvise en bil fordi det er en BR eller lign.

En anden misforståelse er at der ikke må være billeder af flere RC enheder.. selvfølgelig må der da det. Det må bare ikke bære præg af at der er 2 biler under 1 profil.

Bo O (og alle andre for den sags skyld)
    Jeg syntes i skulle tage det forslag du kommer med, og sende det ind med en forklaring på hvorfor du/i mener det vil være en god tilføjelse. Det er den eneste måde at få lavet ændriger.
    En fyldestgørende og realistisk forklaring er absolut at foretrække for at understrege seriøsiteten i mailen.

• #49   9. mar 2010 Jens J
    Det er ikke hvad det er for et mærke bilen har, alle er velkommen her, lige fra HBX op til pro bilerne bare de er fjernstyret.
    Eller det burde det være, for det er et generelt problem at folk laver deres egne regler, og det har jo ikke noget med din bil at gøre, du var bare så uheldig at blive hevet frem som eksempel i en diskussion der har kørt i flere år smiley

• #50   9. mar 2010 Tass kan man sende det forslag til administrator forlanger de så ikke at vi er flere der står sammen om det jeg vil godt tilslutte mig forslaget og det kunne vi jo evt gøre ved at Bo O sender forslaget ind med alle dem der stemmer for kommer på samme liste hvis det er nødvendigt

• #51   9. mar 2010 jeg syns det lyder som en go ide preben
    jeg syns os det burde være sådan at hvis man gir en ind stemme eller en udstemme så skal man skrive en grund ellers så kan man ikke stemme
    fx. man trykker på knappen byd velkommen og så kommer reglerne fram og et felt hvor man skal skrive en kommentar til hvorfor eller kan man ikke trykke stem

• #52   9. mar 2010 Ja dette har også været oppe at vende mange gange, så hvis man kan det vil det være rigtig godt

• #53   9. mar 2010 Det må heller ikke blive for omstændigt at byde velkommen/afvise, da der så vil være nogen der simpelthen bare lader være.

• #54   9. mar 2010 ja det har du rat i henrik men hvad får man ud af en udstemme hvis ik man ved hvorfor ? og ja det vil afholde nogen for at stemme men jeg tror nu kun det vil afholde useriøse stemmer smiley

• #55   9. mar 2010 jeg vil med glæde sende mit foreslag ind.
    Jeg kan evt lave en ny tråd med mit foreslag, hvor i kan copy/Past teksten og sætte jeres underskrift. Så kunne den jo stå i 2 døgn, da dem som er seriøse her på rcg, nok er mere på, end blot 1 gang i ugen.

Hvad siger i til det;?

• #56   9. mar 2010 Bo O - en fornuftig måde at håndtere det på. På den måde for du netop folks "undeskrift" på det, frem for bare at skrive hvem der er enig, eller spamme mail boksen med en masse ens forslag fra brugerne (til frustration for modtageren, selvom det er venligt ment).

Go for it...

• #57   9. mar 2010 Bo O
    Den er jeg med på smiley

• #58   9. mar 2010 Så er tråden oprettet. http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=64774

• #59   9. mar 2010 så folk med deres projekter er ikke velkommen når de ikke er rtr rtf rts sådan noget pjat jeg er helt sikkert ikke med og noget pjat at man skal have 10 billeder 5 er fint

• #60   9. mar 2010 Nu er der faktisk ikke nogen regler der beskriver hvor vidt der skal være x antal billeder smiley

• #61   9. mar 2010 " Nicolai Djurs RC Racing "
    Folk er da velkommen til at lave et fotoalbum til deres projekter, det er jo det fotoalbum er til for smiley

• #62   9. mar 2010 Benny B
    Jeg forstår ikke helt, hvad der lige gik galt........Jeg har vist formuleret mig meget forkert. og håber du forstår.

Jeg mente:
    HVIS du ville hoppe af listen, så håbede jeg, du selv vil gøre det.
    Jeg er oprigtig ked af, at jeg ikke fik formuleret mig korrekt.

Den jeg sendte til dig, så sådan her ud:

KOPI
    --------- Forrige besked ---------
    Fra: Bo O
    Sendt: 09-03-2010 20:48:52
    Emne: hejsa

hvis du laver en copy/past og selv sletter dit navn, så er det gjort "rigtig" for at admin kan se at der ikke er fusket med det, i denne tråd.
    Håber du gør det.
    mvh
    Bo O

Det var selvfølgelig 100% min formulering, der var helt forkert.
    Jeg håber da du sletter mig fra dit filter igen, da jeg på ingen måde, er ude på at gøre mig uvenner, med nogen som helst.

mvh
    Bo O

• #63   10. mar 2010 hvordan kan dette ske? http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32103 det er bare en skala krop med ingen beskrivelse

• #64   10. mar 2010 Det er netop det jeg mener

• #65   10. mar 2010 Vil også sige der skal strammes op her og der - men jeg er imod at pege på HA'er som gør hvad de kan (i fritiden og uden nogen former for "tak") - Jeg syntes vi pålægger dem mere "ansvar" som jo i bund og grund er brugernes ansvar - Det er jo OS der stemmer ting ind -

Men med mere udførlige regler kan man måske HÅBE folk overholder dem ... Det er dog stadig OS som brugere der stemmer ting ind .... regler eller ingen regler - mange regler - få regler ... stramme regler - slappe regler ... Du skal stadig have BRUGERNE til at overholde dem og det er DER udfordringen ligger. smiley

Men godt initiativ - og gode regl ændringsforslag ! Det er sgu da konstruktivt !

pas på det ikke bliver mudder-kastning og politi arbejde for at finde "syndere" ...

mine sidste ord for nu *SPÆND HJELMEN* alle OS brugere ... kig hvad du egentlig stemmer ind og vær "positiv kritisk" smiley - fortæl brugeren hvad der kan gøres bedre (billeder / tekst osv).

Mvh
    Henrik

• #66   10. mar 2010 helt enig i det du siger Henrik A.

Kommentér på:
Hvordan kan dette ske

Annonce