{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Penge tilbage fra Hobbyking? {{forumTopicSubject}}

Hej Rcgalleri.
Midt i Juli bestilte jeg to batterier fra Hobbyking.
De var ikke på lager og det ville jo så tage et stykke tid. Den 23.08.10 skulle pakken være forsøgt leveret, fandt jeg ud af for en 3-4 ugers tid siden, hvor jeg efterhånden synes der var gået meget lang tid. Vi ringede til Post Danmark og de sagde at pakken var røget tilbage, men vi kunne ringe ind til told. det gjorde vi så og de sagde at de sandsynligvis godt kunne sende pakken tilbage til mig igen: Men der skete ingenting. Vi ringede ind til dem for en to ugers tid siden igen, men pakken var blevet sendt retur til Hobbyking. Den 3 oktober skrev til til hobbyking for at høre om de ville overføre pengene tilbage til mig når de fik batterierne igen. Vi fik intet svar. Vi skrev til dem i fredags igen, og stadig intet svar...
Hvad skal vi gøre? Nogen der har prøvet det samme?

Jesper.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Penge tilbage fra Hobbyking?
  • #1   12. okt 2010 prøvede næsten det samme med en pakke fra usa den fik jeg post danmark til at erstatte .
    mvh kent


  • #2   12. okt 2010 Post dk erstatter ikke en pakke som er sendt retur til leverandøren....

    Hvis det er fra en hotmail du sender til dem, så kan den godt ryge i deres spamfilter, efter hvad jeg har fået at vide.

    Skriver du tilbage til dem via den ordremail du fik fra dem ?? Det plejer at virke for mig ihvertfald.

    John


  • #3   12. okt 2010 jeg fik dem til det da det var dem der lavede en fejl de kunne ikke finde ud af at sende mig et stykke papir hvor der var en strej kode på som de skulle bruge for at jeg kunne få lov til at betale moms på den pakke jeg hade bestilt.også sende de den tilbage til afsendern .


  • #4   13. okt 2010 Det er desværre ikke postdk's ansvar at erstatte denne type pakker. Selvom det er deres fejl, at du ikke fik brevet der oplyste om pakkens ankomst.

    For at få dine penge tilbage afhænger det meget af hvordan du har betalt.

    * Paypal
    Så skal du blot logge på din konto og åbne en "dispute", så ordner paypal det meste for dig.

    * Kreditkort
    Så skal du blot medbringe alt din dokumentation i banken, og få dem til at lave en "Chargeback", og hvis de mener at din dokumentation er iorden, overfører de betalingen til dit kort igen.

    * Bankoverførsel
    Tja...så er der ikke noget at gøre.


  • #5   13. okt 2010 legebarnet: Præcis, især med paypal. De er ret gode til at ordne sagerne hvis der er gået ged i noget.

  • #6   13. okt 2010 havde næsten samme oplevelse med Hk det tog mig 3 måneder Ca. 30 mails og 30 telefonopkald til den tyske afdeling(direkte nr. sig hvis i skal bruge det for det er ik det der er på deres hjemmeside) så langt om længe satte de pengene ind som bonuspoint. men de er tunge at danse med:-( HK er gode hvis pakken dukker op og en helvede hvis den bliver væk.

  • #7   13. okt 2010 Bestil Batterier inde på Batteribyen.dk frem over, de er utrolig flinke og pisse hurtige til at levere:D.. Jeg bestilte mine batterier og ladere i Søndags og de blev leveret igår!!! Det er go service! Martin B

  • #8   13. okt 2010 Tak for svarene, men de har lige svaret idag... De siger at de smider pengene tilbage når de har pakken....

  • #9   13. okt 2010 Martin:
    Nu er der ikke lige nogen batterier der inde fra jeg kan bruge smiley


Kommentér på:
Penge tilbage fra Hobbyking?

Annonce