{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

starter bil, til måske RC intrasseret. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Jeg står lidt og overvejer og købe en el bil, da jeg synes det er sjovt nok og køre med de små sataner.

Men det skal gerne være en rimelig billig bil, da jeg ikke ved og det rigtigt er noget endnu.

Jeg har haft en nitro off-road, men den kom ikke ud og køre ret mange gange, da jeg ikke kunne få den indstillet ordenligt. og så midstede interrassen for det...

Derfor er jeg nu på jagt efter en el, i første omgang... og så kan jeg altid bygge videre...

Er der nogen forslag til hvad jeg skal have... og ellers andre gode råd...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  starter bil, til måske RC intrasseret.
  • #2   18. jan 2011 hbx køre godt tikl det går i stykker

  • #3   18. jan 2011 Ville kigge efter noget i denne stil.

    (link fjernet)


  • #4   18. jan 2011 i skal først og fremmest tænke over jeg ikke har en dyt forstand på hvad der er hvad...

    Tak for linket. men tror jeg starter med en brugt, da jeg er træt af og købe ny, som jeg gjorde med den nitro jeg havde. som jeg så solgte meget billigt i forhold til hvad jeg gav for den...



  • #5   18. jan 2011 Sniperboy - ja og det gør de oftest rimeligt hurtigt i de forkerte hænder. Det var ikke en hurtig skuffelse der blev spurgt til, men derimod en god startbil. Hvis du ikke har noget ordentligt input, gider du så ikke holde dig ude af diskussionen?

    Jeg støtter de to andre bud her. Sørg for at få en elbil, der er for meget vedligehold og justering ved en nitrobil, og som nybegynder kan man hurtigt gå sur i den slags. Derfor: En elbil af et fornuftigt mærke, der har allerede været nævnt flere gode, helst RTR for at undgå for meget besvær og derudad. Overvej at købe nogle ordentlige batterier med god kapacitet (helst over 4000 mah) for mest mulig fornøjelse.


  • #6   18. jan 2011 hvad med sådan noget som den her, som er til salt her inde,,,

    Meen hvad er ESC? og modtageren, ja så langt er jeg dog med... hehe


  • #7   18. jan 2011 ESC = Electronic Speed Controller - eller på dansk en fartregulator...

  • #8   18. jan 2011 Så det er den der styre når jeg giver gas på knapper. så gør den på bilen?

  • #9   18. jan 2011 Rustler eller Slash køb en RTR = ready to run, her er det hele med, ud af kassen, lad batteriet op og kør. Begge modeller findes i flere prisklasser afhængig af motor m.v. Kig evt min Slash - du er mere end velkommen til spørge om hvad som helst. Denne tråd bliver sikkert en gang ævl om lidt ..

  • #10   18. jan 2011 ja det er den der styrer hvor hurtigt din bil kører. men kik efter en brugt associated. eventuelt en T4 (:

  • #11   18. jan 2011 hej tonny.
    du har fået et godt råd af Morten I. HPI Firestorm. den er sjov og robust.
    kan senere opgraderes med brushless motor og Lipo batt. et godt valg. held og lykke med din fremtidige rc. mvh.kc


  • #12   19. jan 2011 Ja jeg ville foreslå:
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)


  • #13   19. jan 2011 Det var super med de forslag...

    Tror jeg vil ud og købe den her.

    (link fjernet)

    Da den kan tåle vand osv. så kan jeg køre med den over alt...
    Så skal der bare lige penge på kontoen igen. så bliver det nok den jeg køber...


  • #14   19. jan 2011 Du skal måske overveje om du kan slippe de sidste slanter til den sidste jeg linker til. Der er en væsentligt hurtigere motor med, og du kan hurtigt bruge pris forskellel fra VXL RTR til XL-5 på senere at opgradere til en bedre motor. Endvidere har den "dyre" 2.4 ghz radio anlæg hvilket vil sige du aldrig behøver at bekymre dig om andre kører på samme frekvens. Men man kan jo altid blive ved *S* og man skal jo starte et sted. Den du påtænker er også en rigtig fin vogn hvor der er masser af sjov for pengene.

  • #15   19. jan 2011 Ja det er jo lige det... som tidligere nævnt, så er jeg ikke sikker på det er noget der kan fange mig helt. men lige nu er interrassen der, så er det jo med og komme ud og prøve med en ikke alt for dyr vogn, skal også gerne have en til indendørs brug (en mini til stuen) så jeg kan hygge mig herinde også... hehe

    Men kommer tid kommer råd...

    Tak for hjælpen ind til videre...


  • #17   20. jan 2011 Det er fink nok og købe noget fra uk. når man ved hvad det er man har med og gøre. meen da der jo er noget garenti på de biler. så er det noget bedre og købe en her i landet. så man kan snakke med de folk der har solgt mig bilen...

  • #18   20. jan 2011 Altså Mr. Printer en Losi Desert truck er VIRKELIGT tarveligt lavet, ja har haft et par stykker.

    At sige at Traxxas ikke holder i længden er lidt underligt, til prisen er det da langt det bedste der kan købes, og der er et hav af opgraderings muligheder. Har ikke ødelagt noget på min Slash endnu, men Losi Desert Trucken smed noget på hver anden tur, og det var vel og mærket med en rimelig tarvelig motor. Losi laver andre gode biler ja, men Desert truck går ikke ind under dem.


  • #20   20. jan 2011 Mr. printer ja meninger er som røvhuller, men du har jo heller ikke hverken Rustler, Revo eller Slash at udtale dig udfra.

  • #22   21. jan 2011 mit bud inden de 2 herrer begynder at diskutere for meget Rc-religion - ville være at anskaffe en brugt traxxas slash - den kan du køre med i alt slags værd uden at blinke med øjne - du skal ikke tænke på upgraderinger og alt muligt andet - Desuden kan du få dem rimeligt billigt og måske med et par upgrades fra tidligere ejer.

    RC er som du nok kommer til at se ligesom indenfor alt muligt andet en masse mærker der konkurrer - alle har deres mening og ingen kan blive enige - og du vil nok høre 10000 ting omkring de forskellige mærker og typer biler der findes.
    traxxas har en fordel for begyndere - de er totalt simple bygget op - også har man bygget dem "vandtætte" ... og i regnfulde DK er det kun godt - om den holder bedre end andre biler og mærker kommer jo an på hvordan du kører den smiley

    I hvert fald held og lykke med det - skriv hvis der er noget.


  • #23   21. jan 2011 Denne er til salg herinde lige nu.

    http://rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=66883



  • #25   21. jan 2011 morten, den er alt for dyr..

  • #26   21. jan 2011 Nemli ... men et godt skænderi er heller ikke af vejen.

    Har haft MANGE Tamiya'er, nogen Koysho'er, enkelt Losi, og en enkelt Traxxas ... og eneste der for mig har været loget rigtigt lort er min Losi Desert Truck ! Min Slash har holdt imponerende og den har sgu prøvet lidt af hvert uden at ødelække det mindste. Herfor står jeg op på barrikaderne når nogen anbefaler en Desert Truck. Iøvrigt også den eneste bil jeg har haft hvor samtlige skruer rustede uden den havde set salt, den eneste bil hvor de fleste skruer der var "skruet direkte" i plastic mistede evnen til sidde fast, eneste bil der knækkede "bumperen" på første møde med en kantsten, eneste bil hvor den originale ESC og motor kun varede 3 ture. Måske en mandags model, men de to jeg havde gjorde det lige ringe.


Kommentér på:
starter bil, til måske RC intrasseret.

Annonce