{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Unfair ? {{forumTopicSubject}}

Hej !

Jeg har handlet med en bruger herinde ang den FG Sportsline jeg har i min profil, og det er gået en anelse i hårdknude.

Jeg ved godt min annonce siger købes lettere defekt fg, men jeg vil stadigt mene når man så køber en bil, eller sælger for den sags skyld så oplyser man hvad der er galt med varen, og ikke sælger den som komplet når den mangler flere ting.

Her er hvad min FG manglede før den var køreklar, jeg fik kun oplyst der manglede et låg til modtager boksen, som jeg så selv købte.

Motormount
Rep sæt til styreservo, tandhjul var knækket
Diverse skruer til motoren.

Jeg har så selv købt de ting der manglede, og lavet bilen i stand, laver så en aftale med sælger om han betaler for motormount samt rep kittet til servo'en, men nægter nu at betale noget som helst.

Jeg har selvfølgelig alle beskeder gemt hvor han lover og lover.

Er det bare mig der er unfair her ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unfair ?
  • #1   8. mar 2011 Det er jeg ked af at høre, men det er desværre sådan at dette forum er en børnehave. Hvis du har det sort på hvidt, hvor han skriver at han lover at betale div. rep så ville jeg mene at han hæfter for det:)

• #2   8. mar 2011 Ja, jeg mener selv det samme, vi snakker om 150 kr, så det er ikke engang en formue det drejer sig om, det er mere principet i det.

Jeg vil dog meget gerne høre hvad andre mener ?

• #3   8. mar 2011 uanset hvor unfair det er , get over it
    det har kostet dig 150 kr at finde ud af at den klaphat ikke er værd at handle med!
    længere er den vel ikke!!

• #4   8. mar 2011 Næh. men det er principet i det, og at jeg aldrig har ladet nogen snyde mig før, og det skal sådan en person ikke ændre på.

Tro mig, jeg har ingen planer om at handle med personen igen.

• #5   8. mar 2011 Drop de 150,- og gå videre, det er jo ikke et beløb at skændes over, og drop flere handler med den bruger.......

• #6   8. mar 2011 Jeg forstår dig så udmærket, men imod sådanne individer er der intet at stille op,
    Udover at du kan besøge ham og forklare ham hvad han er for en!

• #7   8. mar 2011 Det med et besøg er allerede overvejet, og det bliver da også enden af det.

Jeg er også enig i 150 kr kan det faktisk ikke betale sig at skændes over, men jeg er så også af den overbevisning at hvis nogen slipper afsted med at snyde 1 gang, ja så bliver de ved, fordi det gik jo godt.

• #8   8. mar 2011 Jeg vil mene at sælger SKAL oplyse standen af den solgte varer. og i og med han også lover at betale beløbet, hæfter han sig egenlig ved det..

• #9   8. mar 2011 Personligt mener jeg sælger burde indrømme at han ikke har oplyst køber om de manglende dele og betale det pågældende beløb. Det er som sagt ikke fair, da køber på ingen måde har kunne vide at der var andre fejl og mangler ved bilen før han modtog den. Og så håber jeg sælgeren sidder med en lidt "dårlig" fornemmelse af at have snydt.

M.v.h Christopher

• #10   9. mar 2011 Jeg kan godt huske din købsannonce -
    Bilen måtte gerne være defekt - prisen skulle bare være derefter - altså et håndværker tilbud. Og det har du da fået smiley
    Hvis du har fået bilen rigtig billigt, har jeg ikke den store medlidenhed med dig. Når man køber brugte sager kan der jo opstå problemer og hvis du har presset sælgeren ned i pris er det meget forståeligt at han måske ikke er så interesseret i at godtgøre dine udgifter. Det er jo noget ensidigt, da vi ikke hører sælgerens synspunkter. Hvis jeg havde solgt en bil billigt som gørdetselv tilbud, så ville jeg da mene at køberen var et ævleøre, hvis han ville have dækket uforudsete udgifter på 150,-

Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken stand du har købt bilen i og til hvilken pris.

Hvis du er ærgelig over handlen så gør som Benny opfordrer til. Meeeen hold nu med at hyle mere over den handel.

• #11   9. mar 2011 Jeg hyler skam ikke over nogen handel, og kan så fortælle dig jeg selv har smidt de første 1500 kr i den bil for at lave den præcist som jeg ønsker.

Jeg er helt med på der altid er en chance for noget ikke er som beskrevet, men når man så laver en klar aftale med sælger så skal den også overholdes.

Jeg kan så sige at mig og sælger har fundet en vil jeg sige fornuftig løsning på problemet.

• #12   9. mar 2011 Kan kun tilslutte mig at det kan være surt at købe noget der ikke er hvad det ser ud til. Købte sidste år en FORCE 28 motor af en bruger her på RCG. ved ankomst viser det sig at han har savet enden af krumtappen, dvs at der ikke kan monteres svinghjul og kobling. Ved henvendelse til sælger siger han at det da tydelig fremgik af billederne. Det mener jeg jo ikke, og der stod heller ikke noget i annoncen. Jeg har erfaret at sælger siden denne disput, har ændret sit brugernavn, men ellers handler på livet løs. 175,- til en ny krumtap var prisen. Snøft så har man lært at handler herinde kan være svært.
    M

• #13   9. mar 2011 Oplys hvem han er så andre ikke bliver snydt af samme person

• #14   9. mar 2011 Jeg nævner ingen navne, det er udhængning smiley

• #15   9. mar 2011 Ja det er der fejlen er så kan han jo fortsætte videre med at gøre som det passer ham ;O((

• #16   9. mar 2011 Det ville alt andet lige være meget mere brugervenligt hvis man havde muligheden for at give en eller form for smiley smiley

• #17   9. mar 2011 Ups kom sgu lige til at copy paste den sidste besked fra sælger smiley

Kenneth.J .

VIP

Skrevet: 27-10-2010 13:44:41

Hej jeg skrev i annoncen at der var det som var på fotoerne og jeg havde fotograferet alle ender og sider på den så efter min mening har jeg intet forkert gjort

vh

Kenneth

--------- Forrige besked ---------
    Fra: Mogens D
    Sendt: 27-10-2010 13:19:52
    Emne: Force .28

Hej Kenneth.
    Har idag, onsdag modtaget motoren. Men hvad faen er den af. Hvorfor er enden af krumtappen savet af? Det havde du vist glemt at skrive.
    Dvs at de er en defekt motor i mine øjne. Jeg skriver lige her først, om du har nogen forslag til hvordan vi ordner det!

Kommentér på:
Unfair ?

Annonce