{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.052 visninger | Oprettet:

pakke tilbage sendt... hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Hej Rcg.

Jeg bestildte den 29/5/2011 en pakke fra HobbyKing. den blev sendt den 10/6/2011 fra hongkong. og blev modtaget i danmark den 16. juni 2011 12:20. da den kom til danmark viste jeg godt at der kom told på så jeg havde printet formularen ud. den
23 juni blev der sendt et brev fra postdanmark at faktura manglede og der var et lille brev med som jeg så skulle sende fakturaren i. det gjorde jeg så og så hørte jeg ikke mere fra dem. en uge efter kom der inu et brev om at der ikke stod hvor pakken kommer fra ( det skal lige siges at på fakturen står det 5 steder). den her gang sende vi så en email, med fakturan i og hvor vi havde makeret hvor på fakturan der står hvor den kommer fra, og så sendte vi også en hvor vi ikke havde makeret den.

den 3/7/2011 sender min far et klage brev til postdanmark hvor han spørg hvor fan**n min pakke er. det har vi så ikke fået noget svar på.

Men så her den 22/7/2011 har postdanmark så sendt den til den dansk-tysk grænse. det gjore de kl.12.27, kl. 12.33 samme dag, bliver pakken retur sendt fordig vi ikke har hendtet den? men vi har ikke fået værken en mail eller blevet ringet op, eller fået et brev om at vi skal hente den.

Dato Kl. Registrering
13. juni 2011 16:47 Registreret i udlandet
15. juni 2011 18:52 Afsendt til DANMARK
16. juni 2011 12:20 Ankommet til DANMARK
16. juni 2011 12:21 Under toldbeh. hos Post Danmark
20. juni 2011 09:29 Tilbageholdt da faktura mangler
22. juli 2011 12:27 Afgang fra grænsepostkontor
22. juli 2011 12:33 Uafhentet - Returneret

så kommer mit spørgesmål. sender HobbyKing så min vare retur eller beholder de den?. min far ringer til porstdanmark på mandag og spørger hvad fanden det er for nået.


Kommentarer på:  pakke tilbage sendt... hvad gør man?
Kommentér på:
pakke tilbage sendt... hvad gør man?

Annonce