{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

b2bonlineshop {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har før rost b2b til skyerne...

Men har nu forgæves prøvet at få kontakt med Benny i 4 uger. Han svare ikke på noget som helst.

Hjemmesiden er oppe, men er der nogen på Frederikshavn egnen der ved om butikken stadig har åben? eller nogen der har haft kontakt de seneste uger ??

// Brian


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  b2bonlineshop
  • #1   11. sep 2011 B2B"SKOD"lineshop.dk

    Jeg har haft samme problem og han svarede ikke. Jeg skrev til ham da jeg manglede at få tilsendt nogle ting som åbenbart ikke var på lager hvilket han ikke havde skrevet og da jeg spurgte om dem fik jeg ikke svar og så kom delene bare en måned senere.


  • #2   11. sep 2011 Her ikke prøvet med en anden mail. jeg er typen der plejer at møde op og råbe højt :-)) men der er fandens langt til Frederikshavn smiley

  • #3   11. sep 2011 Jeg havde heller ikke haft problemer før de sidste to gange jeg handlede der hvor jeg ikke fik mine ting og han ikke svarede

  • #4   11. sep 2011 Jeg er altid blevet godt behandlet af Benny.

    men denne gang sendte han kun det halve af hvad jeg har bestilt, trak penge for det hele. undskyldte sig med at der havde været indbrud i butikken, men han ville få styr på tingene i løbet af et par timer. det er 4 uger siden og jeg har i mellemtiden sendt ham 6 mails som han ikke svare på og hans telefon bliver jo aldrig taget smiley


  • #5   11. sep 2011 Jeg kan godt forstå at du er træt af Benny.
    Har selv 2500kr tilgode ved ham og manden er total ligeglad med de mails jeg sender tii ham, og telefonen bliver aldrig taget.
    Jeg har så været oppe ved ham 2 gange siden juni hvor jeg bestilde mine vare. fik først en lang historie fra de varme lande om at mine vare var i restorder men de kom hjem 2 dage senere og så skulle jeg nok få dem.
    1 månede senere var der stadig ingen vare kommet..?
    Så besøgete jeg ham igen for at få mine penge tilbage, dem havede han så lige overført til mig samme morgenen. Jeg troede selvfølgelig ikke på ham men tænkte at han nok ville gøre det senere samme dag, når jeg nu havede været der igen. Det er så ikke sket!
    Der er nu gået endnu en god månede siden jeg sidst var inde i butikken og jeg glæder mig til jeg får tid til endnu en tur op til Benny.
    Skal siges at jeg også har handlet før hos B2B uden problemer, men hvis det sker noget uventet skal man ikke forvente nogen hjælp eller service af Benny.


  • #6   11. sep 2011 here we go again

  • #7   11. sep 2011 ... Og her på galleriet er det helt legalt at hænge netop denne forhandler ud.
    Udtaler man sig kritisk om andre forhandlere slettes det øjeblikkeligt.

    Det er og bliver en børne have !


  • #8   11. sep 2011 det er ikke for at hænge forhandleren ud men for at advare andre mod at poste penge i hans lille biks. som tydeligvis ikke fungere optimalt.
    jeg blev altid behandlet pænt af han lige indtil den skæbne svanger dag hvor han valgte at lade være med at sende min E-revo bl edition. selvom jeg havde skrevet over 10 mails skete der intet. jeg er meget utilfreds med hans service. den er og bliver dårlig. og jeg er færdig med at handle ved han...
    jeg har fundet en ny og bedre leverendør. som jeg er meget mere tilfreds med.
    og jeg vil på det stærkeste fra råde alle at købe noget som helst ved han ved mindre det er i butiken hvor man står face to face med han og har muligjed for at komme der op igen og klage hvis lortet ikke duer.

    stave og grammatik fejl koster gratis


  • #9   11. sep 2011 Nok en af de butikker som igen og igen bliver omtalt her på galleriet. Mon der er noget om snakken, det må man da næsten tro.
    Jeg ser ikke samme dårlig omtale af andre steder i samme omfang.
    Så det er nok en jeg går uden om, selvom jeg ikke har haft så dårlig erfaring der.




  • #10   11. sep 2011 jeg har skrevet til ham for nylig.
    fik ikke svar.
    så skrev jeg igen at jeg så ham til dm løb i black hill klubben
    (bare lige så han vidste at jeg godt var klar over hvem han var) så fik jeg sku respons og tilmed en gratis ansmann jakke:-)
    så skal jeg lige love for at pipen fik en anden lyd lige pludselig


  • #11   11. sep 2011 ja jeg er desværre også en a dem som har dårlig erfaring med ham, bestilte en række ting til min virus, + en værktøjssæt (6 stk) med skruetrækker osv,
    først fik jeg tingen til min virus, skrev jeg at der mangler det værktøjssæt, så inte svar, så kom der en dag en pakke med to a dem, skrev at der manglet 4 ud a 6, inte svar, så kom der 2 mere, manglet så 2 stk, skrev til at nu var det altså lidt træls at jeg manglet to stk, inte svar, så kom de sidste to, plus et stk værktøj jeg ikke hvad er (billedet kommer)

    så jeg må til række mig folk der ikke er tilfreds med hans bette butik..


  • #12   11. sep 2011 Butikken skulle være åben til dagligt..
    -Ellers plejer han at annoncere det på hans hjemmeside


  • #13   11. sep 2011 buuuu b2b

  • #14   11. sep 2011 DER FINDES EN NEM MÅDE AT KLARE DISSE PROBLEMER.

    send en mail til han og spørg om han har de ting på lager i skal bruge og hvis han ikke svare så find tingene et andet sted for HELVEDE

    jeg fatter ikke hvorfor der er så meget negativ omtage af ham, han har sku nok ikke tid til at gøre 50000 mennesker tilfredse på 1 gang


  • #15   11. sep 2011 jøsses, hvorfor blive ved og ved med at poste nye emner, brug dog for helvede 2 minutter og gå ind i forum og skriv b2bonlineshop, det emne har været oppe alt for mange gange, spam spam og atter spam!

  • #16   11. sep 2011 ENIG, det er F****** latterligt


    HVIS I ER SÅ UTILFREDSE SÅ KØB JERES LORT ET ANDET STED


  • #17   11. sep 2011 joachim og martin det der var de mest ubruglige svar ... hvis man skulle blive ved med og søge i gamle forumer vil forum dø... og han har jo lov at spørge ...

  • #18   11. sep 2011 Joachim (N.J.T.K. 4x4) N:

    tag dog lig og slap lidt af, vi skriver jo også bar om at vores erfaringen med ham ik er for gode, at der så lig er en enkel eller to der ligfrem rakker ham ned, kan vi jo ikke gøre for, og du skal nok se at der er en årsag til at vi skriver det her, dels for at6 vi finder ud a vi er flere med samme problem, og så vi kan fortælle folk hvad han er for en.
    så tag dog lig og skriv pænt, ellers er det en udstemme fra mig ad..


  • #19   11. sep 2011 Som jeg skrev tidligere, det virker til at være berritiget kritik af gesjeften. Så lad da folk ytre deres erfaringer og dele det med os andre.

    Ivan, well spoken !


  • #20   11. sep 2011 Joachim og Martin prøv lige hive jeres teenager-hormoner op på et voksent plan, og få jer et normalt sprog! Er sgu, trods alt, glad for at se en tråd som denne, da jeg overvejede at handle der. Men med de generelle erfaring fra andre brugere tror jeg da nok jeg vælger at ligge mine penge et andet sted.

  • #21   11. sep 2011 Denne tråd viser tydeligt gennemsnits alderen herinde!

  • #22   12. sep 2011 Martin og Joakim. Jeg startede denne tråd. ikke fordi jeg ikke kan finde ud af og søge efter gamle tråde der omhandler denne forhandler,

    Men hvis i havde læst mit første indlæg, så for at finde ud af om butikken i Frederikshavn stadig er åben.

    og hvad dette spørgsmål så medføre af svar, er mere eller mindre brugbart alt efter hvem der følger med.................



  • #23   12. sep 2011 vi kan da hurtigt blive enige om at martin og joakim ikke snakker et ordenligt sprog.

  • #24   6. okt 2011 jeg har bestilt to batterier til min e-maxx for tre uger siden og der står stadig at ordren afventer har så skrevet en mail til ham sidste onsdag men har ikke fået noget svar så har lige skrevet til ham igen i dag
    men det er for dårligt at hans kundeservice er så dårlig


  • #25   6. okt 2011 casper: afbestil orderen og køb dem et andet sted

  • #26   6. okt 2011 beton sko og i havnene med ham

  • #27   6. okt 2011 Hvis I er saa mange som har problemer med ham......
    hvorfor finder I saa ikke ud at koordinere det hele lidt, saml ALT relevant information omkring jeres situation. Kontakt forbruger styrelsen og giv dem de informationer de har brug for.

    De har "magten" til at trykke forhandleren lidt....
    (Plus det kan maaske sätte en stopper for at det bövl)


  • #28   6. okt 2011 @ tonny B : smiley du har kuren! jeg synes blot at 12 år i skyggen for 2 trækaksler til en 300kr seddel er lige i overkanten :O)

    @ Lars A : du har fuldstændig ret! og mon der ikke også på et tidspunkt der ryger en person i b2b-fælden som har tid og overskud til at være tovholder på et sådan projekt.

    men det kunne altså også være meget sjovt at møde 75 utilfredse kunder op i butikken en lørdag formiddag, for at afhente det vi mangler og så måske se hvem der kan give Bennydrengen den største olfert ;O)


  • #29   6. okt 2011 ja det kunne egenligt være sjovt!!!

    at komme alle på samme tid og brokke os det bedst vi har lært hjemme fra i håbet om at han vågner op!!

    og hvis han ikke har det på lager.....
    så ved man jo aldrig hvad der kan ske i baglokalet


  • #30   6. okt 2011 Benny du er blevet blacklistet på trust-pilot :-))

    jeg lavede en anmeldelse også. efter 3 min havde jeg kontakt med Bennydrengen.. det er sgu på trust pilot han bruger sin tid i stedet for at passe sine kunder ;O)


  • #31   6. okt 2011 klapsalve til Benny Bomstærk B... håber virkelig du får skovlen under den uintelligente forhandler

  • #32   9. okt 2011 efter jeg skrev en anmeldelse på trustpilot, har Bennydrengen opført sig PLETFRI!!
    dvs: LYN-hurtig svar/respons utrolig serviceminded,
    "jeg skaffer de stumper du mangler, betal når du får tid" modellen.

    efter 8 ugers envejskommunikation, var jeg køreklar på 36 timer, egentligt imponerende hvad mennesker kan nå når de snakker sammen ;-))

    Hvis b2b. var sådan hver gang, ville jeg aldrig handle andre steder.......................


  • #33   9. okt 2011 Jeg har nu fået mine penge retur fra B2B.
    Var selv oppe og konfronterer Benny i går, han mente selvfølgelig at der var
    Sket en fejl siden pegene ikke var blevet overført, og siden han ikke havede hørt noget fra mig gik han ud fra jeg havede fået mine penge ( jeg har skrevet 2-3 gange til ham at jeg stadig mangelede mine penge. )
    Så nu er jeg HELT færdig med at handle i den butik.
    Håber i andre også får afslutte jeres sager hos Benny.


  • #34   1. mar 2012 har handlet der før og blevet behandlet godt. men kan se det er noget tid siden der er blevet skrevet om det men nu er jeg så i samme båd.. har købt nogle dele for over en måned siden og fik næsten det hele inden for 2 dage. fed tænkte jeg men da jeg åbnede kassen manglede der 2 lipo bat. for 900,- alle pengene er trykket. har også skrevet, men heller ikke noget fra. ud fra ordrebekraftigelsen, er det svært at tyde om der er noget i rest ordre..

    der står ordre afventer ? men om det er det der fortæller det ved jeg ikke...

    langt fra fyn til Frederikshavn smiley


  • #35   1. mar 2012 typisk...kan desværre ikke sige andet

  • #36   2. mar 2012 Jeg kørte 4 gange fra Vejle op til Frederikshavn
    Det kan aldrig betale sig økonomisk, men jeg var bare for stædig.
    Fik da også mine penge til sidst.
    Mit råd er. Glem alt om mails og Tlf opkald
    Det er spild af tid.
    Mød op i butikken og kræv din ret!
    Ps: husk at Benny med glæde fylder dig med løgn,
    Hvis det kan redde hans røv.


  • #37   2. mar 2012 Måske lidt ondskabsfuldt. men jeg har ikke så ondt af dig Jesper, vi har advaret mod ham så mange gange at man skal være både blind-døv og retarderet for ikke at have bemærket det.

    Men tendensen er desværre at ALLE fortsætter med at placere deres ordre i møg biksen lige indtil den dag de selv sidder i saksen.

    Meget sjov holdning folk generelt har når det er en butik der svindler. havde det været en bruger her inde der havde snydt en anden så havde vi alle bedt om "bruger info i pb" så idioten kunne komme på filter listen prompte, og måske lige få en udstemme med på vejen.

    Men har man en butik og lokke drengene med en rabat på en femmer for en dynge traxxas stumper så dumper vi i på stribe. og dem der ikke er dumpet i står staqdig i køen og siger til sig selv " det sker ikke for mig" mon vi ville opføre os på samme måde hvis vi blev lukket inde i et løvebur. så bare stå og se dum ud når ham foran os bliver ædt, og tænke det sker ikke for mig for løven har aldrig bidt mig før .............


Kommentér på:
b2bonlineshop

Annonce