1.180 visninger
|
Oprettet:
b2bonlineshop {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har før rost b2b til skyerne...
Men har nu forgæves prøvet at få kontakt med Benny i 4 uger. Han svare ikke på noget som helst.
Hjemmesiden er oppe, men er der nogen på Frederikshavn egnen der ved om butikken stadig har åben? eller nogen der har haft kontakt de seneste uger ??
// Brian
jan 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 61 Svar: 584
Jeg har haft samme problem og han svarede ikke. Jeg skrev til ham da jeg manglede at få tilsendt nogle ting som åbenbart ikke var på lager hvilket han ikke havde skrevet og da jeg spurgte om dem fik jeg ikke svar og så kom delene bare en måned senere.
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
jan 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 61 Svar: 584
okt 2010
men denne gang sendte han kun det halve af hvad jeg har bestilt, trak penge for det hele. undskyldte sig med at der havde været indbrud i butikken, men han ville få styr på tingene i løbet af et par timer. det er 4 uger siden og jeg har i mellemtiden sendt ham 6 mails som han ikke svare på og hans telefon bliver jo aldrig taget
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 81
Har selv 2500kr tilgode ved ham og manden er total ligeglad med de mails jeg sender tii ham, og telefonen bliver aldrig taget.
Jeg har så været oppe ved ham 2 gange siden juni hvor jeg bestilde mine vare. fik først en lang historie fra de varme lande om at mine vare var i restorder men de kom hjem 2 dage senere og så skulle jeg nok få dem.
1 månede senere var der stadig ingen vare kommet..?
Så besøgete jeg ham igen for at få mine penge tilbage, dem havede han så lige overført til mig samme morgenen. Jeg troede selvfølgelig ikke på ham men tænkte at han nok ville gøre det senere samme dag, når jeg nu havede været der igen. Det er så ikke sket!
Der er nu gået endnu en god månede siden jeg sidst var inde i butikken og jeg glæder mig til jeg får tid til endnu en tur op til Benny.
Skal siges at jeg også har handlet før hos B2B uden problemer, men hvis det sker noget uventet skal man ikke forvente nogen hjælp eller service af Benny.
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 61 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 163
Følger: 13 Følgere: 189 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.964
Udtaler man sig kritisk om andre forhandlere slettes det øjeblikkeligt.
Det er og bliver en børne have !
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 17 Emner: 25 Svar: 414
jeg blev altid behandlet pænt af han lige indtil den skæbne svanger dag hvor han valgte at lade være med at sende min E-revo bl edition. selvom jeg havde skrevet over 10 mails skete der intet. jeg er meget utilfreds med hans service. den er og bliver dårlig. og jeg er færdig med at handle ved han...
jeg har fundet en ny og bedre leverendør. som jeg er meget mere tilfreds med.
og jeg vil på det stærkeste fra råde alle at købe noget som helst ved han ved mindre det er i butiken hvor man står face to face med han og har muligjed for at komme der op igen og klage hvis lortet ikke duer.
stave og grammatik fejl koster gratis
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
Jeg ser ikke samme dårlig omtale af andre steder i samme omfang.
Så det er nok en jeg går uden om, selvom jeg ikke har haft så dårlig erfaring der.
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 5 Emner: 39 Svar: 93
fik ikke svar.
så skrev jeg igen at jeg så ham til dm løb i black hill klubben
(bare lige så han vidste at jeg godt var klar over hvem han var) så fik jeg sku respons og tilmed en gratis ansmann jakke:-)
så skal jeg lige love for at pipen fik en anden lyd lige pludselig
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
først fik jeg tingen til min virus, skrev jeg at der mangler det værktøjssæt, så inte svar, så kom der en dag en pakke med to a dem, skrev at der manglet 4 ud a 6, inte svar, så kom der 2 mere, manglet så 2 stk, skrev til at nu var det altså lidt træls at jeg manglet to stk, inte svar, så kom de sidste to, plus et stk værktøj jeg ikke hvad er (billedet kommer)
så jeg må til række mig folk der ikke er tilfreds med hans bette butik..
sep 2005
Følger: 120 Følgere: 150 RC-enheder: 26 Emner: 25 Svar: 190
-Ellers plejer han at annoncere det på hans hjemmeside
jun 2009
Følger: 96 Følgere: 75 RC-enheder: 1 Svar: 91
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 RC-enheder: 20 Emner: 102 Svar: 1.209
send en mail til han og spørg om han har de ting på lager i skal bruge og hvis han ikke svare så find tingene et andet sted for HELVEDE
jeg fatter ikke hvorfor der er så meget negativ omtage af ham, han har sku nok ikke tid til at gøre 50000 mennesker tilfredse på 1 gang
dec 2007
Følger: 39 Følgere: 33 RC-enheder: 2 Emner: 46 Svar: 406
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 RC-enheder: 20 Emner: 102 Svar: 1.209
HVIS I ER SÅ UTILFREDSE SÅ KØB JERES LORT ET ANDET STED
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 11 Emner: 61 Svar: 581
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
tag dog lig og slap lidt af, vi skriver jo også bar om at vores erfaringen med ham ik er for gode, at der så lig er en enkel eller to der ligfrem rakker ham ned, kan vi jo ikke gøre for, og du skal nok se at der er en årsag til at vi skriver det her, dels for at6 vi finder ud a vi er flere med samme problem, og så vi kan fortælle folk hvad han er for en.
så tag dog lig og skriv pænt, ellers er det en udstemme fra mig ad..
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
Ivan, well spoken !
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 10 Svar: 65
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 55 RC-enheder: 18 Emner: 18 Svar: 320
okt 2010
Men hvis i havde læst mit første indlæg, så for at finde ud af om butikken i Frederikshavn stadig er åben.
og hvad dette spørgsmål så medføre af svar, er mere eller mindre brugbart alt efter hvem der følger med.................
feb 2009
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 73
men det er for dårligt at hans kundeservice er så dårlig
feb 2009
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 8 Emner: 32 Svar: 67
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
hvorfor finder I saa ikke ud at koordinere det hele lidt, saml ALT relevant information omkring jeres situation. Kontakt forbruger styrelsen og giv dem de informationer de har brug for.
De har "magten" til at trykke forhandleren lidt....
(Plus det kan maaske sätte en stopper for at det bövl)
okt 2010
@ Lars A : du har fuldstændig ret! og mon der ikke også på et tidspunkt der ryger en person i b2b-fælden som har tid og overskud til at være tovholder på et sådan projekt.
men det kunne altså også være meget sjovt at møde 75 utilfredse kunder op i butikken en lørdag formiddag, for at afhente det vi mangler og så måske se hvem der kan give Bennydrengen den største olfert ;O)
feb 2009
at komme alle på samme tid og brokke os det bedst vi har lært hjemme fra i håbet om at han vågner op!!
og hvis han ikke har det på lager.....
så ved man jo aldrig hvad der kan ske i baglokalet
okt 2010
jeg lavede en anmeldelse også. efter 3 min havde jeg kontakt med Bennydrengen.. det er sgu på trust pilot han bruger sin tid i stedet for at passe sine kunder ;O)
jun 2009
okt 2010
dvs: LYN-hurtig svar/respons utrolig serviceminded,
"jeg skaffer de stumper du mangler, betal når du får tid" modellen.
efter 8 ugers envejskommunikation, var jeg køreklar på 36 timer, egentligt imponerende hvad mennesker kan nå når de snakker sammen ;-))
Hvis b2b. var sådan hver gang, ville jeg aldrig handle andre steder.......................
sep 2009
Var selv oppe og konfronterer Benny i går, han mente selvfølgelig at der var
Sket en fejl siden pegene ikke var blevet overført, og siden han ikke havede hørt noget fra mig gik han ud fra jeg havede fået mine penge ( jeg har skrevet 2-3 gange til ham at jeg stadig mangelede mine penge. )
Så nu er jeg HELT færdig med at handle i den butik.
Håber i andre også får afslutte jeres sager hos Benny.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 3
der står ordre afventer ? men om det er det der fortæller det ved jeg ikke...
langt fra fyn til Frederikshavn
jun 2009
sep 2009
Det kan aldrig betale sig økonomisk, men jeg var bare for stædig.
Fik da også mine penge til sidst.
Mit råd er. Glem alt om mails og Tlf opkald
Det er spild af tid.
Mød op i butikken og kræv din ret!
Ps: husk at Benny med glæde fylder dig med løgn,
Hvis det kan redde hans røv.
okt 2010
Men tendensen er desværre at ALLE fortsætter med at placere deres ordre i møg biksen lige indtil den dag de selv sidder i saksen.
Meget sjov holdning folk generelt har når det er en butik der svindler. havde det været en bruger her inde der havde snydt en anden så havde vi alle bedt om "bruger info i pb" så idioten kunne komme på filter listen prompte, og måske lige få en udstemme med på vejen.
Men har man en butik og lokke drengene med en rabat på en femmer for en dynge traxxas stumper så dumper vi i på stribe. og dem der ikke er dumpet i står staqdig i køen og siger til sig selv " det sker ikke for mig" mon vi ville opføre os på samme måde hvis vi blev lukket inde i et løvebur. så bare stå og se dum ud når ham foran os bliver ædt, og tænke det sker ikke for mig for løven har aldrig bidt mig før .............
b2bonlineshop