{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agama A8 EVO 1/8 buggy. Hvor god kvalitet?
  • #1   19. okt 2011 Det er ganske fine biler som der begår sig godt i pro verden.
    Der er vist et par skavanker på bilen, men skulle ikke være noget af stor betydning.
    Der køre et par stykker af dem i vores klub, og der er det kun chaufføren som sætter begrænsningen.

    Evt. kig efter en Losi 8ight som også køre utrolig godt.


  • #3   19. okt 2011 Den er vel reelt set en kopi af en Losi 8ight - men med lidt forbedringer, der hvor Losien har lidt skavanker.

    Dem der køre med den i vores klub har ikke problemer med den, der var dog rigtig nok lidt fejl på de første som kom til landet. Det er dog rettet.


  • #4   19. okt 2011 Skavanker??? Jamen jeg indkøber da bare 1-2 "skavanker" ekstra, så de ligger på lager smiley
    Jeg skal bruge den som basher. Og som på min Ishima Rave pro, bliver der monteret en Picco P3 .28
    Tre mand fra pro verdenen, der iblandt en Losi 8ight køre, har frarådet mig Losién pga svage différ. Men derimod anbefalet Agamaén. Ingen af dem køre Agama... Losi 8ight var ellers en blandt to udvalgte.


  • #6   19. okt 2011 Ja det var netop bagdifferne der blev nævnt... sikkert set i lyset af en meget momentstærk .28 motor?


  • #7   19. okt 2011 Agamaen er en losi der bare har den lækre lave gearing i gearkassen, og de geniale centerdiff mount. Jeg ville til enhver tid vælge vælge agamaen,

    Ta det for en der har ejet begge biler.


  • #8   19. okt 2011 Thunderdome: Deler de da stumper!?

  • #9   19. okt 2011 Yep hingepins, bærearme (dog med andet krænger montering) karosse, lejer og div plast dele er identiske

  • #10   19. okt 2011 Okay... var jeg slet ikke bekendt med! Men da helt sikkert god viden.

  • #11   19. okt 2011 Fra Pro verdenen? Gad da godt vide hvem der har sagt det.. Ingen på team Holte som jeg har Kørt på de sidste 2 år har problemer med differne på buggyen. Jeg ved dog hvad du snakker om, og problem et opstår oftes på truggyen, har faktisk aldrig set det ske på buggyen. Det sker fordi BagDiffet ikke bliver shimmet korrekt op og truggyen tager nok hårde ved plus mere vægt..

    Agamaen er meget = losien men skavanker hmm det har de alle men ingen af de 2 har noget seriøst og du vil nok aldrig opdage noget slet ikke til hvad du skal bruge den til... Så ønsker du dig en agama så køb du trygt sådan en, det er en Pro bil som har den kvalitet man forventer af en Pro bil..


  • #12   19. okt 2011 Morten K: Jeg lover dig at vores "Basher" buggyér til tider lever et langt hårdere liv, end de gør på banen smiley
    Prøv at se TMéren i mit album...
    En af de bane vi køre på, er beregnet til 80 ccm crossmaskiner. Dvs 50 m stigninger og fald, på alt fra 15-45 gr, meter høje hop og sten på str med hønseæg...

    Har det sidste år haft tre forskellige brands pro biler igennem. Finder bestemt kvaliteten og steder med børnesygdomme svingende.

    Men tak til alle... lyder til den vil kunne indfri mine forventninger.



  • #14   19. okt 2011 Tror du har helt ret Carsten... men ingen regel uden undtagelse.

  • #15   19. okt 2011 For at vende tilbage til differ - min Losi kørte 2,5 år med de samme differ....med en el motor. Som har LANGT mere moment end enhver nitromotor.

    Ar differ kan gå i stykker er brugerfejl ved samling. Differne skal shimmes! De skal shimmes meget tæt ved samling, derefter skal de køre i en time (på banen eller ved bashing) og så skal de shimmes igen. Dette glemmer mange eller også gider de det ikke! Når den sidste shimning er overstået vil man have en diff der holder flere år.

    Alt dette står i manualerne, det kræver bare folk læser dem og faktisk gør det der står.


  • #16   20. okt 2011 Jeg har kun brugt et diff på losi. Og der var det ikke diff skyld at det gav op.
    Men ellers holder Losi diff ekstrem godt på buggy, og stort set ikke til at slide op.
    Det er korrekt at de har lidt problem på Losi truggy. Men det er kun hvis man ikek gider og shimme det korrekt op.

    Jeg har Losi EU bilen. Og jeg har intet opgraderet på den overhovedet.
    Mine Losi biler for alle nye der kommer i klubben lov til at prøve, for de kan se om det er noget for dem.
    Så der har Losi bilerne fået en del tæsk, uden der er sket det mindste.
    Så tag trygt en Losi bil. De kan holde til rigtig meget, og så køre de super godt.


  • #17   20. okt 2011 Lyder jo til at som ofte set, er det fordi man gør tingene i blinde. Og det derfor selvfølgelig ikke holder.
    Jamen så må Losi med på listen... Så er det "bare" at finde en brugt Losi eller Agama.


  • #18   20. okt 2011 Vælg den du syntes er lækrest af de to udsendsmessigt
    Kvaliteten er sku lige god


  • #19   20. okt 2011 Udseendemæssigt er Bitty design min ven ved du nok Oliver smiley
    For mig er bilskiftet forbundet med, hvad der holder bedst til overkill af en motor/tæsk. Og hvad jeg fortsat kan få stumper til...


  • #20   21. okt 2011 Hej Michael

    Min losi er desværre solgt men jeg har en rigtig fin mugen mbx 6. Du har vist kit nr.


  • #21   21. okt 2011 MBX6éren tiltaler mig ik helt på samme måde...

  • #22   21. okt 2011 tiltaler eller ej, den holder bedre end de 2 andre.

  • #23   21. okt 2011 Ja jeg er skam også helt bevidst om at Mugen er kvalitet...

  • #24   21. okt 2011 Efter den 6/11 har jeg et par losi.er til salg.. Hvis nu det er sagen.

  • #25   23. okt 2011 Ellers er der en her: http://www.rcgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=76597

Kommentér på:
Agama A8 EVO 1/8 buggy. Hvor god kvalitet?

Annonce