{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Henrik H
Henrik H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ny og forvirret! {{forumTopicSubject}}

Hej Forum!

Jeg er ny, gammel kører (har i slut 90'erne kørt Inferno, 4WD) og overvejer at hoppe tilbage på banen - i den sammenhæng har jeg et par spørgsmål, som jeg håber, at en venlig sjæl eller 2 vil være mig behjælpelig med:

I min søgen efter styregrej, har jeg kigget på noget Futuba, men er kommet frem til, at det er ret dyrt: Kan det passe, at Futuba er SÅ meget bedre end mange af de andre enheder på markedet? Er der alternativer i samme kvalitet til billigere penge?

Jeg skal måske ridse op, hvad grejet skal bruges til, inden kommentarerne falder: Til at starte med har jeg planer om at købe en lettere brugt, fejlkøbt off-road nitro-satan, der er behandlet godt - og lidt senere (eller måske tidligere) anskaffer jeg mig en el-bil (muligvis drift - skal prøve mig frem først) til de triste indendørsdage og lidt let leg. smiley

Af nitro-biler har jeg en naturlig forkærlighed for Kyosho's biler - og naturligvis deres Inferno'er, men hvis andre har forslag til biler i samme klasse, er jeg åben for forslag.

Hvad angår el-bilen har jeg endnu ingen præferencer og er åben for forslag til gode, brugte modeller, som kan overbevise mig om, at det er pengene værd. Jegmodtager også gerne forslag til arrangementer i eller omkring Aarhus, hvor jeg kan prøvekøre en model eller 2. smiley

Styregrejet skal naturligvis kunne bruges til begge biler, så ekstra modtagere bør ikke koste mig det halve liv.

Jeg håber at høre fra rigtigt mange af jer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny og forvirret!
  • #1   25. jan 2012 Hej

Med hensyn til anlægget hvor du selv foreslår futaba vil jeg sige at jeg selv ejer et spektrum dx3c anlæg købt i dk til lidt under en tusse, og det virker rigtig godt, det ligger godt i hånden, der er mange indstillingsmuligheder og så er det nemt at betjene og hvis nødvendigt omprogrammere. Det skal lige siges at jeg aldrig har prøvet futaba, så jeg kan ikke sige om det er bedre.

Med hensyn til bilen kan jeg kun svare for hvad jeg har læst herinde, da jeg ikke selv kører nitro offroad(kun el), er dog næsten sikker på at kyosho stadig laver nogle gode og stærke biler. Efter at have været herinde i et stykke tid har jeg set at mange kører med losi 8eight(tror jeg den hedder) buggy og truggy. den skulle vist være utrolig holdbar.

Med hensyn til elbilen, så kan du jo tage ind til morfars.dk i århus og snakke lidt med dem, de har mange fede onroad biler, også til drift.

• #2   25. jan 2012 Pm sendt smiley

• #3   25. jan 2012 Set med mine øjn og følt med mine fingre så er futaba i en klasse for sig selv...

Der er pt et par rigtig gode brugte anlæg tilsalg her på forum. Bla en 4pks som jeg omgående havde købt hvis jeg ikke havde en i forvejen ;-))

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   27. jan 2012 Tak for den store interesse - jeg er godt i gang med at indsnævre valgmuligheder hvad angår biler og håber, at jeg inden længe kan have bil og radiosystem. smiley

• #6   27. jan 2012 Futaba er helt klart i toppen af hvad du kan faa.
    Men Sanwa er ogsaa med helt fremme i skoen, og de har ogsaa nogle billigere modeller at välge mellem smiley

Spektrum, og lign er ikke i helt samme kvalitet. Dermed ikke sagt at det er noget skrammel.. slet ikke!

Det kan vel sammenlignes med, om du vil have en lexus eller en toyota..

• #7   27. jan 2012 @ Lars. Gó definition smiley ++

• #8   27. jan 2012 Som det er sagt, så er Futaba rigtig lækkert. Føles godt. Og er godt. Sanwa virker også ganske lækker.
    Personligt syntes jeg Spektrum FØLES lidt billigt. Men jeg ville nu ikke være bange for at snuppe Spektrum. De har nogle fede anlæg til ok priser.

Men hvis du ikke har noget imod at købe brugt, så er der da lidt Futaba fra tid til anden.

• #9   27. jan 2012 Jeg har Sanwa m8, Spektrum DX3R og Futaba 3 PM-fs smiley Jeg vil give nogen af de andre ret i at spektrums sendere virker lidt billigere i materialet men de har en virkelig nem og lækker brugerflade. De er super nemme at betjene og virker rigtig godt smiley

Kommentér på:
Ny og forvirret!

Annonce