{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tamiya High lift contra scx10
  • #1   23. feb 2012 High Lift'en er noget skrammel, og totalt uanvendelig i terræn, det er en hyldebil og intet andet..

• #2   23. feb 2012 Som sagt mange gange før... SCX'eren er klart bedre. Den sidder ikke fast ved den mindste stub som en hi-lift ville gøre. Nu har jeg selv tre SCX'ere og fortryder dem ikke et øjeblik. Den er nem at samle, meget robust og kan meget nemt bygges om. Min første scx har jeg haft i godt tre år og den har kørt meget og været udsat for det hele, vand, mudder, sne, sten, skov osv. osv. I næste weekend har jeg tænkt mig at give den en lille renovering. Dvs. smøre diff og gear hvis det er nødvendigt, skifte kuglerne i links og styretøjet. De er lidt slidte fordi det er dem i plastic der fulgte med i kittet. De skal skiftes til stål fra starten. Det har jeg på de to andre.

Kort sagt. Jeg ville vælge SCX'eren smiley håber det ku hjælpe.

• #3   23. feb 2012 ok tror jeg køber scx som rtr fra happysale eller hvem der har det i dk

• #4   23. feb 2012 for så får jeg vel 2.4 ghz og servo samt den er samlet eller ?

• #5   23. feb 2012 Joh, den er samlet, malet osv. meen jeg ville nu helst samle og male den selv og sætte noget bedre elektronik i. Så ved man også det er gjort ordenligt. Det er selvfølgelig op til dig smiley Det er måske en smule dyrere på den måde. Men personligt syntes jeg det er bedre.

• #7   24. feb 2012 RTR modellen er ok links plastic links kan skiftes til alu hvis de knækker.
    Dog er linket i plastic til styrtøjet ikke meget anvendelig, det er noget daller værk og giver ikke ordentlig kontrol.

Kommentér på:
Tamiya High lift contra scx10

Annonce