{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.832 visninger | Oprettet:

4WD - EL - Offroad, buggy o.lign 1500 kr, umuligt? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg går og leder efter en bil jeg kan bruge på græs og lidt små "hop" og har nu kigget i et par mdr og bliver mere og mere i tvivl.

I starten kiggede jeg efter Traxxas Rustler VXL brugt eller en HPI E-Firestorm (ved de er 2WD) men nu er jeg ikke så sikker, for måske er 4WD sjovere og nemmere og styre for en nybegynder.

For en del år siden fik jeg en HBX Onroad fra morfar hvor jeg senere hen købte en konveteringskit så den kunne blive offroad og den var jeg sådan set rimelig glad for.. Mine onroad biler har også været 4wd så har heller aldrig prøvet en 2wd.

Køre primært på asfalt med mine onroad bil. Så det er kun en ekstra bil der skal bruges på gras, når jeg besøger mine forældre. Derfor vil jeg kun bruge 1500 kr.

Jeg har 2.4 GHz sender og modtager - servo (15kg) - 7,4 lipo batteirer og en 5,5T brushless motor samt ESC liggende som kan komme i bilen, hvis det kan gøre det billigere.

Har også kigget brugt da jeg for mest for pengene. Men spørgsmålet er bare hvilket mærke og model vil give mig mest for pengene.

Håber i kan hjælpe smiley

Hilsen
Matthias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4WD - EL - Offroad, buggy o.lign 1500 kr, umuligt?
Kommentér på:
4WD - EL - Offroad, buggy o.lign 1500 kr, umuligt?

Annonce