{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  modelskibet
  • #1   26. apr 2012 man plejer ikke at få den varer man bestiller, men han tager fint imod pengene er min erfaring.

• #2   26. apr 2012 har bestilt en scania det kan han vel umuligt fejle ved.
    eller tager jeg bare derover og ofrklare ham hvordan verden hænger sammen smiley

• #4   26. apr 2012 Har du prøvet spørge i butikken inden du spørger rc galleriet?

Når jeg handler i en netbutik gør jeg altid som:
    1) Sender butikken en mail og spørger til om vare nummer XX + XXX + XXX osv. er på lager da jeg ønsker at bestille.

Får et ja svar hurtigt bestiller jeg varen og påfører ordren at denne KUN skal gennemføres hvis samtlige ordre linjer er lager vare til omgående levering.

Får jeg et nej svar ... ja så bedømmer jeg derud fra om jeg gider handle i butikken.

Desværre er der rigtigt mange forhandlere der er nogen sløve pader til at svare på den slags henvendelser - her er det nemt ... Gider ikke handle med dem. Der er desværre kun nogen enkelte forhandlere der har et direkte system så man kan se om varen er lager eller ej.

Med specielle ting som næppe er lager vælger jeg som oftes en engelsk eller tysk leverandør. Priserne er billigere, portoen er som oftes billigere, svar tid er som oftes hurtigere og hermed får man sin vare i en fart. Det har selvfølgeligt også en del ulemper mht. garanti osv.

• #5   26. apr 2012 @ jan

det var nu bare nyskærig bestilt det iforgårs. så ville bare høre herinde.

ingen negativ kommentare eller noget smiley

• #6   27. apr 2012 Jeg bestilte for et stykke tid siden nogle Scania Reservedele. 2 dage efter, så havde jeg det

• #7   27. apr 2012 De har ellers nogen fristende sager ...

Kommentér på:
modelskibet

Annonce