{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1/8 - forum
  • #1   27. apr 2012 Thomas T.....prøv 1-8.dk

• #2   27. apr 2012 Har kigget. Er der forum derinde, synes ikke jeg kan finde det?

• #3   27. apr 2012 rcfreaks.dk her er en del pro kører,............

/Mikael

• #4   27. apr 2012 Als-rc.dk Mikael D, ikke for at træde nogen over tærerne men definitionen af pro er at man skal kunne leve af det man laver.
    Der er kun et fåtal RC kører i verden som rent faktisk er pro, og ingen af dem bor i DK.

At kalde klasserne pro herhjemme er misvisende og (syntes jeg) giver en forkert effekt, der er jo desværre nok en del som kunne tænke sig at køre race, men måske ikke kan overskue at de skal køre mod "profferne".

Tilbage til emnet, så er begge gode bud på alternativer til RCG.

//Dan

• #5   27. apr 2012 Enig med Dan. Ordet "pro" er i RC sammenhæng totalt misbrugt, og folk har åbenbart glemt hvad det i virkeligheden vil sige at være pro. At være pro kræver at man lever af at køre rc. Hvis man ikke gør det, så er det fløjtende lige meget hvor god man er - så bliver man aldrig en "pro" kører.

Mit bud på et andet forum ville være www.rcfreaks.dk. Dog ved jeg ikke helt hvor meget aktivitet der er derinde.

• #6   27. apr 2012 Tjaaa, jeg kunne selvfølgelig også ha kaldt det "der er nogen derinde der har kørt rc mange år, ligger i top 5 i DK 1/8 rcoffroad verdnen som gerne vil hjælpe, øse af deres erfaring med RC godt som skidt"

Men hvis man har spørgsmål, plejer der også at komme svar hvis man gider og gøre sig den ulejlighed og selv skrive noget info, og ikke bare "min motor går dårligt hva er der galt", men lige fortæller hvilken motor,brændstof, hva den gør osv osv,......

/Mikael

Kommentér på:
1/8 - forum

Annonce