{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  standart instilling
  • #1   27. jul 2012 Indstilling af Zenoah
    Standardindstilling for G230RC / G260RC:
    Skru først skruerne helt ind, så:
    - H: 1.5 omgang ud
    - L: 1.25 omgang ud
    Start med at køre motoren varm. For hver lille ændring af skruerne køres en tur.

    Tomgangsskruen:
    Prøv som udgangspunkt ikke at skrue på den. Det kan dog være en fordel at stille den så der ca. er 1mm spjældåbning, men prøv evt. at indstille motoren uden at skrue på denne – hvis det kan lade sig gøre.

    Indstilling af ”No-load” skruen L:
    Går højt i tomgang => skrue UD / mod uret (for meget ud vil drukne motoren)
    Går lavt i tomgang => skrue IND / med uret
    Hvis motoren langsomt dør når den er i tomgang er L-skruen skruet for langt UD.

    Indstilling af ”Full-load” skruen H:
    UD indtil den 4-takter.
    Herefter lidt IND så den lige nøjagtig ikke 4-takter.
    Note: 4-takte er når den begynder at prutte lidt når den når toppen af omdrejningerne

    Tip: Kontrol af indstilling
    Du kan checke om den får for lidt benzin uden at skrue. Kør i 5 min. Tryk da på boblen 1 gang: tager den omdrejninger er det fordi den får for lidt at leve af. Er det tilfældet drej da på H-skruen ca. 5-10 min mod uret.

    Hvis den er sløv i bundtrækket:
    Måden man kan se om ens bundskrue står ordentligt på, er at man giver lidt gas med bilen løftet, og lige når koblingen slår ud og tager fat, trykker du gassen i bund. Dér skal den tage fat med det samme.
    - Hvis den lyder som om den er ved at gå ud eller løbe tør, så får den for lidt. L skal UD for at give mere benzin.
    - Hvis den falder lidt i omdrejninger lige inden den begynder at stige får den for meget. L skal IND for at give mindre benzin.
    - Hvis den herefter bliver for høj i tomgangen skruer du bare tomgangs skruen lidt UD så falder den igen.
    Note: Det er samme princip som en vandhane: når du skruer højre om altså ind, så lukker du for vandet, og venstre om altså ud, så åbner du for vandet.


  • #2   27. jul 2012 ja, det er der, fik måske set lidt forkert på motor nummeret


  • #3   27. jul 2012 tak selom at det ikke var det rigtige som at du havde fundet

Kommentér på:
standart instilling

Annonce