{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fly spørgsmål
  • #2   5. mar 2013 ja det har jeg fanget med syntes bare når den kommer lidt op så falder den igen

• #3   5. mar 2013 Du skal holde flyets hastighed oppe ellers mister vingerne deres bære evne,start med at flyve lidt lige ud eller svagt opad med fuld gas og lad flyet opbygge lidt fart inden du trækker den væk fra jorden,kontakt en klub for jeg lærte mig selv at flyve og det kan koste nogle modeller på den måde,en klub kan give dig værdifuld rådgivning samt hjælp.

• #4   5. mar 2013 hej
    er du sikker på at tyngdepunktet er det rigtige sted ? det er meget vigtigt for at den kan flyve.det lyder meget som om det kunne være problemet.
    mvh brian

• #5   5. mar 2013 bevæger dine rorflader sig rigtigt ? når du bevæger højderor pinden nedad,skal dit højderor bevæge sig opad.det er lige 2 af de klassiske fejl smiley

• #6   5. mar 2013 Hej Brian

det bevæge sig rigtigt
    hvordan tjekker jeg tyngdepunktet ?

• #7   5. mar 2013 har du manualen til flyet.der står det som regel angivet som CG.målt fra forkant af vingen og xx antal milimeter ind på vingen.det står tit samme sted som udslag som rorene skal bevæge sig

• #8   5. mar 2013 på side 7 i manualen : http://www.dynam-rc.com/download/hawksky.pdf ,står der at CG skal være 58-62mm inde på vingen målt fra forkant af vinge og bagud,og inde ved kroppen.hvis dit fly er næsetung eller haletung,kan du prøve om du kan flytte batteriet eller andet grej inde i flyet.ellers må du lime lidt ballast under flyet.
    men hvis du måler ca 60mm ind på vingen og lvaver et lille mærke,så skal flyet hænge vandret eller lidt nedad med næsen når du løfter flyet på disse mærker.
    det er vigtigt at det er iorden,uanset flytype.den kan ikke flyve med et forkert balanceret CG

• #9   5. mar 2013 Ifølge manualen skal tyngde punktet ligge 58-62 mm fra forkanten af vingen,så du måler ca 6 cm op fra forkanten af vingen og bagud mod halen på undersiden af vingen,så sætter du en finger på den streg du har lavet 6 cm fra forkanten og løfter flyet op,så skal den gerne ligge med næsen en smule nedad eller vandret,gør den ikke det skal du have monteret noget vægt på den indtil den gør.
    Nu har jeg ingen lyd her på min arbejds computer men se den her så du har en ide om hvad det går ud på
    http://www.youtube.com/watch?v=xFnZORtpggE

• #10   5. mar 2013 Så kom jeg for sent

• #11   5. mar 2013 øverst på side 9 står der hvor meget dine ror skal bevæge sig,det skulle du måske også lige måle efter så du er sikker på den har nok vandring på højderor.det kan jo også være derfor den ikke vil op smiley

• #12   5. mar 2013 videoklippet Gubby har lagt op viser meget godt hvordan det skal gøres smiley

• #13   6. mar 2013 tak for det alle sammen
    jeg prøver at få styr på det eller høre i nok fra mig smiley

Kommentér på:
Fly spørgsmål

Annonce