{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

HBX Crawler Rockfighter Bedømmelse {{forumTopicSubject}}

Hey,
Da jeg nu har en Mini E-revo med godt smæk på så syntes jeg osse det kunne være sjovt med en der ikke var så hurtig, så jeg har set på en HBX Crawler Rockfighter da jeg syntes det ser pisse fedt ud med crawlere men jeg vil høre jeres mening om den smiley

Hvis i kender en anden fed crawler der koster mellem 1000-2000 må i meget gerne linke til den

På forhånd tak =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HBX Crawler Rockfighter Bedømmelse
  • #1   14. apr 2013 Hej. Jeg køre med rockfighter selv og kunne godt lide at køre den i starten.
    Men man kan ikke få hop ups part til den eller alu dele til den.
    Så skal du tænke på at det er en rock crawler og ikke en trial bil.
    Den er sjov at køre med og kan give et indblik i hvad det vil sige at køre rock Crawling, men den holder ikke i længden.
    Jeg vil spare lidt mere op og købe en der kunne bruges både til rock Crawling og trial. Prøv at at kigge på RC4WD. COM det kan måske give dig en ide!

• #2   14. apr 2013 Altså jeg går ikke meget op i Alu dele osv. Det eneste der har betydning for mig er at den er god og kan crawle den skal bruges i en skov. Så skal jeg også køre på sten engang imellem smiley

• #3   15. apr 2013 Hvis du bare skal køre i skoven, så skal du ikke købe en rock crawler. Prøv at søg efter rock Crawling på YouTube, så du kan se hvad det er for noget.

• #4   15. apr 2013 Har set på Vaterra Twin Hammers RockRacer RTR og Axial SCX Trail Honcho RTR og AXIAL SCX10 JEEP Wrangler 4WD RTR Unlimited Rubicon smiley

• #5   15. apr 2013 Vaterra er en fed bil, men en racing med et første gear til lidt Crawling, de andre biler du skriver om er dyre trail bil.
    Hvis du bare skal have en til lidt af det hele, der er billig,
    så har jeg en hpi crawler king og en rockfighter som du kan købe for 2000kr samlet. Kik på yortube og se om det er noget for dig? Så kan du bare give lyd.

Kommentér på:
HBX Crawler Rockfighter Bedømmelse

Annonce