{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

HBX Crawler Rockfighter {{forumTopicSubject}}

Jeg ønsker at købe mig en "crawler" til lidt hobby brug sammen med min søn, og vil derfor høre den mere erfarne bruger end jeg selv: er HBX crawler rockfighter fra eks morfars.dk til 1499,- ikke et udemærket valg. Men er det en bil der kan opgraderes med eks bedre motorer og evt anden karosse? Mvh Henning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HBX Crawler Rockfighter
  • #1   23. aug 2013 Lige ud af kassen er Rockfighteren er faktisk overraskende god i forhold til hvad du giver for den.
    Men det er altså kun hvis du bare køber den og køre med den.
    Vil du tune på den, dukker problemerne op smiley
    Hvis du vil vide lidt mere om den, så tjek mit fotoalbum her smiley

HBX 1-10 Rock Fighter i stumper og stykker.
    http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/teknik_projekter/9807-hbx_1_10_rock_fighter_i_stumper_og_stykker_

Men generelt der er et par ting du skal vide om den.
    1 – Den kan ikke køre med normale batterier da chassiset er for kort til at der er plads.
    Du er bundet til HBX batterierne, og de er noget lort, (med mindre du bygger godt om på det hele)

2 - Rockfighteren køre med håndbremsen i bund hele tiden, men det er noget der kan klares med et stykke sandpapir.

3 – Jov, du kan godt sætte bedre motorer i , men det er pisse dyrt da der skal to af alting i den.
    To motorer, to ESC´er osv, og det er vognen ikke værd.

4 – hvis du vil køre med 4WDS (styring på alle hjul) er Det ikke godt med en pistol fjernstyring.
    Det system HBX har lavet er ikke særligt smart fundet på smiley

• #2   23. aug 2013 Okay, jeg købte denne til min søn ( http://www.br.dk/Brands/MAISTO-modelbiler/Rock%20Crawler.aspx?id=623065&vid=181374) og det er han første fjernstyret bil og faktisk også den første jev rigtig har i hænderne men må sige jeg blev hurtig lidt bidt af det mwd at køre over lidt ting i hjemmet og haven. Så derved jeg søgte en selv. Så det er kun lige til hus/have kørsel ikke noget mudder ekstrem. Er den så ikke fin nok? smiley

• #3   23. aug 2013 Hæ Hæ, jeg kender slet ikke den vogn du har købt til din søn, men jo da, HBX ´en er nok bedre end den du har linket til der.
    Sliber du Hex´en på HBX´en som jeg har beskrevet i fotoalbummet, så har du en vogn der køre fint nok til lidt hjemme rul-over, og det giver samtidigt en meget længere køretid.

Men glem alt om at købe bedre ting og sager til den, det er spild af penge.
    Og du skal heller ikke regne med at HBX´en kan holde til et tun-op uden at den begynder at knække over alt ;-).
    Så er det tun-op du vil, så gå højere op i pris med det samme, og få noget der virkelig virker smiley

• #4   23. aug 2013 okay, men var nu mest bare til spas engang imellem. Men hvad giver det at sætte en stærkere motor på? når man nu sliber den du kalder hex´en så trækker den vel okay til hus behov? smiley ja den jeg linkede til er jo bare en "fætter-br" bil. ikke noget hokus pokus i den, går den til så går den jo til. smiley

• #5   23. aug 2013 Sliber man hex´en vil den trække meget bedre, og fint nok til hus behov.
    Det er faktisk som om man slipper håndbremsen i en rigtig bil, den vil køre meget bedre.

MEN den vil så heller ikke stoppe igen når du køre ned af bakke, for der er nemlig ikke bakke bremser i ESC´en som der er i alle andre crawler ESC´er.
    Og slår du bak ned af bakke for at stoppe, slår vognen en kolbøtte og ruller ned af bakken med endnu større hastighed smiley
    Vil du gerne ha´ en ESC med bakke brems, så er det små 700kr oven i prisen, og en del lodde arbejde smiley

• #6   24. aug 2013 Passer denne karosse på rockfighter: (link fjernet) ??

• #7   24. aug 2013 Ja det burde den gøre smiley
    Der står godt nok at den passer på en 1/18 bil, men en 1/18 bil er en meget lille bil og så passer de 37cm ikke rigtig nogle steder.
    Så jeg tror det er en skrive fejl.
    Jeg ville lige skrive eller ringe ind til morfars og tjekke om det med 1/18 er en fejl eller ej.
    Bare for at være på den sikker side smiley

• #8   25. aug 2013 Ja det må være en skrive fejl, så må hellere ringe til "morfar" smiley

Kommentér på:
HBX Crawler Rockfighter

Annonce