1.598 visninger
|
Oprettet:
Byttehandel {{forumTopicSubject}}
Nå så var det min tur til at blive snydt i en byttehandel herinde, det er jo hvad der kan ske men det er satme træls og nu vil ham jeg har byttet med ikke bytte tilbage for han har jo fået noget der virker ....det er sgu dårlig stil og da jeg sagde til ham at jeg ville komme og bytte tilbage truede han mig med politiet og alt muligt.
Bare lige mine 50 cent .....trængte sgu lige til at få luft efter jeg havde åbnet kassen ...
Mvh Claus
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.279
nov 2012
Følger: 9 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 62 Svar: 184
Jeg ville dog aldrig selv have samvittighed til at sende noget videre jeg viste var i stykker medmindre det var anført eller på anden måde oplysten sådan er alle jo ikke.
Så mine 50cent hvis du vil være sikker så mødes face to face ellers må du lbe risikoen for at ståed noget lort desværre
okt 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
okt 2011
okt 2012
okt 2012
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Mit råd er og bliver at når man handler brugt, specielt varer man ikke kan se - så lad nu VÆR med at stol på folk ... det er SLUT i dagens danmark! Ellers er du villig til at tage den chance at nogen tager dig i røven (som du også selv siger).
Synd og skam - jeg havde nu nok fightet den med ham et par gange, og derefter hvis vedlkommende ikke kommer til fornuft så måtte jeg jo bare advarer andre herinde omkring hans etiske forfald og sikre han ikke snyder andre. Men mere kan du nok ikke gøre - desværre.
Held og lykke med det - og et OPRÅB til danmark .... er det sådan du selv vil behandles ???? TAG JER NU SAMMEN OG VÆR ÆRLIGE !!!!!!!
okt 2012
Mvh Claus
okt 2012
Ja han var meget offensiv og da jeg sagde at jeg ville komme forbi og bytte tilbage kvitterede han og jeg citerer :bare nærmere dig min bopæl så tilkalder jeg politiet og de bor kun to gader fra min bopæl .....og der er alligevel grænser for hvad jeg vil gennemgå af pinligheder for at bytte tilbage .
Mvh Claus
okt 2011
okt 2012
Det er heller ikke fordi lysten ikke er der men hvis han truer med politi med det samme hvad kunne han så ikke finde på at anmelde en for ....tror sgu bare jeg må æde den og spitte den ad og sælge den i dele ....og håbe på at jeg ikke bliver snydt en anden gang for det her var anden gang .....
Mvh Claus
Online Tilmeldt:
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 189 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.964
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
Smid mig en pm med link til brugeren.
Og så må du gerne oprette et album med bil og motor.
hvis man er lidt fiks på fingrene så kan alle motorer klemmes i
Ellers kan du kaste dig ud i at konvertere den til el, og sælge motor og nitro udstyr, som dog er lidt vanskeligt med sådan en bette 1:10 onroad nitro.
mvh k
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 59 RC-enheder: 85 Emner: 38 Svar: 166
feb 2012
Følger: 31 Følgere: 33 RC-enheder: 4 Emner: 9 Svar: 139
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 824
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 63 Svar: 1.336
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 228 RC-enheder: 72 Annoncer: 4 Emner: 26 Svar: 1.139
okt 2011
Tror der er penge i at lave hvorforduerpåfilterlistedintorsk.dk
mar 2012
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 97
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 5 RC-enheder: 21 Emner: 35 Svar: 731
sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
og jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget ved det
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
Havde du været tretten år og det var din første handel, ville jeg mene det var synd for dig. Men det er skisme ikke længe siden du klagede over at du var blevet snydt i en handel med en 13-14 årig knægt, hvor du handlede ubeset.
Vedr. denne byttehandel - Så går jeg ud fra at du har set billeder af det du skulle have i bytte for dit grej. Fyren du har handlet med, har sikkert ligeså stor viden om grejet som du har og har sikkert handlet ud fra rimelige intentioner.
Så fremover - tag ved lære, handel ansigt til ansigt og alliér dig evt. med en der har lidt større erfaring. Så tror jeg du oplever færre skuffelser
okt 2012
Mvh Claus
jan 2009
Følger: 34 Følgere: 36 RC-enheder: 29 Emner: 353 Svar: 999
okt 2012
Følger: 16 Følgere: 10 RC-enheder: 5 Emner: 23 Svar: 150
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 7 Emner: 3 Svar: 123
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 997
okt 2011
jan 2010
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 997
nov 2005
sep 2012
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 21 Svar: 96
nov 2005
jan 2010
dec 2010
Følger: 31 Følgere: 26 RC-enheder: 42 Emner: 62 Svar: 597
okt 2011
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
Emnets ejer har læst reglerne på RCG og derfor linker han ikke til en person. Der står nemlig følgene i reglerne
Udhængning af andre brugere, anklager for snyd mv. er ikke tilladt. Såfremt du får mistanke om snyd eller lignende, bedes du kontakte en hjælpeadministrator og support på support@bazoom.dk.
Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, herunder e-mailadresser, navne, adresser mv., via Bazooms hjemmesider.
Bazoom forbeholder sig den fulde ret til efter et frit skøn at slette indlæg, der findes ulovlige, anstødelige, uønskede eller i øvrigt i strid med nærværende vilkår.
Derfor holder vi admin øje med indlæg som dette, om der sker overtrædelse af reglerne.
Hvad emnets ejer gør i en privat besked, er vi ikke herre over.
Problemet i sådanne sager, er at der altid er 2 parter, og i nogle er det klart at der er blevet snydt bevist, og i andre tilfælde ikke. Men hvem skal være dommer ?
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
Vi kan kontakte brugeren og oplyse om en anmeldelse for 'snyd' og håbe på det kan afklare noget, men ud over det kan vi egentlig ikke gøre så meget mere, desværre.
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
Der er vi meget uenige.
Vi hverken skal eller bør udhænge nogen, blot fordi en bruger føler sig snydt ( om det er sandt eller ej) vi lever i et retssamfund hvor der er en lovgivende magt, der tager sig af den slags skyldsspørgsmål.
Vores viden i en given sag, beror udelukkende på den ene forurettede parts udlægning.
Og den kan være lige så sand som den kan være fordrejet.
Vi ser disse topic med jævne mellemrum, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det fra topicstarters synspunkt er den rigtige sandhed vedkommende beretter.
Vi kan kun bruge info om påståede fupmager, til at være ekstra opmærksom når/hvis vi skal handle med vedkommende.
Det var langt bedre hvis vi på gallerierne, havde et ratingsystem ( ligesom eks ebay) for der handler vi jo hellere end gerne med en persom som tilsyneladende har snydt 8 personer så det driver, bare han også har 2000 yderst tilfredsse handler i bagagen ... ikk?
Hvis vi skal i kamp mod "Barnepis" her på sitet. Så start med:
De brugere som sletter topics der pludselig går dem lidt imod......
Folk der misbruger filterlisten....
Folk der misbruger indstemning og afstemnings systemet...
Der er nok barnerøve at tørre i alle aldrer
Mvh Brian
feb 2013
okt 2010
Du lever i et retssamfund. Og det skal du være yderst tilfreds med ( håber du ved hvad det betyder)
Dit indlæg peger i den retning, at man faktisk tror på du er en pige på 8.
Hvis du vil bidrage til at RCG bliver et bedre sted at være, så kræver det i den grad noget indsigt, og forbedret retorik fra din side.
Mvh Brian
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
Det er personer som jeg mener virker uærlige, useriøse eller lign..
Er der en person som i mine annoncer, emner eller lign også agerer uden for pædagogisk rækkevidde så sker det samme!
Senest havde jeg aftalt et bytte med en person, aftenen inden skilte jeg min bil for modtagere, batterier, servoer mv for at mødes næste morgen kl 8.
Om aftenen kom der så en SMS, jeg har fået et bedre tilbud så byttet er annuleret.... Personen er nu på filterliste, for så useriøs en person gider jeg ikke misbruge min tid og mit humør på igen en anden gang
okt 2010
Om man er træt af en person pga et enkelt stående tilfælde af uoverensstemmelse. eller synes en person har udtrykt sig uhensigts mæssig er IKKE filter grund...
Filter gør at alle kræfter ikke har adgang til at kommenterer med deres relavante viden i aktuelle topic... Og det er en fejl. Og for mig yderst barnligt opførsel. Som ikke er konstruktiv for hverken sitet eller dets brugerer..
Mvh Brian
okt 2012
Vil bare sige at jeg har slugt kamelen efter devisen : man kan ikke vinde hver gang!!!
Men jeg håber og tror da på at der stadig er mange gode byttehandler i vente på RCG, da der jo er rigtig mange ordentlige, venlige og hjælpsommme sjæle her på sitet og tak for det allesammen .
Mvh Claus
jun 2008
Og de "kræfter" jeg filtrere fra på de indlæg jeg opretter kan jeg undvære, da jeg mener de er mere kræft end kræfter! Det er jo kun på mine selvoprettede indlæg og mine annoncer jeg vælger fra!
okt 2012
feb 2013
God weekend
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
okt 2010
Tror ikke min humor fejler det mindste... måske lidt for sort. Men ikke til min smag
Du tager fejl mht. klistermærke sagen. Jeg ville IKKE drille dem som bruger klistermærker. Men alle dem som inden for få timer havde oprettet et topic med emnet "Klistermærker" tror der var en 5-6 stykker
For at starte et sted, Så aner jeg ikke hvad du er for en. Du har INTET oprettet. INGEN fotoalbums. Og har i din profil oprettet dig som en kvinde på 8år...
Og alligevel vil du gerne tage teten. Du kunne starte som en ansvarlig voksen ( hvis du er det :-)) At fortælle os hvem du er og hvor du kommer fra.
Du skrev "rcg støtter tyve knægte og svindleres ret til at fortsætte deres kriminelle levevis" uden brug af smileyer eller andet der indikerer at der er tale om ironi.
Så må du gerne kalde mig betjent ( det er ikke et ukvemsord i min verden) men det er ikke sandt! RCG eller Bazoom støtter på ingen måde nogen som helst i deres håndtering af disse sager. De følger blot lovgivningen på området, Handlede de modsat ville vi have noget at skyde dem i skoen.
Jeg er absolut ikke Bazoom elsker. Det vil du også vide hvis du havde fulgt med i fora de sidste par år. Men jeg køre ingen personlig hetz, Og man skal kun have prygel når man har gjort sig fortjent til det.
Dit udsagn og dit personlige angreb på mig er begge utilstedeligt, og useriøst.
At refferere til gældende lovgivning ( om jeg så kan lide den eller ej) gør mig ikke til hverken dommer,betjent eller bøddel.
Det er de demokratisk valgte der har forvaltet lovgivningen, Og hvis vi ikke er enige så findes der flere klage og anke muligheder. Men at bryde loven er ikke en klog måde at gøre det på, slet ikke hvis man er stor erhvervsdrivende ( bazoom)
Men du er meget velkommen til at sende mig dit telefon nr. så kan vi tage den gennem kobber. eller smide din adresse, så kan vi vende den over en pilsner når jeg næste gang er i dit område ( hvis du er gammel nok til at drikke øl, ellers deler vi en Cola :-))
Også god weekend til dig ( den er lang ...jubiiiii ;-))
Mvh Brian
jun 2008
feb 2013
Jeg hedder Henrik H Jensen bukdalvej 18 borbjerg tidligere benny Bomstærk herinde så ved du vist lidt om hvad min profil indeholdt ,samt at den blev lukket i protest over bazooms ændringer hvor jeg meldte ud at jeg i fremtiden ikke ville se siden som et forum med markedsdel men som en marked med forumsdel ligesom dba og gog og bruge den som så.
Du deltog selv i udhængningen af b2b inden de også tog røven på knold og skvat og blev lukket så du modtog garanteret også trusler fra bazoom om lukning samt frysning af konto for at hænge kriminelle ud herinde,nogle gange slår samfundets systemer bare ikke til og så er der kun en løsning tilbage og jeg er ikke tøsetypen som er forfalden til at give op og trøstespiser tudekiks.
Men nu ved du hvem jeg er og hvor jeg bor og alle ligesindede med delte interresser er altid velkomne uanset om de drikker øl eller vand.
Sidder dog og tygger i 16 timers overarbejdsvagt så børnefamilierne kan holde fri til konfirmation så det er ikke alle der har lang weekend men resterne af den skal nok blive god alligevel.
okt 2010
Hvordan jeg agerer ( udhængning af alt og alle ...) er slet ikke det sagen her drejer sig om...
Dit angreb gik på at du syntes det er en fejl af RCG at de følger landets love. ( det handler her ikke om hvordan vi bliver frosset og slettet i et væk)
Men udelukkende det faktum. at du beskyldte RCG for at holde hånden over svindlerer. Det mener jeg ikke de gør, de følger bare loven, Og det skal de da have ros for...ikk`? Gjorde de ikke det ville de formodentlig blive lukket ned.
Personligt giver jeg heller ikke op, heller ikke når overmagten har alle trumfer. Men jeg skiller tingene ad ( du ved også at jeg ikke bryder mig om bazooms måde at upgrade på, og deres generelle mangel på demokratiske høringer, og oplæring af HAer :-)) Og i dette tilfælde forstår jeg godt at bazoom ønsker at følge reglerne.
Fakta er jo også at der ikke er en eneste der ønsker oplysninger om "ikke udhængte" har fået/kan få det gennem vores PB system...
16 timer
okt 2010
"Det skal være Lakrids-piber Dennis M, det er det eneste os barnlige må indtage "
LOL
Jeg kan ryge 2 på en gang ....
feb 2013
Skide være med de 16 timer er vant til dobbeltvagter men tak for tanken har nu selv en stor congobajer med.
okt 2010
Men i min optik må vi respekterer at erhvervsdrivende følger gældende lov. Og ikke anklage dem for dette. Der er rigeligt andet vi kan skælde dem ud for......
Byttehandel