{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.991 visninger | Oprettet:

Dele fra USA. Told mm. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey alle, jeg har set på denne HPI baja 5b fra DDM
( http://www.davesmotors.com/110190HPIBajaBlack )

Har skrevet til dem, og de siger at de aldrig har haft problemer med at sende til DK. Men hvad hvis tolden tar den?

Er der en risiko?

Koster det noget?

Hvad sker der ?

Og er der andet at være opmærksom på?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dele fra USA. Told mm. Hjælp
Kommentér på:
Dele fra USA. Told mm. Hjælp

Annonce