{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Team Associated ADVARSEL !!!! {{forumTopicSubject}}

TEAM ASSOCIAETED har i en langt rekke biler monteret denne ESC type. XPDigital SC1300-BL denne esc er af en utrolig dårlig kvalitet ..

Hvis du apseludt vil have en bil fra TEAM ASSOCIATED så undgå at købe med denne esc .

mig og en kammerat har hvær i sær købe en bil med samme esc først brændte min kammersts esc af og vi trode det var en fejl ..men nu er min også brændt af og en i vores klub han er også en esc der er brændt af bilerne var splinternye købt i tyskland og england udover det er der en ande der har købet en bil her hjemme ved holte der er esc også brændt af ... her er mine billeder af min esc

Jeg har skerved på team assoiatet facebokke side oo oploadet billeder af min esc men det har de fjernet ... og den tyske side har de også fjernet den .. Hmm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Team Associated ADVARSEL !!!!
  • #1   26. aug 2013 pic 2

profilbillede
  • #2   26. aug 2013 pic 3

profilbillede
  • #3   26. aug 2013 Hvorfor gør jeg så dette her ..ganske simplet jeg syntes andre skal vide at der er noget træls noget nå man bruger 5000kr på en bil der er defekt fra starten af ...

• #4   26. aug 2013 Det er noget rigtig røv.
    Men st smide det på deres facebook side med bål og brænd er ikke særlig elegant.
    Du skulle have sendt billeder til dem og ladet dem vurdere hvad de vil gøre ved det.

• #5   26. aug 2013 Da du skrev på deres FB side, bitchet du bare for vildt eller skrev du noget sagligt som de kunne/ville tage stilling til?

Har du også skrevet til deres support? Hvad har de svaret?

Hvad var din opsætning?

Har ALLE AE biler denne ESC? Vil være trist hvis ingen af deres biler må købes pga de bruger samme ESC i dem alle...

• #6   26. aug 2013 henrik, lad være med at kritisere Associated, kritiser hellere Reedy. ved godt det er deres mærke. men deres biler fejler jo ikke noget smiley men ja det er da træls.

• #7   26. aug 2013 Synes det er mærkeligt at de sælger deres biler med en ESC der er så dårlig.

• #9   26. aug 2013 Forstår godt de sletter dine indlæg.

Hvorfor ikke reklamere over produktet og håndtere dette som et voksent menneske.
    Når man råber bål, brand od advarsel har det sjældent en positiv indvirkning.

• Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 102
    #10   26. aug 2013 Kan så tilslutte mig dem som fik leveret en bil med en defekt ESC. Den sad i en SC8.2e som fra starten kørte dårligt. Efter sammenlagt 45min kørsel brændte den af i sådan en grad at jeg var bange for den smeltede igennem min bil.
    Den blev sendt ind til Holte Modelhobby for en evighed siden, men fik i fredags at vide at der var en ny på vej.
    Har de så bare ombyttet den til en tilsvarende er jeg jo lige vidt.

Få søgninger på nettet vil give et billede af en ESC der er fejlproduceret og aldrig burde blive solgt sammen med en bil til 5000,-!

profilbillede
  • Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

#11   26. aug 2013 @ Johhny B - Det er med garanti ikke fejl 40 der har givet disse ESC'er grund til at brænde.
    Afventer også min ombytter i løbet af ugen.

• #12   26. aug 2013 ærlig talt hvem køber også en asso med rtr el buuuu
    skam sig

• #13   26. aug 2013 Men uanset får man mest ud af reklamere uden at bruge ord som pis, lort og advarsel.

Men det er da øv

• #14   26. aug 2013 Ja måsked i har ret men det er ikke en fejl 40 .. min kammerat har fået sin lavet under garanti ...men tør ikke bruge den og bliver sat til salg af samme grund ...
    ja jeg kunne godt sende den ind på garanti men jeg undlader dette da jeg ikke selv vil have /eje sådan en igen og jeg ville ikke sælge den for andre skulle få ders biler ødelagt pga en dårlig produseret ESC ......

• #15   26. aug 2013 Du kan fandme da ikke sælge den brandbombe :-),
    Hvis det er hændt med en rtr bil og i så mange tilfælde så bytter de nok snart med et smil. Der røg helt sikkert et par kinesiske børnearbejdspladser på den konto.

• #16   27. aug 2013 Jeg har da købt en sprit ny vorza og en sprit nu apache C1 fra hpi der var ild i esc på begge nye biler inden de havde kørt 10 min hver på 4 s så man kan være uheldig men Rudy i Holte hev da bare noget nyt frem?? og til fat Erik hvad der galt med mine mamba sæt i mine to sc8e det virker da super men jeg var os bange for det reedy må jeg tilstå.??

• Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

#17   30. aug 2013 Så fik jeg min ESC tilbage fra rep. Den blev selvfølgelig ombyttet. Da jeg ikke har kunnet vente 1½ måned på at komme ud og rulle igen har jeg monteret en anden i mellemtiden.

Til i andre der har fået byttet jeres. Har i monteret og kørt med den nye i har fået?

Tænker på om ombytterne er af ordentlig kvalitet.

• #18   30. aug 2013 svært og sige om den dør igen men nu har du en backup og garanti på bilen så personligt vil jeg bare kører og jeg tror ik jeg køber en ny mere og kan ikke finde den med mamba sættet så den bliver den som din og jeg har da tænkt mig og bruge den fuldt ud det ved rudy osse

• Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

#19   30. aug 2013 @lp - Var det et "ja" til at du kører med din ombytning?

Nu ser jeg ikke så lyst på det som dig, med at man bare får den ombyttet under garanti. Sidst den røg havde den nær taget bilen med. Og det lyder til du er lidt på fornavn med indehaveren af Holte Modelhobby, og de har sikkert en fin fysisk forrentning, men kan så fortælle at jeg ikke har andet end bøvl af dem når det skal klares over mail.
    Sidst jeg sendte noget retur brugte de 14 dage plus én uges ferielukket på bare at lokaliserer min pakke. Så er ikke ovenud positiv ved tanken om at jeg med jævne mellemrum skal sende noget derover til reparation.

• #20   30. aug 2013 jeg vil køre med min ombytter og tar den bilen med ja det gjorde min hpi vorza efter 5 min og der kom en ny bil.. men ja jeg bor tæt på butikken og har brugt en del penge deroppe men det skal jo ikke ændre på servicen klaus.. men det jeg da ked af og høre men hvorfor så ikke bare selv sende den afsted uden om holte det kan man da med castle fx .. men det helt sikkert øv og bruge penge på der ikke virker og lidt af glæden går jo af hvis man ikke ved hvornår den går død igen ; (

• #21   31. aug 2013 Jeg har min i reserve. Gider ikke sætte den i før min trackstar står af. Hvis det sker.

Min er ikke ombyttet, men reppet da det var power caps på ledningen der brændte sammen.

Ærgeligt at den esc driller sådan. Når de kører kører de jo godt.

Har en trackstar liggende på bordet til henrik istedet for hans brændte

• #22   1. sep 2013 Jeg ture ikke bruge de ESC længer

• #23   1. sep 2013 nej sælg den/de biler til mig så i ovre de problemmer jeg gir henrik ret ; )

Kommentér på:
Team Associated ADVARSEL !!!!

Annonce