{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

bedste short course bil? {{forumTopicSubject}}

hej
har forelsket mig i de short course biler, 1/10 scala.
jeg skal ikke køre seriøst racing med den, alm hyggekørsel på grus,asfalt og græs.
men hvilket mærke laver de bedste?
og skal man gå efter 2 eller 4wd?
har budget på 2kilo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste short course bil?
  • #1   4. okt 2013 Troede kun SC biler var egnet til bane kørsel smiley

    Til 2000kr kan der kun blive tale om brugt køb hvis du skal have lidt kvalitet...
    Måske en Traxxas Slash.
    Og til 2000kr kan der vidst kun blive råd til 2wd.

    Nysgerrig hvorfor SC.?
    Har du prøvet buggy/truggy/monster truck..?

    Min SC blev jeg hurtig træt af.
    Den passede ikke til min køre stil og steder.
    Først da jeg forøgede akslerne med 30mm i hver side og monterede truggy hjul blev den sjov.
    Nu er den dog lagt på hylden da jeg har 2 biler der dækker mine behov.
    En MT (Savage 25 brushless) og en 1/8 buggy som jeg mest bruger til speedrun.

    Mvh. Christian



  • #2   4. okt 2013 Durango desc210 kan fås hos (link fjernet) til under 1500kr køre klar + batteri og lader

  • #3   4. okt 2013 SC er fint til den kørestil du foreskriver, dog skal det ikke være for højt græs.
    Traxxas slash findes i flere modeller og er en robust begynder/øvet bil med mulighed for opgradering. Vælg brushless hvis den skal være rigtig sjov.
    Endelig er de nemme at få reservedele til og har rimelig gensalgsværdi, hvis du vil skifte den ud.


  • #4   5. okt 2013 de bedste sc biler er losi 22 sct og scte 2.0

    22eren er en 2wd og scte 2.0 er 4wd

    det er absolut toppen af poppen


  • #5   5. okt 2013 arr durango er vel ikke noget dårligt valg det er da også i top kvali i 1-10 bare mere kendt i udlandet smiley men truggy/buggy kan bare klare mere (græs.hastighed.flyver bedre) .bare bedre køre eneskaber .så køb en buggy 1-8 og sæt et SC body på den. så bliver det ikke mere alsidig

  • #6   5. okt 2013 durangoen er en fin bil men har problemer med center diff holdbarhed når den bliver presset

  • #7   5. okt 2013 Køber en durango, skal bare af med min truggy først. ......

Kommentér på:
bedste short course bil?

Annonce